Ectomann
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanksszo, das een mooie vooruitgang op zulke korte tijd.
lekker doorgaan zoals je bezig bent zou ik zeggen.
Dat was mijn vraag niet en ik maak me zeker niet drukLaag genoeg om je er verder niet druk om te maken, @Vet%.
Eerlijk gezegt heb ik geen sups gebruikt nam wel paar weken dextrose maar ik vond dat maar niks, en een voedingsschema heb ik ook niet.Ectoman gedurende die maanden, wat was je voedingsschema + supplementen?
Zulke vooruitgang wil ik ook wel boeken hoor als ik kijk naar die chesttransformatie op die maanden.
Geloof hier niks van, superdude all the way. Volgende keer wel even je iphone, beats by dre, petje en randje van je onderbroek laten zien want word hier wel gewaardeerd.
Ik denk eerder richting de 14?
Ik maak me er ook niet druk om vroeg het me gewoon af?In ieder geval droog genoeg. Ik zou me er echt niet druk over maken. Gaat erom hoe je eruitziet in de spiegel, toch?
Vraag me af wat de meerwaarde jou reactie heeft voor mij,
Zeker niet hoor, echt rond de 10%
Borst loopt voor , andere spieren voortrekken op borst. Zoals bicep en rug (en wss benen) die achterlopen. Voor de rest goeie progressie , but don't make the stereotype true.

Staat vermeld hoelang ik train , waarom zou ik erover liegenEn hoe lang ben je nu echt aan het trainen? 6+maanden?
Ik vind wel een paar dingen raar, dit is geen haat of iets dergelijk maar even wat op een rijtje.
1. Je zegt dat je sinds 4 maanden hier rondsurft, je hebt dus in die eerste 4 maanden niet veel besef van voeding/ sups en iets dergelijks. Ook heb je geen voedingsschema, je weet je eigen behoefte waarschijnlijk niet eens..
2. Je zegt dat je tegelijkertijd ook 4 maanden aan het ''kloten'' bent geweest in de sportschool, terwijl je toch 10 kilo aankomt zonder enig zichtbaar extra vet?
3. Je zegt dat je last hebt van een blessure aan je knie, je hebt dus bijna geen gewicht gegained in je benen, oftewel die 10 kilo is 90% in het bovenlichaam in 4 maanden ''kloten''.
4. Nice gym![]()