MuscleMeat

Een paar foto's....

Bezoekers in dit topic

Vond je post ff niet

dus post ik deze hier maar

eliuus4.JPG
 
oww thanx admin.. zo snel al :D :D , ben ik samen met mijn vriendje :D
 
Dat ziet er heel goed uit! Nog een paar kilootjes spiermassa en dan houden zo zou ik zeggen :thumbs:
 
Je vriendje kan wel wat spiermassa gebruiken! Verder ben ik van mening dat je je benen harder mag trainen en je kont! niet dat ik ze zie op je foto's.. maar heb zo een vermoede :thumbs:
 
Je buik is echt super goed joh! Wat je zelf al zei; rondom je schouders kun je nog wat spiermassa gebruiken, maar verder ziet het r echt heel goed uit! Complimentje! :thumbs:

:)
 
Laatst bewerkt:
Champ zei:
Je vriendje kan wel wat spiermassa gebruiken! Verder ben ik van mening dat je je benen harder mag trainen en je kont! niet dat ik ze zie op je foto's.. maar heb zo een vermoede :thumbs:

Ja, idd :D :D

Wanneer zet je hem aan de dumbbells? :p
 
hehehe als ik weer bij hem ben, dan neem ik hem gewoon met me mee natuurlijk :p :D
 
Als je weer bij hem bent? woont hij niet in je buurt dan??
dan zou ik niet meer naar hem toe gaan! Laat lekker links liggen die jongen en neem een echte kerel! :p
 
HAHAHAH :D champ ... die reacties van jou :thumb:

beetje lomp.. dat wel.

maar ziet er netjes uit hoor ! vind je een mooie slanke lichaam hebben.. miss iets wat voller en dan kan je mij ook wegdragen ;)

succes he !
 
Mijn reacties? jij zegt dat ze een beetje lomp is maar er verder wel netjes uitziet :P
 
Champ zei:
Als je weer bij hem bent? woont hij niet in je buurt dan??
dan zou ik niet meer naar hem toe gaan! Laat lekker links liggen die jongen en neem een echte kerel! :p


jejeje... hij is echt een echte kerel... trust me.. :D :p enne.. ja jammer genoeg woont hij niet echt hier in de buurt.. maar ik ruil hem niet meer om
 
skinny zei:
ja jammer genoeg woont hij niet echt hier in de buurt.. maar ik ruil hem niet meer om

bonnetje kwijt?

maar ziet er goed uit hoor Skinny
 
Laatst bewerkt:
:D thanx enne... nee hoor ik wil hem gewoon niet kwijt :p :D
 
Back
Naar boven