AnonyMass
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 685
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo vaak, wel lower peck ipv upper

je overweegt wel kuiten terwijl dat een rot plek is en niet delts?![]()

Wat @vntl zegt idd, ik was al verliefd op delts na de 1e inject. Delts zijn de enige injectspot waar ik de eerste keer geen al te heftige pip van kreeg. Nu is delts m'n 1e injectspot i.p.v. glutes, glutes aan de rechterkant gaat zo retarded dat ik het als een malle in m'n spier zit te bewegen. Dus als ik 7x per week doe doe ik 2x delts, 2x quads, 2x pecs en dan alleen de linkerkant van m'n glute.Delts durf ik niet aan denk ikIk ben niet zo'n held wat het injecteren betreft maar billen / benen afwisselen moet nog wel lukken.

als je het over makkelijk er bij komen dan wel, als je het hebt over zenuwen en ga zo maar door niet.Ik weet niet of kuiten een rot plek is want daar heb ik nog nooit geprikt, net als in delts
Maar kuiten lijkt me nog wel te doen, of is dat absoluut niet zo?
triceps zijn ook heerlijk alleen nu al ff een tijdje niet gepakt dus zal wel pip geven net zo als delts heb ik ook al ff niet gedaan. Pec pip is mee te leven btw en te trainen.Wat @vntl zegt idd, ik was al verliefd op delts na de 1e inject. Delts zijn de enige injectspot waar ik de eerste keer geen al te heftige pip van kreeg. Nu is delts m'n 1e injectspot i.p.v. glutes, glutes aan de rechterkant gaat zo retarded dat ik het als een malle in m'n spier zit te bewegen. Dus als ik 7x per week doe doe ik 2x delts, 2x quads, 2x pecs en dan alleen de linkerkant van m'n glute.
ED injecteren is zo'n ramp nog niet, alleen de eerste keer dat je een spiertje pakt kan je misschien wat last van pip krijgen. Dat is wel vervelend gezien je dan veel nieuwe spots pakt. De eerste keer quads liep ik er als een r*tard mank bij te lopen, en het ergste was nog dat ik de dag erna m'n andere quad nam en dagenlang zo mank heb zitten lopen dat iedereen me aan keek![]()
Pec pip vond ik idd ook het meest minder hinderlijk tijdens het trainen. Triceps nog niet geprobeerd, maar dat ga ik voorlopig ook nog niet doen met 25mm naaldentriceps zijn ook heerlijk alleen nu al ff een tijdje niet gepakt dus zal wel pip geven net zo als delts heb ik ook al ff niet gedaan. Pec pip is mee te leven btw en te trainen.

Wat @vntl zegt idd, ik was al verliefd op delts na de 1e inject. Delts zijn de enige injectspot waar ik de eerste keer geen al te heftige pip van kreeg. Nu is delts m'n 1e injectspot i.p.v. glutes, glutes aan de rechterkant gaat zo retarded dat ik het als een malle in m'n spier zit te bewegen. Dus als ik 7x per week doe doe ik 2x delts, 2x quads, 2x pecs en dan alleen de linkerkant van m'n glute.
ED injecteren is zo'n ramp nog niet, alleen de eerste keer dat je een spiertje pakt kan je misschien wat last van pip krijgen. Dat is wel vervelend gezien je dan veel nieuwe spots pakt. De eerste keer quads liep ik er als een r*tard mank bij te lopen, en het ergste was nog dat ik de dag erna m'n andere quad nam en dagenlang zo mank heb zitten lopen dat iedereen me aan keek![]()
25 mm gaat er gewoon helemaal in hoorPec pip vond ik idd ook het meest minder hinderlijk tijdens het trainen. Triceps nog niet geprobeerd, maar dat ga ik voorlopig ook nog niet doen met 25mm naalden![]()
30mm ook. chest ook gewoon 25mm helemaal er indie zijn perfect er voor, of je moet slin spuitjes halen die voel je helemaal nietIk heb eerst altijd in m'n quads geïnjecteerd, ben toen overgestapt op glutes en dat ging perfect.. heb geen last gehad van de lastige positie of wat dan ook.
Maar injecteer je met 0,6x25mm in je delts of pak je kleiner/groter?
0,25mm er helemaal in.Ik heb eerst altijd in m'n quads geïnjecteerd, ben toen overgestapt op glutes en dat ging perfect.. heb geen last gehad van de lastige positie of wat dan ook.
Maar injecteer je met 0,6x25mm in je delts of pak je kleiner/groter?
Ik ben nog altijd bang dat ik recht in m'n longen prik als ik met zo'n naald bij m'n borst zit, doe er ook 10x langer over om de naald er heel voorzichtig in te drukken tot de helft25 mm gaat er gewoon helemaal in hoor30mm ook. chest ook gewoon 25mm helemaal er in

25 mm gaat er gewoon helemaal in hoor30mm ook. chest ook gewoon 25mm helemaal er in
?Delts fout prikken moet wel heel erg fout gaan, zitten niet echt grote zenuwen oid. Heel soms een wat gevoeliger prikje door een zenuw vlak onder de huid, maar daar kon ik altijd wel zo doorheen drukken. In m'n quads moest ik zo nu en dan even een andere spot pakken.En hoe groot is de kans dat het fout gaat als je in je delt prikt?
Ik ben namelijk altijd bang dat ik heel m'n lichaam naar de t*fus prik bij een nieuwe plek.. en zeker als het zo'n kleine plek is als je delts.
Maar gewoon aan de zijkant prikken op de goede hoogte en dan kan het eigenlijk niet mis gaan?
waar denk je dat ze vaccinaties in zetten.. in je delts dus het is niet een erg gevaarlijke plek.En hoe groot is de kans dat het fout gaat als je in je delt prikt?
Ik ben namelijk altijd bang dat ik heel m'n lichaam naar de t*fus prik bij een nieuwe plek.. en zeker als het zo'n kleine plek is als je delts.
Maar gewoon aan de zijkant prikken op de goede hoogte en dan kan het eigenlijk niet mis gaan?