XXL Nutrition

Ectoman is er

• Topic Starter Topic Starter
Iemand enig iedee hoe hoog mijn vetpercentage is?

zo, das een mooie vooruitgang op zulke korte tijd.
lekker doorgaan zoals je bezig bent zou ik zeggen.

Laag genoeg om je er verder niet druk om te maken, @Vet%.

Ectoman gedurende die maanden, wat was je voedingsschema + supplementen?
Zulke vooruitgang wil ik ook wel boeken hoor als ik kijk naar die chesttransformatie op die maanden.

zo, das een mooie vooruitgang op zulke korte tijd.
lekker doorgaan zoals je bezig bent zou ik zeggen.
Thankss
Laag genoeg om je er verder niet druk om te maken, @Vet%.
Dat was mijn vraag niet en ik maak me zeker niet druk
Ectoman gedurende die maanden, wat was je voedingsschema + supplementen?
Zulke vooruitgang wil ik ook wel boeken hoor als ik kijk naar die chesttransformatie op die maanden.
Eerlijk gezegt heb ik geen sups gebruikt nam wel paar weken dextrose maar ik vond dat maar niks, en een voedingsschema heb ik ook niet.
Ik probeer wel voeldoende te eten en genoeg goede voedings en bouwstoffen uit bepaalde etenswaren te trekken , mijn motto eat like a beast to become 1 .
Niet dat ik nu een beest ben maar gewoon genoeg vlees eten

ong 10% vet denk ik

In ieder geval droog genoeg. Ik zou me er echt niet druk over maken. Gaat erom hoe je eruitziet in de spiegel, toch?

Borst loopt voor , andere spieren voortrekken op borst. Zoals bicep en rug (en wss benen) die achterlopen. Voor de rest goeie progressie , but don't make the stereotype true.

Borst loopt voor , andere spieren voortrekken op borst. Zoals bicep en rug (en wss benen) die achterlopen. Voor de rest goeie progressie , but don't make the stereotype true.

Borst loopt niet voor op biceps en rug,
Wel op benen maar dat komt omdat ik een blesure heb aan mijn knie die al ern tijd aan het genezen is .

En hoe lang ben je nu echt aan het trainen? 6+maanden?

Ik vind wel een paar dingen raar, dit is geen haat of iets dergelijk maar even wat op een rijtje.

1. Je zegt dat je sinds 4 maanden hier rondsurft, je hebt dus in die eerste 4 maanden niet veel besef van voeding/ sups en iets dergelijks. Ook heb je geen voedingsschema, je weet je eigen behoefte waarschijnlijk niet eens..
2. Je zegt dat je tegelijkertijd ook 4 maanden aan het ''kloten'' bent geweest in de sportschool, terwijl je toch 10 kilo aankomt zonder enig zichtbaar extra vet?
3. Je zegt dat je last hebt van een blessure aan je knie, je hebt dus bijna geen gewicht gegained in je benen, oftewel die 10 kilo is 90% in het bovenlichaam in 4 maanden ''kloten''.

4. Nice gym:p

En hoe lang ben je nu echt aan het trainen? 6+maanden?
Staat vermeld hoelang ik train , waarom zou ik erover liegen

Ik vind wel een paar dingen raar, dit is geen haat of iets dergelijk maar even wat op een rijtje.

1. Je zegt dat je sinds 4 maanden hier rondsurft, je hebt dus in die eerste 4 maanden niet veel besef van voeding/ sups en iets dergelijks. Ook heb je geen voedingsschema, je weet je eigen behoefte waarschijnlijk niet eens..
2. Je zegt dat je tegelijkertijd ook 4 maanden aan het ''kloten'' bent geweest in de sportschool, terwijl je toch 10 kilo aankomt zonder enig zichtbaar extra vet?
3. Je zegt dat je last hebt van een blessure aan je knie, je hebt dus bijna geen gewicht gegained in je benen, oftewel die 10 kilo is 90% in het bovenlichaam in 4 maanden ''kloten''.

4. Nice gym:p

Ik ben hier niet om jou te hoeven overtuigen en ik heb wel degelijk me benen getraint alleen niet op het niveau van me torso

Dit is zeker fake. Maak maar een foto met die pet, en iphone en je beats waarin je een bordje van DutchBodyBuilding ofzo vast houdt, dan gelooft iedereen je meteen.

Wel een ziek fysiek!

voor 3 a 4 maanden is het een ntte progressie man :), zal vanaf nu wel wat rustiger gaan omdat de eerste 3 a 4 maanden toch de meeste progressie naar voren komt..

dus een tip neem een keer 2 weken pauze en eet zoveel je kan en begin dan weer volledig in de gym : )

!!

fddffdfddf.jpg

Terug
Naar boven