AndroidHealthClinic

Eerste cut schema

Xenyx

Novice
Waardering
0
Stats:
18 jaar
94 kg
194cm

4x per week 45 minuten krachttraining,
direct daarna 45 minuten cardio

Mijn bf is nu ongeveer 22% dit wil ik op z'n minst naar 16% hebben

Dit is mijn eerste cut schema. Wat vinden jullie er van?
Volgens mij mogen de koolhydraten wel wat naar beneden en de eiwit omhoog, zal ik wat dingen vervangen door een eiwit shake?

Mijn onderhoud is ongeveer 2600, daar ga ik een stuk onder zitten. Met ongeveer 2200 incl. avondeten. (het is eten wat de pot schaft daarom staat dat niet bij mijn schema)

2ikbcys.jpg

Ik zou persoonlijk niet zo ver onder onderhoud gaan zitten en dan ook nog zoveel aan cardio doen. Je zegt dat je onderhoud 2600kcal is, dat lijkt me erg laag voor je massa.. Reken je wel mee dat je niet de hele dag stilzit?
Verder zou ik als E/K/V verhouding ongeveer 30/45/25 aanhouden, dus bij 2600kcal haal je 780kcal uit eiwitten, 1170kcal uit koolhydraten en 650kcal uit vetten. Je eet nu veel te weinig eiwitten om spiermassa te winnen/behouden.

De producten die je uitkiest zijn overigens prima, maar de porties van eiwitrijke producten zou ik groter maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt.

Ik zal mijn calorieen nog wat opkrikken.
Nog wat tips om mijn eiwitten wat hoger te krijgen?

Aantal ideeen van mij zelf voor hoger eiwit:
- 500 gr. kwark ipv 250 gr.
- 100gr. kip ipv 50gr
- ergens eiwit in poedervorm gebruiken

Wat heel erg simpel is: een blikje tonijn, kost nog geen euro, maar bevat wel ruim 40g eiwitten. Verder kun je aan eieren denken, waar ook nog eens gezonde vetten in zitten.

Terug
Naar boven