XXL Nutrition

Eerste inject-kuur starten

me777

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m94
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Beste BBérs,

1. Wat je leeftijd is
27
  1. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
3 jaar.
  1. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
12kg
  1. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
momenteel bulk, surplus van 500, ongeveer 3000kcal, 200e/400k/80f
  1. Welke supplementen je al hebt gebruikt
multi, omega, zma
  1. Waarom je deze kuur wilt doen
komende zomer strakker staan.
  1. Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
geen wedstrijdambities.

Denk na over kuur sustanon 500mg voor 10 weken met 20mg /ml nolva nakuur.

Graag hoor ik ook wat betrouwbare online websites zijn om te bestellen.

Ook twijfel ik over de eerste keer inject zelf zetten of het te laten doen?

Groet,

Edwin

Training klinkt niet bepaald serieus als je in 3 jaar tijd maar 12kg hebt gepakt en 89kg/1.94 op 15% staat. Strakker staan dat kun je natuurlijk ook wel doen met juiste voeding. Wat is je eet- en trainschema?

• Topic Starter Topic Starter
Snap ik. Maar het liefst heb ik gewoon advies over de kuur en de injects-methode. Stats zijn oud overigens.

Dit is advies over je injectkuur, alleen niet het advies dat je graag zou willen horen. Wat zijn je huidige stats?

193 op 96kg

Vetpercentage?

12

Dus je bent in 4 maanden tijd, waarvan een deel gecut, van 85kg op 15% naar 96kg op 12% gegaan?
Is een gewicht van 82kg bij 193cm met een vetpercentage van 12%(sixpack) een nette score? Zit nu op 85kg en twijfel of ik nu weer terug moet cleanbulken of nog even doorcutten zodat ik "ripped" ben?
Gezien je toch niet zal luisteren en alleen maar naar wat je wilt horen ram die naald er gewoon zelf in en zoek je eigen source, je zult nu vast al wat PMs hebben. Sources mogen niet besproken worden.

Oke

Hoe kan je nou 82 kg wegen als je zo'n lange johnny bent :roflol:
Ga eerst goed eten daarna misschien kuren

Lente begint morgen al dus dat gaat toch niet gebeuren. Waarschijnlijk kloppen z'n stats van 89kg 15% gezien hij mid december 85kg 15% was, dus dat het niet verstandig is komt die zelf wel achter:o. Als die in 3 jaar tijd zulke stats heeft behaald zal die kuurtje ook niet bepaald geweldig aan slaan.

Lente begint morgen al dus dat gaat toch niet gebeuren. Waarschijnlijk kloppen z'n stats van 89kg 15% gezien hij mid december 85kg 15% was, dus dat het niet verstandig is komt die zelf wel achter:o. Als die in 3 jaar tijd zulke stats heeft behaald zal die kuurtje ook niet bepaald geweldig aan slaan.

89 kg op 15% is die dan nog geeneens tenzij die al heeft gekuurt :P
Ik baal ook flink...
Ik ga 3 maanden off tot de zomervakantie
Was 6 maanden off en wil wel graag vruchtbaar blijven
Ik hoop als ik 3 weekjes voor de vakantie begin op high test dbol tren ik zo weer terug ben en beter
We zullen zien :p

Cool stories bro. Kut sub forum. Voor advies nul informatie waarde.

Cool stories bro. Kut sub forum. Voor advies nul informatie waarde.
Nee jij bent gewoon zo eigenwijs om alleen maar te willen horen wat je wilt en dan ook nog eens liegen over je stats. Je training en/of voeding zijn gewoon kut en zonder een fatsoenlijke training en voeding heb je vrijwel niks aan je kuur.

Dat blijkt. Ga eens kijken.

89 kg op 15% is die dan nog geeneens tenzij die al heeft gekuurt :P
Ik baal ook flink...
Ik ga 3 maanden off tot de zomervakantie
Was 6 maanden off en wil wel graag vruchtbaar blijven
Ik hoop als ik 3 weekjes voor de vakantie begin op high test dbol tren ik zo weer terug ben en beter
We zullen zien :p
4kg heeft die dan wel kunnen halen in 4 maanden, maar geen 12kg pure spiermassa:p.

Vruchtbaar zou geen probleem moeten zijn als je weer off gaat;). Gebruik je hCG?

Mijn advies is gewoon niet doen en naar je voeding en training kijken, maar gezien je daar niet naar luistert gaf ik je nog advies wat je wou horen. Druk die naald zelf in je reet en zoek je eigen source want dat mag hier niet besproken worden.

Iedereen lult hier maar wat. Waarom moet je eerst bs verhaal ophangen over je verleden om informatie te krijgen? Ik weet dat het goed zit en het is mijn beslissing. Welkom op internet.

Omdat we zo een beeld krijgen of je er klaar voor bent of niet. Wat jij in 3 jaar hebt bereikt is in een jaar nog te redden voor een ondervoed persoon. Ook ik was daar 1 van, begon op 68kg 15%, voor m'n cycle 80-81kg 12% gehaald. Mensen overschatten zichzelf nou eenmaal, zie je ook goed terug in het Dunning-Kruger effect. Dat jij denkt dat het goed zit hebben we niks aan, dat dacht ik ook in het begin tot ik hier kwam voor tips. En raad eens? Ik zat er helemaal naast met voeding en training.

Als jij in 3 jaar maar 12kg hebt gepakt en zelfs dan nog 5+kg onder je lengte zit met 15% bf is er iets goed mis. Jou doel is makkelijk te behalen met goede voeding en training, om voor even strakker te staan aan de AAS te gaan is gewoon bs en zonde van je lichaam. Verder kan het met verkeerde voeding alleen maar erger worden, als je testo op 0 staat en je oestro skyhigh loop je een grote kans veel gains kwijt te raken en/of vet te worden.

Terug
Naar boven