XXL Nutrition

Eerste inject-kuur starten

Na 74 dagen off zijn ben je weer vruchtbaar. Het is nog nooit voorgekomen dat iemand onvruchtbaar is gebleven. Er zijn wel wat gevalletjes (voordat ik weer word gegooglebashed) maar die waren hoogstwaarschijnlijk al onvruchtbaar voordat ze gingen kuren en wijzen nu met het vingertje.

@TS, als je voor sust kiest zou ik persoonlijk om de dag 0,5ml zetten. Persoonlijk zou ik het zelf proberen maar wel iemand bij je hebben staan die je alsnog kan prikken als het niet lukt. Komt veel voor dat mensen de naald niet in de glute krijgt omdat ze te zenuwachtig zijn Ofzo. Als je eenmaal weet dat het niks voorstelt prik je het er zonder moeite in.
We mogen geen bronnen bespreken hier maar als je in de echt nep sectie kijkt vind je wel wat info over welke merken g2g zijn en welke niet. In de sportschool is vast wel iemand te vinden die het verkoopt

Er zijn wel wat gevalletjes (voordat ik weer word gegooglebashed) maar die waren hoogstwaarschijnlijk al onvruchtbaar voordat ze gingen kuren en wijzen nu met het vingertje.
Dit dus, als er ooit wat gebeurd met een kuurder komt het altijd door de anabolen. Alsof nattys geen hartaanvallen kunnen krijgen of onvruchtbaar zijn. Behoorlijk krom allemaal, toen ik eens ziek was zeiden mijn ouders ook dat dat komt door al die supplementen die ik neem(whey/crea/vit D3/Vit C):o.

Nee jij bent gewoon zo eigenwijs om alleen maar te willen horen wat je wilt en dan ook nog eens liegen over je stats. Je training en/of voeding zijn gewoon kut en zonder een fatsoenlijke training en voeding heb je vrijwel niks aan je kuur.
ik vind wel dat je hem gelijk afzeikt zonder hem een kans te geven

ik vind wel dat je hem gelijk afzeikt zonder hem een kans te geven
Lees de rest ook eventjes van wat ik heb gezegd, als iemand hier post voor tips over kuren en dan gaat liegen over zijn stats en advies negeren heb ik daar nou niet echt respect voor. Ik gaf hem advies om naar zijn training en voeding te kijken, doet die niks mee. En met zo'n instelling valt er gewoon niet meer te bereiken als je het natty al niet kunt.

4kg heeft die dan wel kunnen halen in 4 maanden, maar geen 12kg pure spiermassa:p.

Vruchtbaar zou geen probleem moeten zijn als je weer off gaat;). Gebruik je hCG?

Ja ik gebruik hcg maar pas de laatste 2 weken van het half jaar
Heb het even geblast en nu 500 iu 2x pw zijn bijna op grootte

No fucking way dat jij gained op 3000kcal als je 1.93 - 96KG bent..
dan heb je echt wel 4000+ nodig zeker als je aan de annies gaat..

Na 74 dagen off zijn ben je weer vruchtbaar. Het is nog nooit voorgekomen dat iemand onvruchtbaar is gebleven. Er zijn wel wat gevalletjes (voordat ik weer word gegooglebashed) maar die waren hoogstwaarschijnlijk al onvruchtbaar voordat ze gingen kuren en wijzen nu met het vingertje.

Ik ben pas net de 20 gepasseerd
Het liefst zou ik cruisen en blasten tot ik er bij neer val
Maar op deze leeftijd die beslissing maken lijkt me onverantwoord
Ik ga voortaan 6 maanden on 3 maanden off proberen
Ik hoor ook dat het wel mee valt allemaal inderdaad

Ja ik gebruik hcg maar pas de laatste 2 weken van het half jaar
Heb het even geblast en nu 500 iu 2x pw zijn bijna op grootte
Vooral met hCG zou ik me absoluut geen zorgen maken over vruchtbaarheid:p. Volgende week begint m'n PCT, daarna time on=time off en vervolgens minimaal 4 jaar BCen. Ik ga dan pas tijdelijk off als ik toe ben aan kindjes, dus een aardige 4-6 jaar. Tenzij ik noodgedwongen off moet gaan als er iets mis gaat uiteraard. Desnoods een hMG blast, maar de kans dat je echt niet vruchtbaar meer zult zijn door AAS is behoorlijk klein. Zoals eerder gezegd was je hoogstwaarschijnlijk al niet vruchtbaar dan:p.

En ik ben dan ook net de 20 gepasseerd, maar na veel inlezen maak ik me daar vrijwel geen zorgen over. Gewoon altijd hCG laten meelopen en evt hMG blasten aan het einde wanneer je off gaat voor kids.

Lekker boeiend start stats......

Lekker boeiend start stats......
Het gaat mij niet om start stats, zelf ben ik ook wel aan de vroege kant begonnen. Waar het om gaat is dat hij in 3 jaar tijd resultaat heeft behaald wat in 1 jaar te doen is, voeding is en blijft de basis. Als de basis ontbreekt zul je gewoon niet veel aan een kuur hebben. Wat je natty niet kan zal enhanced ook niet veel beter worden, tijdelijk ga je beter, maar eenmaal testo op 0 moet je basis wel goed zijn om massa te behouden/niet te vet te worden.

En het gaat mij ook om zijn doel, ik vind AAS niet geschikt voor iemand die 'even strakker voor de zomer' wilt worden wat ook gewoon natty te doen is. AAS vind ik iets waar je breder van wilt worden, en niet een beetje breed maar onnatuurlijk breed, om tot een fysiek te komen wat natuurlijk niet haalbaar is.

• Topic Starter Topic Starter
Snap dat de argumenten niet bijster veel beter zijn dan de meeste beach Boys hier. Maar ik ben er eerlijk over. Ik zet echt niet direct morgen de spuit erin. Maar het zijn en blijven hulpmiddelen die iedereen om zijn of haar redenen inzet.

Het zijn inderdaad hulpmiddelen en de keuze is volledig aan jou. Maar zou het niet beter zijn als je basis on point is en je er veel meer uit kunt halen? Voeding/training wordt zoals ik al eerder zei vaak overschat, mijn eerste posts voor tips m.b.t. voeding/training waar ik m'n trainingsschema postte sloeg ook kant noch wal.

En mijn kennis over voeding was ook vrijwel nihil totdat ik hier kwam om meer te leren over hoe ik alles kan geven om zo groot en sterk mogelijk te worden.

Het gaat mij niet om start stats, zelf ben ik ook wel aan de vroege kant begonnen. Waar het om gaat is dat hij in 3 jaar tijd resultaat heeft behaald wat in 1 jaar te doen is, voeding is en blijft de basis. Als de basis ontbreekt zul je gewoon niet veel aan een kuur hebben. Wat je natty niet kan zal enhanced ook niet veel beter worden, tijdelijk ga je beter, maar eenmaal testo op 0 moet je basis wel goed zijn om massa te behouden/niet te vet te worden.

En het gaat mij ook om zijn doel, ik vind AAS niet geschikt voor iemand die 'even strakker voor de zomer' wilt worden wat ook gewoon natty te doen is. AAS vind ik iets waar je breder van wilt worden, en niet een beetje breed maar onnatuurlijk breed, om tot een fysiek te komen wat natuurlijk niet haalbaar is.

Dat ben ik met je eens kuren om eve strakker te staan voor de zomer is idd kansloos.

Vooral met hCG zou ik me absoluut geen zorgen maken over vruchtbaarheid:p. Volgende week begint m'n PCT, daarna time on=time off en vervolgens minimaal 4 jaar BCen. Ik ga dan pas tijdelijk off als ik toe ben aan kindjes, dus een aardige 4-6 jaar. Tenzij ik noodgedwongen off moet gaan als er iets mis gaat uiteraard. Desnoods een hMG blast, maar de kans dat je echt niet vruchtbaar meer zult zijn door AAS is behoorlijk klein. Zoals eerder gezegd was je hoogstwaarschijnlijk al niet vruchtbaar dan:p.

En ik ben dan ook net de 20 gepasseerd, maar na veel inlezen maak ik me daar vrijwel geen zorgen over. Gewoon altijd hCG laten meelopen en evt hMG blasten aan het einde wanneer je off gaat voor kids.

Als je weet wat hcg doet met je zaadkwaliteit zou ik mij zeker wel zorgen maken over zo lang hcg zetten
Na die 4 jaar ben je wel tevreden denk ik haha
Ik zou het liefst ook 5 jaar on blijven minimaal

Als je weet wat hcg doet met je zaadkwaliteit zou ik mij zeker wel zorgen maken over zo lang hcg zetten
Na die 4 jaar ben je wel tevreden denk ik haha
Ik zou het liefst ook 5 jaar on blijven minimaal
Dat ben ik uiteraard ook al tegen gekomen ja:p. Maar dat het je zaadkwaliteit fucked is maar tijdelijk, en je zaad heeft sowieso al amper kwaliteit wanneer je ON bent(ontbreken FSH). Verder was het dacht ik vooral zo met van die enorm hoge doseringen. Alles hersteld wel weer als je off gaat, maar je ballen zullen het veel moeilijker hebben als ze 4-5 jaar zowat volledig inactief zijn om weer op te starten. Dus zou toch wel altijd hCG bij laten lopen.

Genoeg blast/cruisers die na x aantal jaren of gingen en kids kregen, sommigen zelfs tijdens het kuren. En als je toch nog moeite met herstellen hebt kun je nog een hCG/hMG blast protocol volgen. Ik maak me er in ieder geval totaal geen zorgen over, gewoon net zulke praatjes om je bang te maken zoals dat je lul kleiner wordt en je niet ouder dan 50 zult worden.

Snap dat de argumenten niet bijster veel beter zijn dan de meeste beach Boys hier. Maar ik ben er eerlijk over. Ik zet echt niet direct morgen de spuit erin. Maar het zijn en blijven hulpmiddelen die iedereen om zijn of haar redenen inzet.
Gaat er ook meer om dat mensen die zoals jij denken waarschijnlijk de spuit er toch wel in rammen en uiteindelijk 1 maand goed uit zien en daarna alles weer kwijt raken.
Aller eerst heb je dus je eigen testosteron aanmaak voor saus neergelegd. Je hebt je lichaam voor saus beschadigd. Met een slecht voedingsschema en slechte start stats houd je eerder sides over (denk aan gyno) ennnn mensen die er schade aan over houden moeten weer naar de dokter, operaties aan gaan weet ik veel wat allemaal... En jahh wat zal jou omgeving dan zeggen? Ja ik zei het toch komt door de Anabolen je moest er nooit aan beginnen bla bla. Terwijl als je goed met AAS omgaat het niet eens zo erg is in vergelijking met mensen die wekelijks helemaal de t*fus in zuipen. Lekker hersencellen kapot drinken.

En als je toch wilt kuren waarom niet gewoon test?

Baywatch 2.0:flex::roflol:

Cool stories bro. Kut sub forum. Voor advies nul informatie waarde.

I'm still alive hahaha, was druk bezig met groeien, vandaar weinig online. Goed smoesje he:flexbiceps:

Terug
Naar boven