Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff **** man. Enorm veel respect voor uw positieve ingesteldheid! Daar kan HEEL veel volk nog wat van leren. Zet direct alles in perspectief. Mijn voornemen voor 2010: Niet klagen over mijn examens.
Anyway, veel sterkte nog
Ik wens uw verblijf met nieuwjaar in het ziekenhuis als onderstaand...
---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------
Deze wou ik toch ook nog even delen
---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------
De laatste dan:
,,,potverdomme permban domme idioot.
Enorm veel sterkte kerel, ik hoop het allerbeste voor je. Niet normaal wat voor tegenslagen je al hebt in je jonge leven. Kun je melden wanneer je onder het mes moet? Dan steek ik een kaarsje voor je aan.
Sterkte Spade!
Respect voor je positieve instelling en je vechtersmentaliteit!
Als je ingaat op Strongmans verzoek wil ik ook een kaarsje voor je branden.![]()

ok jomanda.... een geneesmiddel tegen AIDS![]()
Was het maar zo'n feest..
Ik word de 28ste december in de ochtend denkik ofwel de middag geoppereerd
zie bovenstaande
WAW JONGENS, ECHT BEDANKT VOOR AL DE TOFFE COMMENTS AL.....WAT BEN IK BLIJ DAT IK IN HET VERLEDEN DEZE SITE HEB GEVONDEN. EN MET DE "GECONDOLEERDE" COMMENT MOEST IK BEST NOG LACHEN![]()
Jij bent een DBB'er! Een Ijzervreter!

IP ban lijkt me gepast.
Jij word niet genekt!Jij bent een DBB'er! Een Ijzervreter!
Een 'Hard-to-Kill Motherf*cker' die voor niets en niemand zal knielen.
Zwakte is een een woord die geen betekenis heeft voor een DBB'er als jij.
Slechts een begrip uit het verre verleden wat jij uit je zelf hebt verbannen toen je voor het eerst de zware barbell pakte en ervoor koos om jezelf sterker en krachtiger te maken. Je had je doel voor ogen, en je ging het gevecht aan, je ervaarde de pijn en je doorbrak mentale barriere's met Wilskracht en Discipline. -
Jij maakte 'Strenght-training' jouw way-of-life.
Door de fysieke progressie die je hebt gemaakt, werd je mentaal ook sterker. De door jouw gezette doelen zie je langzaam maar zeker dichterbij komen. Er is nu niets meer wat jou tegen kan houden.
Daarom zal jij niet gaan breken door deze tegenslag. Je zal jezelf er doorheen knokken aangezien je een vechter bent. Zoals je alle zwakte uit jezelf hebt kunnen verbannen, zal je ook dit miezerig stuk vreten, wat tussen jou en je dromen probeert te komen, kunnen overwinnen met je enorme wilskracht en motivatie. Jij gaat alles geven wat je hebt en zal dit stuk tuig verslagen in geschiedenis achter laten. Jij zal doorgaan met leven, want je weet zelf ook dat je je laatste adem zal uitblazen met een barbell in je hand als een warrior, een vechter, en niet terwijl je zielig op een bedje ligt..
Zo, effe zelf stukje tekst geschreven naar aanleiding van jouw instelling, hoop dat het je alleen nog meer zal motiveren.
En als je in 2010 niets hebt gepost zoek ik je op en ram ik je helemaal immekaar, waarna ik je meteen de gym in schop!![]()
, tuurlijk houd ik jullie wel op de hoogte, en natuurlijk zal ik de hardassmother****er spirit niet verliezen, bedankt jongens. Is echt leuk om te lezen hoeveel er achter me staan geweldig gewoon..Overmorgen moet ik binnen voor prep, en maandag it's the day. Er zijn maar een beetje zenuwen maar het begint routine te worden....ik weet dat ik zowiezo weer even ga kunnen trippen op narcose
en dan weer een weekje zaliger moet rusten
, blijf sterk, maar... laat je ook gaan met je emoties. Ik vind het jammer voor je dat je door de ziekte weinig sociale contacten hebt kunnen opbouwen...en dat je niemand naast je fam. dan hebt die je de hele periode en erna kan blijven steunen en waar je echt je ei in kwijt kan.
.Ik word de 28ste december in de ochtend denkik ofwel de middag geoppereerd