XXL Nutrition

Editie NL (rtl4) over whey eiwitten

Het trieste is dat Editie NL ook doet alsof er maar twee mogelijkheden zijn: is het een Asterix & Obelix wondermiddel of niet? Kortom: geen enkele ruimte voor nuance. Typisch nieuws/tv.

Het trieste is dat Editie NL ook doet alsof er maar twee mogelijkheden zijn: is het een Asterix & Obelix wondermiddel of niet? Kortom: geen enkele ruimte voor nuance. Typisch nieuws/tv.

Waarschijnlijk om dat ze dit zelf verkopen? er zou vast wel iets achter zitten denkik

Er zit een kern van waarheid in

Dus al mijn shakes zijn voor niks geweest?

Want ik haalde ze laatst altijd bij De Tuinen, die waren kei goed zei de verkoopster. Zal ik anders terug gaan met mijn pot en haar wijzen op dat filmpje van rtl4. Misschien krijg ik dan een deel van mijn aankoopbedrag terug?

Want ik haalde ze laatst altijd bij De Tuinen, die waren kei goed zei de verkoopster. Zal ik anders terug gaan met mijn pot en haar wijzen op dat filmpje van rtl4. Misschien krijg ik dan een deel van mijn aankoopbedrag terug?

eerst de helft opeten en dan moord en brand schreeuwen en al je geld terugeisen

heb je tenminste nog wat aan dat waardeloze programma :roflol::roflol:

Antioxidanten zijn slecht voor gains? wat

Nu snap ik het, we hebben maar 8g per dag nodig, daarom deed b&f minder eiwit in hun shakes, zodat wij niet overdoseren..........zo lief dat ze aan ons denken :bow:

Editie NL
Afl. 6
Nieuwsprogramma waarin met een eigen kijk op de actualiteit de achtergronden uit het dagelijkse nieuws op verrassende wijze worden belicht.

Hier komt de aap uit de mouw, het is hun eigen kijk op de actualiteit en dat belichten ze op verrassende wijze. Gaat dus helemaal niet om onderbouwde informatieve televisie brengen..

De kern van waarheid die in hun verhaal zit is dat, mits je voeding in orde is, eiwitshakes inderdaad niet nodig zijn.
Krachtsporters hebben dan wel een hogere eiwitbehoefte dan niet-sporters, die hoeveelheid kan met goede voeding makkelijk gehaald worden.

Terug
Naar boven