Fitness Seller

Ectoman is er

• Topic Starter Topic Starter
Na een tijdje afwezig te zijn . Ben ik nu weer terug op de forum .
Ik zie dat ik veel reactie's heb gekregen op mijn fotos waarvan er veel negatieve uitspraken zijn gedaan.

Als je goed leest dat staat er voordat ik ging kloten in de sportschool is die foto gemaakt ' ik heb er express geen tijd bij gezet omdat ik niet zeker wist of het van 10 maanden geleden was of van 16 maanden .

En nogmaals ik hoef me voor niemand te bewijzen als ik maar zelf weet hoe en hoelang ik over mijn progressie heb gedaan.

Ben in de tijd dat ik afwezig was druk met werk bezig geweest dus heb niet echt meer kunnen trainen . Ben sinds een kleine maand weer bezig en het lijkt alsof mijn spieren een goed geheugen hebben want ik zit weer op het niveau voordat ik stopte
Ook is mijn lichaam droger geworden omdat ik 2 maanden 2x per week aan conditie training doe met het s.w.a.t faundation (facebookpage) ter voorbereiding op het aankomend honkbal seizoen.

Binnenkort zullen mijn nieuwe foto"s online staan voor de geintreseerden .

En nogmaals ik hoef me voor niemand te bewijzen als ik maar zelf weet hoe en hoelang ik over mijn progressie heb gedaan.

oh really... waarom zet je dan de foto's hier
maarja als jij het zegt moeten we het gewoon geloven ;) nieuwe pics zou goed zijn. doe dan wel van benen ook a.u.b en duidelijke foto's

2957m10.png

Leugenaar ;)

:bow: haha wel vermakelijk dit

• Topic Starter Topic Starter
oh really... waarom zet je dan de foto's hier
maarja als jij het zegt moeten we het gewoon geloven ;) nieuwe pics zou goed zijn. doe dan wel van benen ook a.u.b en duidelijke foto's

De reden waarom ik de foto's hier zet is omdat ik zo makkelijker mijn eigen vooruitgang kan bijhouden en ik tips voor een beter fysiek kan krijgen van de mensen die langer op dit forum zitten ' waarom zou ik me willen bewijzen aan gasten die 10 x breder en sterker zijn dan mij !

De foto's van benen komen spoedig online

De reden waarom ik de foto's hier zet is omdat ik zo makkelijker mijn eigen vooruitgang kan bijhouden en ik tips voor een beter fysiek kan krijgen van de mensen die langer op dit forum zitten ' waarom zou ik me willen bewijzen aan gasten die 10 x breder en sterker zijn dan mij !

De foto's van benen komen spoedig online

Tis niet te hopen dat jij werkzaam bent bij 112 customer service. De ambulance/politie komt er spoedig aan!

Tis niet te hopen dat jij werkzaam bent bij 112 customer service. De ambulance/politie komt er spoedig aan!

:roflol: :roflol: :roflol:

Beetje lame excuse van je leugen, als je dit fysiek in 4 maand krijgt..
Dan..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overigens is je fysiek goed, nu spoedig die benen..

Ziet er goed uit, vooral doorgaan! ^^

BBers hebben best humor :D

Terug
Naar boven