Moen
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moen zei:Ten eerste train ik nog niet zoveel x(x) jaren (momenteel zelfs al meer als een jaar niet meer) en ten tweede gebruik ik ook geen as. Hij traint gewoon enorm soft en licht en je kan moeilijk gaan beweren dat zijn lichaam uit dat soort training voortkomt. Als je Coleman of Yates ziet trainen zie je wel dat hard trainen nodig is maar bij deze kerel had ik echt zoiets van AS !

Sorry heb de video niet gezien dus kan er helaas niet over mee praten, maar 120kg x 9 vind ik ook niet bepaald om over naar huis te schrijven voor een pro die al tig jaar traint. Oké z'n off-season work-out zal zwaarder zijn en 't is geen powerliften waar gewicht alles zegt, maar dan nog...Smoothmold zei:Als je goed naar zn video hebt gekeken en dat betwijfel ik eerlijk gezegd, zegt hij dat hij bij lange na niet de gewichten gebruikt die hij in zijn off-season gebruikt omdat hij net een wedstrijd achter de rug heeft![]()
En hij gebruikt rond de 120 kg bankdrukken voor 9 herhalingen. Niet heel zwaar maar om dit nu als licht te kwalificeren vind ik te ver gaan. Dit zal in zn off-season hoger zijn in ieder geval.
Smoothmold zei:De vergelijking 60 reps en fietsen gaat niet op omdat je 60 reps tot failure doet en na 60 wentelingen met je trapper kan je hopelijk voor jou nog een aantal wentelingen doen. Ik wil niet zeggen dat 60 wentelingen optimaal zijn om groei te realiseren maar wat ik wel weet is dat ik al twee dagen niet normaal meer heb kunnen lopen door die training![]()

Mouzer zei:

Nee, maar dat je taille echt groter wordt. Ik heb ook wel 's spierpijn aan me abs na een keer squatten, maar alsof je abs daar zo van gaan uitpuilen dat ze echt merkbaar groter worden betwijfel ik ook...Wakaera zei:ja wat dacht je, dat squats enkel voor je quadriceps waren ofzo?
abs en obliques hebben veel werk tijdens squats, als stabilisator, daarom dat de core erg zwaar getraind wordt door powerlifters.Mouzer zei:Nee, maar dat je taille echt groter wordt. Ik heb ook wel 's spierpijn aan me abs na een keer squatten, maar alsof je abs daar zo van gaan uitpuilen dat ze echt merkbaar groter worden betwijfel ik ook...
Big_T zei:Waarom gaan mensen zich altijd vergelijken met anderen? En dan nog pro's die een waslijst as nemen, nooit werken, luieren en slapen, eten als een beer en de genen hebben van superman...
Reps liggen bovendien niet voor iedereen hetzelfde, mensen met meer FT vezels trainen veel liever (en beter) op low (explosive) rep. Mensen met een groter aandeel ST vezels zullen wat hoger kunnen gaan in reps en beter uithouden en zich daar beter bij voelen. Wil niet zeggen dat je jezelf niet kan trainen met eens een andere rep range zodat je vezeltype zich kan aanpassen aan de reps die je doet overigens.

Big_T zei:Waarom gaan mensen zich altijd vergelijken met anderen? En dan nog pro's die een waslijst as nemen, nooit werken, luieren en slapen, eten als een beer en de genen hebben van superman...
Reps liggen bovendien niet voor iedereen hetzelfde, mensen met meer FT vezels trainen veel liever (en beter) op low (explosive) rep. Mensen met een groter aandeel ST vezels zullen wat hoger kunnen gaan in reps en beter uithouden en zich daar beter bij voelen. Wil niet zeggen dat je jezelf niet kan trainen met eens een andere rep range zodat je vezeltype zich kan aanpassen aan de reps die je doet overigens.
Alleen vind ik wel interessant om te zien hoe zij trainen en of ik bepaalde dingen kan implementeren in mijn eigen training 
10Tjibbe zei:60 herhalingen, van fietsen krijg je ook geen grote benen,