Fitness Seller

Stelling Één of twee??

legion72

Novice
Waardering
0
Jawel hoor, het is zeker al gevraagd of opgemerkt..Twee goedjes in één pompje om aantal injecties te verminderen.
Bijv. deca + tren, of primo + masteron (ik verzin even wat).
Ik heb heb deze discussie nu al heel met een maat van mij. Hij maakt er geen probleem van en ik vind dat je daar enorm mee moet uitkijken. Ik heb mezelf dus "opgeofferd" om met deze stelling jullie meningen te peilen....dus;

Twee in één is oké..
of
Twee in één nooit doen..

Apart aub. Mixen doe ik liefst zelf.

bedoel je nu bv deca met test in 1spuit doen???
dat is zeker geen enkel probleem,als ze beide op dezelfde basis zijn,bv olie

wat een vage vraagstelling man... wat bedoel je nou?

geen probleem hoor 2 soorten in in spuit!
bv test & tren

Olie bij olie, water bij water.
That's it!

idd olie olie water water....al zullen sommigen het alsnog mixen

• Topic Starter Topic Starter
wat een vage vraagstelling man... wat bedoel je nou?

Zo vaag is het dus niet aangezien het antwoord word gegeven door meerdere mensen.
Voor mij is het duidelijk..olie bij olie en water bij water. Bijv. tren+primo is dus geen probleem, deca+ winni geen goed idee.
Hartelijk bedankt mannen!!

mvg..

Zo vaag is het dus niet aangezien het antwoord word gegeven door meerdere mensen.
Voor mij is het duidelijk..olie bij olie en water bij water. Bijv. tren+primo is dus geen probleem, deca+ winni geen goed idee.
Hartelijk bedankt mannen!!

mvg..

ja misschien las ik gewoon niet goed... kan ook natuurlijk ;)

meng maar eens een klein beetje met elkaar. je kan niet meer zien of er nou luchbellen inzitten of niet. word net een soort Lavalamp!

Ja, doe maar eens water in een glas en doe daar een scheutje olijfolie bij. Vetten zijn hydrofoob. Het goedje valt natuurlijk wel op te lossen met een zeep maar om dat nou in je spier te spuiten... :p

Dit soort discussies horen eigenlijk niet meer plaats te vinden als je het mij vraagt. Is al bekend sinds de eerste dag dat aas bestaat.

Je kan voor zover je het wilt alles bij elkaar fl*kkeren. Zelfs water bij olie alhoewel het niet wordt aangeraden kan het wel. Olie bij olie of water bij water kan zowieso al. Anders zouden er nooit blend producten bestaan. Zolang de stof maar niet met elkaar reageert en intact blijft zou je bij wijze van spreken zelfs nuclaire rotzooi erbij kunnen mixen. De actieve stof blijft toch intact. De olie zelf of water moet je als een media container zien die de boel bij elkaar houdt en geleidelijk verdeeld in de oplossing en mogelijk maakt voor injectie en heeft verder totaal geen invloed op de werking van de actieve stof(en).

Verder klopt het ook wel dat olie based injecties inprincipe hydrofoob zijn en niet met water mixen. Maar omdat de meeste water injecties onderandere peg300 of peg 400 erin hebben is het wel mogelijk om het tijdelijk bij elkaar (olie bij water) opgelost te krijgen in een spuit wat weer wel praktisch en goed werkt. Beetje schudden en klaar. Of is er een andere reden waarom iedereen roept dat olie en water niet goed gaan samen?

Ik heb al veel verhalen gehoord van kerels die olie en water mixen en er lekkere abcessen van krijgen ter grote van een mandarijn.
Speel op veilig en doe water en olie apart tenzij je op ziekenhuisfacturen kickt.

Precies, olie met olie. Water met water.
Ken ook iemand van sportschool die abcess heeft gekregen door deze 2 te mixen.
Beetje dom, maargoed iedereen moet voor zichzelf weten.

ik ken ook mensen die van winny alleen abces hebben gekregen of mensen die van test e abces hebben gekregen. Dat je abces krijgt door water en olie te mixen is daardoor een zwak argument en niet onderbouwd. Abces is gevolg van bacteriële infectie en heeft verder niets te maken met olie of water. Het is wel heel kort door de bocht als iemand een keer abces heeft gekregen door deze twee bij elkaar te doen en dat dan de verband meteen gezet wordt door de mix hier van.

Je moet me verder ook niet verkeerd begrijpen. Ik juich het mixen van water en olie injecties ook niet toe. Maar je moet ook niet zomaar simpel en kort door de bocht iets zeggen. Niemand weet waarom er zo vaak geroepen wordt waarom ze niet samen mogen. En iedereen blijft het maar zeggen. Onderbouw je mening met argumenten.

ik durf mijn test susp (water basis) te mengen met bv mast prop.. heb er totaal geen problemen mee. Qua pijnlijke spuitplekken valt het best mee.. het gaat er vlot in, net als ik er olie zou bij doen (even gemakkelijk zelf).

Zou het wel niet aanraden voor beginners.

ik durf mijn test susp (water basis) te mengen met bv mast prop.. heb er totaal geen problemen mee. Qua pijnlijke spuitplekken valt het best mee.. het gaat er vlot in, net als ik er olie zou bij doen (even gemakkelijk zelf).

Zou het wel niet aanraden voor beginners.
waarom zou een beginner dat dan best niet doen er is toch niets speciaals aan,mengen en injecteren.
ik zou het zoiezo niemand aanraden

niet vergeten te :shake: he.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen toch... de vraag was gesteld met alleen maar olie voorbeelden en wat zoal de instelling is tegen wel of niet mengen.
Ik liet geen woord vallen over water. Dat olie en water niet mengt is bekend. Of het verstandig is om te doen is wat anders.
Ik had bewust gewacht met nog eens reageren om wat meer reactie´s af te wachten maar het is denk ik duidelijk dat de meerderheid niet tegen mengen is.

Hartelijk bedankt allemaal!!

Terug
Naar boven