Fitness Seller

Ectoman is er

Hoe mensen toch nog cool denken te kunnen zijn op internet, ga wat doen met je leven.

hoe kan je hier 4 maanden al rond surven als je pas in september 2012 hebt aangemeld
je kan foto's etc alleen bekijken als je lid bent

vind het wel een zieke progressie als het real is maar ik betwijfel het

2957m10.png

Leugenaar ;)

Origineel gepost door CXLBV
Oh en ik raad deze nog steeds iedereen aan:
[Link niet meer beschikbaar]
Dual driver, kristal helder geluid en neutraal

slechte poses , goede chest aanhechting , armen zijn zoals mij iets minder ,
train jij echt zonder shirt :)?
succes met je doelen!

zielig dat je moet liegen over je begin datum om bevestiging te krijgen van mensen op dit forum -_- ... how low can u go...

Dankjewel man

Thx heb natuurlijk nog een lange wegvte gaan als ik zo naar jou foto's kijk

Gewoon hard trainen en jezelf niet willen vergelijken met anderen , t is inderdaad 10 kg +-

nou ik heb niks gebruikt maar in iedergeval bedankt voor de verdediging

10 kilo in 4 maanden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf zitten mensen hier te zeiken ???
maakt niet uit of hij naturel is of niet, of hij progresie gemaakt heeft over 4maanden of over 4jaar man man wat een jaloezie hier..
Doen alemaal zelfde sport toch?? moedig elkaar eens wat aan inplaats van elkaar af te breken en zitten hier te zeggen fake ? Ik vind de progresie mooi van de topicstarter maar met alle respect het 'lichaam' dat hij nu heeft moet je toch echt niet gaan faken man kom op :D

Jij denkt dat het wel slim is voor iemand die net begint met sporten steroiden te gebruiken?

wel dus, als je even een pagina terug kijkt....

Date taken zegt toch geen moer, zegt toch niks over wanneer hij begon met trainen?

Geloof er zelf trouwens ook niks van dat een ecto zoveel aankomt in 4 maanden en doet alsof deze progressie de normaalste zaak van de wereld is... :o

seems legit.jpg

leugen of niet, blijf leuk fysiekje. jammer van de superdude poses

lildl flesje!!

Ey dude is dat niet s&f almere?

Nice man niet letten op mensen die jaloers zijn

Terug
Naar boven