XXL Nutrition

Ectoman is er

wtf zitten mensen hier te zeiken ???
maakt niet uit of hij naturel is of niet, of hij progresie gemaakt heeft over 4maanden of over 4jaar man man wat een jaloezie hier..
Doen alemaal zelfde sport toch?? moedig elkaar eens wat aan inplaats van elkaar af te breken en zitten hier te zeggen fake ? Ik vind de progresie mooi van de topicstarter maar met alle respect het 'lichaam' dat hij nu heeft moet je toch echt niet gaan faken man kom op :D

maakt niet uit of hij naturel is of niet, of hij progresie gemaakt heeft over 4maanden of over 4jaar man man wat een jaloezie hier..
Doen alemaal zelfde sport toch?? moedig elkaar eens wat aan inplaats van elkaar af te breken en zitten hier te zeggen fake ? Ik vind de progresie mooi van de topicstarter maar met alle respect het 'lichaam' dat hij nu heeft moet je toch echt niet gaan faken man kom op :D

Jij kan makkelijk praten! Jij hebt een goed fysiek :mad:

Jij kan makkelijk praten! Jij hebt een goed fysiek :mad:

Daar is killy weer haha, maar neen lopen genoeg mensen rond met betere fysieken als mezelf en nog eens jonger ook weet je ik ga niet de jaloerse gast uithangen ik ga ze nog proberen helpen om te motiveren vr wedstrijden te doen, deel oefeningen met hun die ze bv nog niet kenden,..
Als je dan alemaal redenen gaat zoeken wrm die beter fysiek heeft als je en zwak gaat beginnen met hij is niet naturel blabla wat ben je dan vr een zielig persoon..
Neem hem als motivatie voor jezelf dan om nog harder te trainen dat is wat je moet doen

Daar is killy weer haha, maar neen lopen genoeg mensen rond met betere fysieken als mezelf en nog eens jonger ook weet je ik ga niet de jaloerse gast uithangen ik ga ze nog proberen helpen om te motiveren vr wedstrijden te doen, deel oefeningen met hun die ze bv nog niet kenden,..
Als je dan alemaal redenen gaat zoeken wrm die beter fysiek heeft als je en zwak gaat beginnen met hij is niet naturel blabla wat ben je dan vr een zielig persoon..
Neem hem als motivatie voor jezelf dan om nog harder te trainen dat is wat je moet doen

Helemaal mee eens bro, maakte ook maar een grapje :p

welke gym zit je?

Vette gym

dat er nog niermand heeft gevraagd hoeveel je weegt haha, hoeveel weeg je?:)

ga zo door

Nice gym, waar is dat?

Ga zo door goede progressie,alleeb vind je het.niet irrietant om met een pet op tetrainen?

maakt inderdaad allemaal niks uit, maar je moet er wel eerlijk over zijn. ik geloof er niks van dat er natty in 4 maanden 10 kilo bij komt. En bij mij komt dit over als puur opscheppen. jaloers? nee dat niet.

:roflol: dat ziet er een epic goede gym uit en er traint niemand??

Ot: goede progressie man! doe zo voort!
Hoe oud ben je? En hoeveel woog je in het begin en nu?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit. Maar heb je ook videos zonder pomp? En van je rug en benen?
De fotos van me rug en benen die zet ik spoedig online en bedankt

@ the omega @ thommie @ monoc. Dit is sport en fitnes in almere (ook wel bekend om het feit dat de eigenaar was geliquideerd , te Zien bij peter r en opsporingverzocht)
mooie voorutigang..doe zo verder!
Bedankt
Ga zo door goede progressie,alleeb vind je het.niet irrietant om met een pet op tetrainen?
Dankjewel, nee hoor lukt prima meestal train ik zonder
maakt inderdaad allemaal niks uit, maar je moet er wel eerlijk over zijn. ik geloof er niks van dat er natty in 4 maanden 10 kilo bij komt. En bij mij komt dit over als puur opscheppen. jaloers? nee dat niet.
Ik snap niet waarom jij vind dat ik opschep , mijn progressie is nou eenmaal zo
:roflol: dat ziet er een epic goede gym uit en er traint niemand??

Ot: goede progressie man! doe zo voort!
Hoe oud ben je? En hoeveel woog je in het begin en nu?
Het was 1 uur in de nacht , sport en fitness zo heet de sportschool is 24/7 open.
, ben 20 jaar oud in het begin woog ik 60 kilo, momenteel zit ik rond 75 kilo

nette progressie, ik vond je beginfoto al niet echt ecto.. Ik stel me wel vragen over die 15kg droog bijkomen op 4 maanden :cool:

nette progressie, ik vond je beginfoto al niet echt ecto.. Ik stel me wel vragen over die 15kg droog bijkomen op 4 maanden :cool:

Dankjewel , ik train ongeveer 4 -5 maanden nu maar die foto is van 7 maanden geleden . Ik doe elke dag aan cardio en heb een goede eet patroon voor minimale spierverlies

Heb waarschijnlijk ook goede genen?

Ben wel benieuwd naar je voesingsschema!

Ben wel benieuwd naar je voesingsschema!

Ik hou me niet dagelijks aan een schema.
Ik eet gewoon goed en let wel erop dat ik geen vette dingen binnenkrijg

veel fruit eten en vlees en groenten .
En ik probeer ook 1 of 2 keer per week een visje en een paar gekookte eieren te eten

Op je laatste 3 foto's verander je van boxershort tussen door ofzo ?

Of zijn ze op verschillende dagen genomen...

Terug
Naar boven