Fitness Seller

een beetje pompen toch

thevirusx2002

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Jep Jep begin ook maar eens een logje.
kijken of ik er wat aan vind en zin heb om het bij te houden,
ik lees nu al een tijdje dagelijks mee maar post eigenlijk zelden dus bij deze een poging.
fitness nu 2,5 jaar verplaats elk jaar van sportschool om de afwisseling er in te houden.
zit nu dus op de 3e.

trainingsfilosofie

-VOEDING IS DE BASIS

-naturel blijven: het is me uitdaging me lichaam elke x te pushen om zo te kijken hoever ik kan komen

-1e jaar piramide opbouwend, elke set zwaarder tot de 4e set zwaarste gewicht is.

-vanaf 2e jaar piramide afbouwend vanaf de 1e set zo zwaar mogelijk en zo lang mogelijk aanhouden
vaak vanaf de 3e set een kilotje lichter

-altijd tot failure gaan en daar voorbij: de pijn, het ophopen van melkzuur. heerlijk vind ik het elke x langer de pijn proberen te verdragen.

-mind 2 muscle connection belangrijk, je moet het voelen begrijp wat je van je lichaam vraagt en hoe je de spieren aanspreekt die je wil trainen / uitvoering boven aantal kg's

-qua supplementen gebruik ik alleen diegene waar ik genoeg onderzoeken over kan vinden, waarin aangetoond wordt dat er een werking in zit.
en ik er wat van merk ,doseringen voor Pre workouts die ik zelf maak zijn dus vaak 3x hoger dan de kant en klare en bekende merken.
want daar voel ik dus niks van, en zijn vaak ondergedoseerd.

stats.

1.73 cm
85 kg
VT is nu rond de 12% afgaande op vergelijkingspics (buikspieren beginnen weer door te komen)
gok dat ik het voor het cutten dit jaar heb op laten lopen tot 15% ofzo beetje uit de hand gelopen bulk afgelopen jaar.)
zat na me cut van vorig jaar m.. geen idee iig onder de 10% gok ik afgaan de op de fotos die ik er nog van heb.

zit nu in de cut 5 weken kom van 90 kg atm 85 kg
vorig jaar voor het eerst gecut met goed resultaat destijds geeindigd rond de 81 kg (begon met 85 kg)

cutten doe ik altijd vanaf mei tot/met juli
dan een maandje onderhoud en eind augst ( zomer afgelope flink weer bulken)

supss:

opgebouwd begonnen met eiwitten en crea ( na 1 jaar)
2e jaar pre workouts geprobeerd, en tot de conclusie gekomen dat ik het leuker vind om zelf dingen samen te stellen.

supps die ik gebruik

altijd:

eiwitten

______
soms als ik extra motivatie ofzo nodig heb of cycle soms wat maanden):
_________
crea
citrulline
b alinine
taurine
--------

alleen tijdens cutten:
________
BCAa

trainingen zal ik er elke week wel is een uit typen als ik deze niet vergeet.

grtz

Laatst bewerkt:
wat is je VP,
krachtstatts?

• Topic Starter Topic Starter
1e training dan,

superset 1

DB shoulder press 6x 38 kg
gevolgd door
DB frontraise 10 x 18 kg

4 setjes gedaan

superset 2

DB side raise 9 x 16 kg
gevolgd door
bent over side raise met borst tegen bankje aan 10 x 9kg

superset 3

DB shrugs 16 x 40kg
gevolgd door
DB shrugs 4x 34kg

3 supersets elke superset 4x gedaan

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

krachtstats? geeeen idee ik doe nooit 1 RM ofzo eigenlijk ik pak het gewicht zo dat ik altijd wel minimaal 8x eruit haal .
op schouders na dat vind ik wel leuk, is voor mij de uitdaging om me schouders ZSM op 40 kg db press te krijgen minimaal 6 reps;) moet toch ergens de lol erin houden hehe

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bicep training
ging lekker was lang geleden , ligt de prioriteit momenteel niet op. wel een nieuwe PR gehaald

seated bicep DB curl superset met incline db hammer curl

1
10 x 30 kg < PR 1e keer geprobeerd met 30kg DB's ging verrassend makkelijk
icm
8 x 18 kg

2
6 x 28 kg
icm
8x 18 kg

3
5x 24 kg
icm