- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Maar we maken toch de gainz tijdens rust & eten op dbb?I'm still alive hahaha, was druk bezig met groeien, vandaar weinig online. Goed smoesje he![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar we maken toch de gainz tijdens rust & eten op dbb?I'm still alive hahaha, was druk bezig met groeien, vandaar weinig online. Goed smoesje he![]()

Ik heb ergens gelezen dat nootmuskaat onderhand ergens in de 90 weegt.. Geen idee welk topic ook alweer. Denk dat het zn oude stats zijn die er staan.oké ten eerste heb ik eigenlijk geen flauw idee hoe ik ineens op dit topic kom, maar dat terzake
Ik heb alleen een vraag voor nootmuskaatje, je zegt dat me777 nog veel kan groeien door goede voeding etc. maar als ik jouw stats zie (79kg, 12%, 1m82 en foto's die je geplaatst hebt aangenome dat dit allemaal recent is) kan je zelf ook nog wel vooruit zonder een naald in je reet te zetten. Toch vind je het voor je zelf wel goed? Dat snap ik niet, misschien kan je mij daarover iets meer uitleggen aangezien ik benieuwd ben.
Ja ik las ook iets over 92 kilo, maar dit was aan het einde van zijn kuur. Ik ben juist benieuwd naar de stats die hij had toen hij begon met kurenIk heb ergens gelezen dat nootmuskaat onderhand ergens in de 90 weegt.. Geen idee welk topic ook alweer. Denk dat het zn oude stats zijn die er staan.

Uiteraard, ga er ten eerste maar van uit dat die 79 zo'n 80-81 kg zal zijn. Was net aan het einde van m'n cut, wanneer ik leeg was en begon met m'n eerste cycle. Als ik van cut > bulk ga pak ik nog zo'n 2 kg door eten/vocht etc. Begon op 68 kg een jaar ervoor dus wel zo'n beetje alles er uit gehaald wat mogelijk was. Foto's waren aan het einde op 91,8kg, met veel vocht uiteraard. Zit momenteel op 89,5, update het pas als m'n gewicht stabiel blijftoké ten eerste heb ik eigenlijk geen flauw idee hoe ik ineens op dit topic kom, maar dat terzake
Ik heb alleen een vraag voor nootmuskaatje, je zegt dat me777 nog veel kan groeien door goede voeding etc. maar als ik jouw stats zie (79kg, 12%, 1m82 en foto's die je geplaatst hebt aangenome dat dit allemaal recent is) kan je zelf ook nog wel vooruit zonder een naald in je reet te zetten. Toch vind je het voor je zelf wel goed? Dat snap ik niet, misschien kan je mij daarover iets meer uitleggen aangezien ik benieuwd ben.
.
. Ik lzal het eerste jaar ook gelijk stage lopen, dus om dan voor het eerst ON te zijn zonder dat ik weet wat me een beetje te wachten staat was me een te grote gok. En gezien mijn streef(een monster fysiek als Bradley Martyn), waardoor ik zeker weet dat ik m'n leven lang aan de AAS moet heb ik besloten om er aan te beginnen.Verklaart veel.Uiteraard, ga er ten eerste maar van uit dat die 79 zo'n 80-81 kg zal zijn. Was net aan het einde van m'n cut, wanneer ik leeg was en begon met m'n eerste cycle. Als ik van cut > bulk ga pak ik nog zo'n 2 kg door eten/vocht etc. Begon op 68 kg een jaar ervoor dus wel zo'n beetje alles er uit gehaald wat mogelijk was. Foto's waren aan het einde op 91,8kg, met veel vocht uiteraard. Zit momenteel op 89,5, update het pas als m'n gewicht stabiel blijft.
Reden dat ik vroeg ben begonnen is omdat ik nu een half jaar de tijd heb en ik mentaal niet zou mogen veranderen. 1 september begint mijn studie tot docent, dus dan moet je niet zo'n prikkelbare fl**ker voor de klas hebben staan. Ik lzal het eerste jaar ook gelijk stage lopen, dus om dan voor het eerst ON te zijn zonder dat ik weet wat me een beetje te wachten staat was me een te grote gok. En gezien mijn streef(een monster fysiek als Bradley Martyn), waardoor ik zeker weet dat ik m'n leven lang aan de AAS moet heb ik besloten om er aan te beginnen.
En heb je er spijt van?Allemaal leuk en aardig maar wie is er nou niet "te vroeg" begonnen(Ik wel iig)
Orals of injects?

Uhmmmm heb er niet super veel verstand van, maar ben vrij zeker van niet. Volgens mij kan je soms anti-oestrogeen nog proberen, werkt dat niet ben je fucked (dacht ik altijd iig)