Fitness Seller

Eerste foto's na 2,5 maand training

Status
Niet open voor verdere reacties.
2de post; your point being?
Je zal toch met iets beters moeten afkomen.

Als jij arts bent , ben ik Paus .

en was ik bij de eerste maanlanding

dit topic is echt hilarisch
een zeikert die zeikt over dat mensen tegen hem zeiken

je maakt de meest idiote topics aan met de meest idiote vragen die een 18 jarige superdude zelfs voor je kan beantwoord.
dus ga aub niet lopen zeiken op intelligentie want dat gaat echt nergens over.

denk dat je toch echt wel even in moet dimmen
o o o o wat ben je slim
en o o o wat ben je gespierd voor iemand die niet trained ( ja dit zijn jou woorden )
als je is wat minder hoogmoedswaanzin had ging het je hier een stuk beter af

ontopic dan maar : ik vind je op jochem meyer lijken

ontopic dan maar : ik vind je op jochem meyer lijken

Qua lichaam iig niet want jochem heeft ADHD, die heeft vast een bf van 8:P

Ontopic dan maar :

Thorian = Joran van der Sloot

Zien jullie dat dan niet?

Thori staat voor "die gast is helemaal thori (dat betekent in Curaçao dat iemand gek in zijn hoofd is) "
an staat voor Jor"an"

Qua lichaam iig niet want jochem heeft ADHD, die heeft vast een bf van 8:P

Ontopic dan maar :

Thorian = Joran van der Sloot

Zien jullie dat dan niet?

check zen kop en dat haar
deed me best aan jochem denken :p

ik mis de link even naar joran van der sloot ?
hij is hier om ecto's te vergaren en charmeren en te verkopen aan thailand ???

Nee hij leeft in zijn eigen wereld, en niemand snapt hem.
En hij verzint allemaal dingen.

Zoals 24 november 37 armen hebben (aangespannen) en 3 dagen later 40cm armen..
Plus dat hij een arts ofzo beweert te zijn. Maar daar zie je ook maar weinig van terug:P
Want hij spamt veel te veel om een goede baan te hebben:P

Waarom blijf je dan replyen....snap ik niet?

Omdat we echt niet elke dag de kans hebben z'n ongelofelijke loser belachelijk te maken dude... je bent gewoon vertier voor dit forum..
rofl ik zit nu al te wachten op één van je rtd reacties... maar laat je vooral niet ontmoedigen hoor :).

Voor een arts heb je best een achterlopende intellectuele vocabulaire Thorian... Je valt een beetje door de mand.

De zogenaamde kinderen onder 23 jaar hebben niet alleen vaak een veel beter fysiek dan jij met je reusachtige hoofd (het moest maar eens gezegd worden :roflol:) maar ik vrees dat ze ook op professioneel vlak vaak al wat meer verwezelijkt hebben.

Ik kreeg deze doorgespeeld via een anonieme bron...

154k9ph.jpg

Dokter my ass.

Dokter Ciko zul je bedoelen.

Karma voor Jurriaan :roflol:

Nou Thorian het loopt hier behoorlijk uit de hand. Ik ga je nu niet afvallen maar wil je wat tips geven.

Dat het zo uit de hand loopt heb jezelf in de hand. Leden geven soms minder leuke replies maar dat komt omdat er negatief op elkaar wordt gereageerd. Ik kan me voorstellen dat dit allemaal niet leuk is om aan te horen.... maar komop je bent een volwassen vent, gedraag je daar dan ook naar. Vraag je eens af hoe het komt dat bijna iedereen zo op je reageerd.

Reageer met meer respect op anderen ookal is het niet leuk om te horen. Laat zien dat je er boven staat. Dan gaan anderen ook meer respect voor jou krijgen. Probeer wat van anderen te leren.

Verder heb ik nog een comment :slotje: op dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je maakt jezelf allemaal beetje te moeilijk Thorian
Wacht zoals hier al eerder is vermeld nog eens evenveel tijd vooraleer je nieuwe foto's post, en dan zal je een betere evolutie al zien.
And for god's sake, leer omgaan met kritiek man ... it's part of the whole deal!

niet om je afte zeiken ofzo, zie er geen 40 cm in (die van mij zijn 38.5 )
je bf lijkt me ook erg hoog.
blijven trainen komt wel goed ;)
grtz

Zeg Thorian, heb jij trouwens een passie voor dieren?

• Topic Starter Topic Starter
Nee hij leeft in zijn eigen wereld, en niemand snapt hem.
En hij verzint allemaal dingen.

Zoals 24 november 37 armen hebben (aangespannen) en 3 dagen later 40cm armen..
Plus dat hij een arts ofzo beweert te zijn. Maar daar zie je ook maar weinig van terug:P
Want hij spamt veel te veel om een goede baan te hebben:P

ach wat weet jij daar nu vanaf man. Je bent nog zo jong,..je komt net kijken. Ik had je vader kunnen zijn! Alleen je moeder wilde dat ik in 'r mond klaarkwam.

Is toch fijn zo'n topic;..kan iedereen z'n frustraties even kwijt. Inclusief ik de mijne. En wat boeit mij dat wat paar kinderen van mij vinden joh. Het zijn ook altijd dezelfde zeikerds. Valt er wat te zeuren;..zie je ALTIJD malden, obeb, seagal en friso reageren. Dat is natuurlijk ook een equivalent;...hoe dommer de mensen;..hoe meer ze denken gelijk te hebben. Is altijd zo.

Ach,..Ik train lekker door. En over jaar hoop ik stuk gespierder te zijn.
Wat betreft of ik een arts ben;..tja geloof wat je wilt. Is voor mij niet zo interessant.

@trasher;...nee ik heb helemaal niks met dieren

ach wat weet jij daar nu vanaf man. Je bent nog zo jong,..je komt net kijken. Ik had je vader kunnen zijn! Alleen je moeder wilde dat ik in 'r mond klaarkwam.

Is toch fijn zo'n topic;..kan iedereen z'n frustraties even kwijt. Inclusief ik de mijne. En wat boeit mij dat wat paar kinderen van mij vinden joh. Het zijn ook altijd dezelfde zeikerds. Valt er wat te zeuren;..zie je ALTIJD malden, obeb, seagal en friso reageren. Dat is natuurlijk ook een equivalent;...hoe dommer de mensen;..hoe meer ze denken gelijk te hebben. Is altijd zo.

Ach,..Ik train lekker door. En over jaar hoop ik stuk gespierder te zijn.
Wat betreft of ik een arts ben;..tja geloof wat je wilt. Is voor mij niet zo interessant.

punt 1
je liegt

punt 2
je gelooft in je eiegen waanbeeld

punt 3
je heb vast last van ziekelijke eigenliefde omdat je je hier nog steeds durft te vertonen

punt 4
de meeste (kinderen) hebben overduidelijk meer levenservaring dan jou

punt 6
je bent zo hypocriet als de pest

punt 8
het boeit je heus wel iest anders begin je niet over iemands ouders

punt 9
totaaal geen respect(warom zie punt 8)

punt 10

wat lul je je nou je weet zelf ook dat je er niet uit ziet,

punt 11
(Het zijn ook altijd dezelfde zeikerds.)
gellukig valt zeik naar beneden en sta jij dus blijkbaar onder ons zoals je al aangeeft

punt 12

;...hoe dommer de mensen;..hoe meer ze denken gelijk te hebben. Is altijd zo.

darom ben jij dus een huisarts die weten het altijd beter

punt 13 ga ik niet over beginnen zoveel ongeluk als jij heb , daar moet echt niks meer bij komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven