AndroidHealthClinic

Eerste auto budget €2000,- tips?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er ook goed uit. En dus een stuk zuiniger/goedkoper dan bijvoorbeeld de Astra?

Mijn laatste auto was zo een en reed 1 op 15 ofzo, en trapte aardig door. In 10 sec op 100 volgens mij. Je kunt niet echt fijn achterin zitten qua hoofdruimte en beenruimte maar daar heb je als bestuurder geen last van.

Mijn laatste auto was zo een en reed 1 op 15 ofzo, en trapte aardig door. In 10 sec op 100 volgens mij. Je kunt niet echt fijn achterin zitten qua hoofdruimte en beenruimte maar daar heb je als bestuurder geen last van.

Dat is jammer voor degene die achterin willen zitten inderdaad, als ik voorin maar goed zit. Bedankt voor de tip.

Oh inderdaad ja. Maar als dat erg zou zijn zouden ze de foto toch gewoon maken terwijl hij uit staat. Maar zal er om denken, goed dat je het zegt.

Deze heeft wel een mooier kleurtje en 23k minder km's. Wel stukje rijden maarja.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Jij zag het niet. ik wel? ben een monteur ik zou hem niet kopen of er naar toe rijden.
Jij begrijpt er dus niets van de prijs trekt jou aan en jij gaat er naar kijken volgens jou rijd hij goed en jij koopt hem? over een paar weken of maanden start de auto niet of is de blok krom geworden en draait hij op 3 cilinders. Je brengt hem naar de garage en zeggen tegen jou dat pakking al een tijd lek was. >>>:treuren:<<<

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

het zijn ook maar monteurtjes die een paar dingen repareren bij zulke oude wagens, en zetten hem direct op marktplaats. ga meer kijken naar particuliere verkopers, En ga eerst bieden als hij het goed vind ga je naar ze toe en ga je iets meer onderhandelen en heb je er eentje misschien voor 800/900 euro?

Ik neem iemand mee die er verstand van heeft uiteraard, anders koop ik waarschijnlijk een verkeerde auto inderdaad. Die andere link die ik plaatste dan, valt je daar iets op?

In de eerste post in dit topic staat trouwens ook dat ik er geen verstand van heb ;)

Jij zag het niet. ik wel? ben een monteur ik zou hem niet kopen of er naar toe rijden.
Jij begrijpt er dus niets van de prijs trekt jou aan en jij gaat er naar kijken volgens jou rijd hij goed en jij koopt hem? over een paar weken of maanden start de auto niet of is de blok krom geworden en draait hij op 3 cilinders. Je brengt hem naar de garage en zeggen tegen jou dat pakking al een tijd lek was. >>>:treuren:<<<

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

het zijn ook maar monteurtjes die een paar dingen repareren bij zulke oude wagens, en zetten hem direct op marktplaats. ga meer kijken naar particuliere verkopers, En ga eerst bieden als hij het goed vind ga je naar ze toe en ga je iets meer onderhandelen en heb je er eentje misschien voor 800/900 euro?

Ik had voor me laatste 500 euro betaald en heb er een jaar probleemloos mee gereden. Tot hij in elkander werd geschopt, toen heb ik hem naar de sloop gebracht.

Ik neem iemand mee die er verstand van heeft uiteraard, anders koop ik waarschijnlijk een verkeerde auto inderdaad. Die andere link die ik plaatste dan, valt je daar iets op?

In de eerste post in dit topic staat trouwens ook dat ik er geen verstand van heb ;)

Nee daarom help ik je ook.

Ik zal je toch aanraden om een duitse of een franse auto te kopen, Als er toch iets kapot zou gaan bij zo een auto is het heel erg duur om aan onderdelen te komen.
En ja zo een Astra G gaat heel moeilijk kapot. (zelf monteur bij opel dealer)

golf 4 , zijn goeie auto's en betrouwbaar ;)

en die Zwarte paseo heeft een G3 installatie? ik weet niet of het later erop gezet is.
Maar je zal wel veel meer belasting moeten betalen.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

golf 4 , zijn goeie auto's en betrouwbaar ;)

+1 mits je een diesel neemt hebben vaker problemen met de vliegwiel.

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

is deze misschien iets voor je? http://www.speurders.nl/overzicht/autos/renault/renault-clio-1-4-16v-privilge-138802661.html

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

http://www.speurders.nl/overzicht/a..._prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=

Rijden heel erg lekker en comfortabel.

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

of zo een audi http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Die laatste 2 zijn toch wel wat te duur, of ik zou nog even door moeten sparen. Maar Astra's zie ik bijvoorbeeld al veel rond de 1500-1600 euro en je zei zostraks dat die ook vrij betrouwbaar zijn toch?

Die Audi is hartstikke mooi natuurlijk maar gaat me per maand wel wat meer kosten lijkt me?

Die eerste Clio staat dit bij:
Bijzonderheden
kleppen liggen er uit

Ik heb zelf een suzuki swift gekocht uit 1998, topautootje en geen gezeik mee gehad (kosten een massive 700 euro en heb m nu 2 jaar)

Terug
Naar boven