Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij word niet genekt!Jij bent een DBB'er! Een Ijzervreter!
Een 'Hard-to-Kill Motherf*cker' die voor niets en niemand zal knielen.
Zwakte is een een woord die geen betekenis heeft voor een DBB'er als jij.
Slechts een begrip uit het verre verleden wat jij uit je zelf hebt verbannen toen je voor het eerst de zware barbell pakte en ervoor koos om jezelf sterker en krachtiger te maken. Je had je doel voor ogen, en je ging het gevecht aan, je ervaarde de pijn en je doorbrak mentale barriere's met Wilskracht en Discipline. -
Jij maakte 'Strenght-training' jouw way-of-life.
Door de fysieke progressie die je hebt gemaakt, werd je mentaal ook sterker. De door jouw gezette doelen zie je langzaam maar zeker dichterbij komen. Er is nu niets meer wat jou tegen kan houden.
Daarom zal jij niet gaan breken door deze tegenslag. Je zal jezelf er doorheen knokken aangezien je een vechter bent. Zoals je alle zwakte uit jezelf hebt kunnen verbannen, zal je ook dit miezerig stuk vreten, wat tussen jou en je dromen probeert te komen, kunnen overwinnen met je enorme wilskracht en motivatie. Jij gaat alles geven wat je hebt en zal dit stuk tuig verslagen in geschiedenis achter laten. Jij zal doorgaan met leven, want je weet zelf ook dat je je laatste adem zal uitblazen met een barbell in je hand als een warrior, een vechter, en niet terwijl je zielig op een bedje ligt..
shit ouwe! succes er mee!
btw uit nieuwsgierigheid wat heb je voor tattoo op je schouders staan?

Als die vraag op mij gericht is...(twijfel vanwege aanspreektitel "ouwe")
IK heb een spade (schoppenaas dus) met de zin "Born to lose" erboven staan, en eronder de zin "live to win"....In de spade zit er een band met m'n geboortedatum verwerkt en erond wat schaduwwerk........
Heb ik laten inspireren op motorhead en het kaartspel poker en toevallig heeft deze tekst de laatste jaren ook erg veel impact gegeven op m'n leven ook,,,een soort van houvast. En een herrinering dat het leven voor velen van ons gewoon een kansspel is, maar ook een beetje je eigen inbreng...dus zo'n fifty fifty
ps: en vandaar ook m'n alltime overall nick,,,,spade VI,,,ik verjaar zes juli en zes is voor mij lucky number dus
.
en blijvend goede gezondheid.