Fitness Seller

eco securities

Ik had ze geslagen met m'n 40kg dumbbell :fuu:

Ik wou dat er meer van dat soort securities waren, dan voelde ik me een stuk veiliger.

wahaha is dit nou knocken, dit is gewoon een beetje laf iemand van achter in elkaar meppen.Ik denk dat ze een internetcursus 'hoe kan ik een echte stoot of trap geven' hebben gevolgd.
Zou Alistair hun in in elkaar gerost hebben? Hahaha

Stuur Skinnie op die gozers af, kijken of ze nog zo 'stoer' zijn om met zijn 6'en 1 of 2 man aan te vallen !

Moet wel zeggen dat ze flinken eerste tikken uitdelen, zo'n beetje iedereen gaat neer bij de eerste tik damn.. Maar om dan meteen er achter aan naar het hoofd toe te schuppen, wtf !?! dat die gozers eens heel snel een kogel door de kop heen krijgen.

Cherrymoon te lokeren zit er ook zo'n k*t buitenwippertje, tegen iedereen expres aanlopen en kleine misverstanden uitlokken.

die lui moeten echte een hele zware jeugd gehad hebben,arme lafbekken.

Ik vind het eerste stukje ander wel bruut :D
Baf de ene op de grond, en de tweede ligt er voor hij door heeft dat z'n mattie de grond proeft xD

wahaha is dit nou knocken, dit is gewoon een beetje laf iemand van achter in elkaar meppen.Ik denk dat ze een internetcursus 'hoe kan ik een echte stoot of trap geven' hebben gevolgd.
Zou Alistair hun in in elkaar gerost hebben? Hahaha

Denk inderdaad ook zo iets want, als je goed kijkt elke keer als ze beginnen met knocken geven ze een elleboog tegen de zijkant van het hoofd. Verder bij het schoppen is het steeds of tegen de knieën of het hoofd. Vind alleen de aanleiding waarom ze steeds op eens beginnen met knocken vrij onduidelijk.

Moet wel zeggen dat ze flinken eerste tikken uitdelen, zo'n beetje iedereen gaat neer bij de eerste tik damn..
Het gros van die gasten is waarschijnlijk al aardig beschonken, als je dan onverwachts een harde stoot tegen je kin krijgt is het niet zo gek dat de lichten uitgaan.

Iedere gast die in dat halletje een klap kreeg was nog niet echt fysiek dreigend bezig, beetje zielige reactie van die bouncers vind ik.

Die dikke security :roflol:is echt een zieligerd, zelfs als hij begint tegen iemand die 30kg lichter en een kop kleiner is kan hij het nog niet snel afmaken.

Sucker punchers :slap:

Terug
Naar boven