MuscleMeat

****ed again...shit

Sterkte bikkel... houdt ons op de hoogte, er wordt met je meegeleefd.

Fijne dag vandaag..

heej Spade veel sterkte toegewenst ...en wat ik van je lees gaat dat wel goed komen .....gewoon volgend jaar weer knallen....

Veel sterkte SPADE zal voor je duimen morgen, we leven allemaal met je mee.

damn, dit suckt echt wel zwaar voor jou!

sterkte!!

Heey Spade, k lees deze log nu pas.. Wil je heel veel sterkte wensen morgen!!

Sterkte man, respect!

• Topic Starter Topic Starter
Wat rest er me te zeggen dan "echt megaveel bedankt" iedereen, voor de steun en meelevendheid...

idd man, hou je sterk he, we hopen allemaal dat je overwint op die ziekte, verdomme wat staan we als mens toch machteloos he op zo'n momenten.
Maar 1 ding is zeker, je gedrevenheid voor BB gaat je veel sterker maken in die strijd ook, jij hebt tenminste een zeer groot doel om te blijven leven en vechten

Balen kerel.Suc6 met je gevecht en dat je het winnend mag afsluiten.:)

sterkte morgen.

@ SPADE VI

Sterke kerel! Dat is zeker schrikken... :eek:

Als je straks uit het ziekenhuis komt en je kan/mag weer trainen geef me even een PM dan stuur ik je wat supplementen op (denk wel even in overleg met je arts) als blijk van onze steun.

sterkte kerel! :thumbs:

Shiiit... Sterkte gozer! Zit zelf ook met zware medische probs, dus ik ken je gevoel ...

Toch nog prettige feesten gewenst, hoewel die feesten je waarschijnlijk, net als bij mij, gestolen kunnen worden.

Laat je niet kisten man!

Ook van mij ontzettend veel sterkte gewenst.
Zet `m op!!! Koppie omhoog, dan kom je er wel!
:aai:

Sterkte, pik... Je gaat er gewoon tegenaan en wij staan achter jou!

hey man, wat ontzettend klote voor je. ik hoop egt dat je er doorheen komt.

Ik zag laatst trouwens een documentaire dat ging over the Gerson Therapy. Ik vond het zelf erg interessant. Het gaat er over hoe je ziekten, waaronder kanker, kan bestrijden met de juiste voeding en supps.
Ik weet er nie veel vanaf maar hier izz een linkje waar et wordt uitgelegd. http://www.paradijsvogel.nl/gerson.htm

Ik zal ook ff zoeke naar een downloadlinkje voor de documentaire.. volgens mij staat ie wel ergens hier op dbb.

veel sterkte !

hey man, wat ontzettend klote voor je. ik hoop egt dat je er doorheen komt.

Ik zag laatst trouwens een documentaire dat ging over the Gerson Therapy. Ik vond het zelf erg interessant. Het gaat er over hoe je ziekten, waaronder kanker, kan bestrijden met de juiste voeding en supps.
Ik weet er nie veel vanaf maar hier izz een linkje waar et wordt uitgelegd. http://www.paradijsvogel.nl/gerson.htm

Ik zal ook ff zoeke naar een downloadlinkje voor de documentaire.. volgens mij staat ie wel ergens hier op dbb.

veel sterkte !

Altijd zo smerig dat mensen een slaatje proberen te slaan uit anderen hun ziekten. Als er medicijnen voor waren hadden ze die in het ziekenhuis ook wel.

Altijd zo smerig dat mensen een slaatje proberen te slaan uit anderen hun ziekten. Als er medicijnen voor waren hadden ze die in het ziekenhuis ook wel.

Ik ben niet iemand die blindelings vertrouwd op de reguliere medische wereld. Hoeveel geld gaat er wel in om in medicatie? Wat zou er gebeuren als iedereen die ziek is beter wordt?
Er zijn goede resultaten geboekt met Gerson dus het is altijd het proberen waard als de rest je niet beter maakt.
thats all

Misschien deadlift je geen 300kg, misschien bankdruk je geen 150kg... Misschien squat je geen 200kg..

Maar jij bent veel sterker dan die mensen die dat wel kunnen...

Respect man! En veel sterkte!

Misschien deadlift je geen 300kg, misschien bankdruk je geen 150kg... Misschien squat je geen 200kg..

Maar jij bent veel sterker dan die mensen die dat wel kunnen...

Respect man! En veel sterkte!

Idd man, en wij maar zijken als er sneeuw ligt en de auto vast staat enzo....

Terug
Naar boven