- Topic Starter
sorry heb nu eenmaal wat meer haargroei of ander mensen, heb mezelf niet gemaakt hépolsen van een volwassenen , haar als een volwassenen , rug is 5 keer zo breed als mijne =/ alle jah warsch gwn een uitzondering...

sorry heb nu eenmaal wat meer haargroei of ander mensen, heb mezelf niet gemaakt hépolsen van een volwassenen , haar als een volwassenen , rug is 5 keer zo breed als mijne =/ alle jah warsch gwn een uitzondering...
16 jaar en al zo een borst ! nice hoor
Ja dat wist ik ook wel.Ecto all the way!
Je hoeft niet perse volgens een schema te eten, maar ik zou jezelf wel aanleren meer te eten. Volgens mij moet jij, voor een beetje deftige bulk, wel dik boven de 4k kcal per dag eten en dat haal je nu niet denk ik. Geef 'es een voorbeeld van wat je dagelijks eet.Ja dat wist ik ook wel.
en @ Tjok: eetschema heb ik niet maar kzou mss wel ene halen binnekort![]()
Je hoeft niet perse volgens een schema te eten, maar ik zou jezelf wel aanleren meer te eten. Volgens mij moet jij, voor een beetje deftige bulk, wel dik boven de 4k kcal per dag eten en dat haal je nu niet denk ik. Geef 'es een voorbeeld van wat je dagelijks eet.
's morgens: 4-5 boterhammen(rozijnenbrood wel)
om 10.00 : 2 bruine boterhammen met kipfilet
om 12.00 : Meestal belegd broodje in school, soms 2
om 15.00 : 2 bruine boterhammen met kipfilet
om 17.00 : 1 of soms 2 bruine boterhammen met kipfilet (het is te zien wat ik nog overheb)
en dan rond 19.00: eten wat mijn moeder klaarmaakt
en dan nog in de loop van de avond een banaan of 2
Als iemand dit wil aanpassen hoe hij het zou aanraden doe maar hé![]()
polsen van een volwassenen , haar als een volwassenen , rug is 5 keer zo breed als mijne =/ alle jah warsch gwn een uitzondering...