Fitness Seller

Eerste keer coke

ik hoef geen coke als ik pepsi:D nee zou het niet weten..nooit geen coke gebruikt

"Eduardjanssen" laat me niet over jou beginnen.

"Roxxe" weet maar al te goed wat crystal meth inhoudt.

ik hou niet zo van cokerds..arrogant,egoistisch niet te vertrouwen..heb er al veel van mee gemaakt!
Maar ieder zn meug natuurlijk...

Moen zei:
Nee zeker niet iedereen maar ik vind dat je iets mist als je het niet ooit geprobeerd heb, waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat je dat per se moet doen, maar als je het nog nooit ervaren hebt kan je ook niet beweren dat je niks mist natuurlijk (je weet het nml niet :P)

Probleem is natuurlijk dat het zelden bij 'proberen' blijft omdat het zelden tegenvalt :D

Ben ik het niet mee eens. Je kunt het beter niet proberen dan wel. Je denkt nu bij jezelf: ik ga het één keer proberen, daarna niet meer.

Maar vaak is het zo dat je het spul regelmatig gaat gebruiken. Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe je vriendenkring ermee omgaat. Maar over het algemeen zul je het eerder nog een keer gaan gebruiken.

Bezint eer gij begint!

Je moet gewoon voldoende zelfkennis hebben om te kunnen oordelen of je het eens kan proberen. Ben je vatbaar voor verslavingen, ben je makkelijk beïnvloedbaar,.. Als het antwoord ja is dan begin je er beter niet aan en zeker niet als je nog jonger bent dan 18.

Ik ben niet van plan om ooit kinderen te kweken maar mocht ik ooit zo dom zijn van toch een idioot op de wereld te zetten en die gast wordt 16 en ik betrap hem met coke dan sla ik hem verrot. Ik zou niet weten hoe ik daar anders op zou moeten reageren.

Diabolic zei:
Je moet gewoon voldoende zelfkennis hebben om te kunnen oordelen of je het eens kan proberen. Ben je vatbaar voor verslavingen, ben je makkelijk beïnvloedbaar,.. Als het antwoord ja is dan begin je er beter niet aan en zeker niet als je nog jonger bent dan 18.

Ik ben niet van plan om ooit kinderen te kweken maar mocht ik ooit zo dom zijn van toch een idioot op de wereld te zetten en die gast wordt 16 en ik betrap hem met coke dan sla ik hem verrot. Ik zou niet weten hoe ik daar anders op zou moeten reageren.

:roflol:

zuivere coke is nog best goed spul, zeker als je t vergelijkt met pillen, je weet nooit hoeveel vliegtuigbenzine ze erin hebben gestopt :D

Diabolic zei:

Denk je dat echt ? Dat je van te voren kunt zeggen of je er aan 'verslaafd' wordt of niet ? Hier op het forum zeggen volgens mij genoeg mensen regelmatig een jointje te roken. Dat is ook begonnen met 'één keer proberen'. Ik blow zelf ook regelmatig, maar ben toch zeker begonnen met de gedachte 'één keer proberen'.

En blow je zelf ook wel eens ? Of slik je wel eens wat, of soortgelijke ?

Blowen is wel even wat anders dan coke gebruiken, daar ben je toch voorzichtiger mee over het algemeen.

Ik ken niemand die het bij 1x coke laat. Van de 20 mensen die ik ken die coke gebruiken neemt 90% het elke week en vaak meerdere keren per week.

Mars zei:
Blowen is wel even wat anders dan coke gebruiken, daar ben je toch voorzichtiger mee over het algemeen.

Bij harddrugs is het toch precies hetzelfde. Zelfs nog erger, omdat het gevoel heftiger is.

CoD zei:
Denk je dat echt ? Dat je van te voren kunt zeggen of je er aan 'verslaafd' wordt of niet ? Hier op het forum zeggen volgens mij genoeg mensen regelmatig een jointje te roken. Dat is ook begonnen met 'één keer proberen'. Ik blow zelf ook regelmatig, maar ben toch zeker begonnen met de gedachte 'één keer proberen'.

Ja, dat denk ik echt maar dan spreek ik vooral voor mezelf. Van anderen kan ik mij wel eens vergissen.

En blow je zelf ook wel eens ? Of slik je wel eens wat, of soortgelijke ?

Ik heb geblowd, geslikt, getript, gesnoven, gechineesd en gezopen in mijn leven en ben er op een dag volledig mee gestopt.

het enige wat ik ooit heb gedaan is soft drugs en daar blijft het bij. Die onzin van: 'je moet het toch ooit eens geprobeerd hebben anders heb je niet geleefd' of dergelijke uitspraken hoor je dan vaak. Ken een koppel schatrijk die 3 huizen en 2 bmws hebben verspeeld door coke. Niet te onderschatten dat goedje, je moet een enorm sterk karakter hebben om maar eens te proberen en er daarna mee te stoppen. Het schijnt beter te zijn dan coïtus, wel ik ken niemand die na de eerste keer coïtus ermee gestopt is hoor.

handjes af zou ik zeggen, zeker op die leeftijd.

Big_T zei:
het enige wat ik ooit heb gedaan is soft drugs en daar blijft het bij. Die onzin van: 'je moet het toch ooit eens geprobeerd hebben anders heb je niet geleefd' of dergelijke uitspraken hoor je dan vaak. Ken een schatrijk koppel die 3 huizen en 2 bmws hebben verspeeld door coke. Niet te onderschatten dat goedje, je moet een enorm sterk karakter hebben om maar eens te proberen en er daarna mee te stoppen. Het schijnt beter te zijn dan coïtus, wel ik ken niemand die na de eerste keer coïtus ermee gestopt is hoor.

handjes af zou ik zeggen, zeker op die leeftijd.
:o

wat bedoel je dan

Rob G zei:
Ik ken niemand die het bij 1x coke laat. Van de 20 mensen die ik ken die coke gebruiken neemt 90% het elke week en vaak meerdere keren per week.

Ik ken er heel wat die het gewoon af en toe doen. En zo deed ik het zelf ook.

Ik vindt coke ècht de minst heftige drug die er is hoor. Juist daarom is het verslavend, het is geen intense ervaring die je moet verwerken en je valt niet op als cokegebruiker, maar het geeft zelfverzekerdheid en de drang om te presteren, daarom is het populair bij zakenlieden en politici omdat ze daarmee zich uitstekend in 't openbaar kunnen presenteren.

Coke heeft effecten die in 't dagelijks leven, ook onderwerktijd heel erg nuttig zijn, daarom valt je snel in herhaling en ga je op meer plaatsen gebruiken. Het valt licht en voor mij persoonlijk is een coke kater niets meer dan de drang om opnieuw te snatsen. Als je speed of pillen vaak gebruikt, of iets zwaarders gewend ben, voel je nauwelijks wat van sos. IMO als je wat coke gesnoven heb kun je makkelijk rijden.

Blowen is veel heftiger als je goede wiet hebt. Coke verbindt je niet met je gevoelsleven, geestvernauwend, en werkt puur op het bevredigen van je eigen ego en behoeftes. Je omgeving en je verplichtingen schuif je opzij.

Je kunt ook alleen maar aan alcohol, nicotine, heroine en coke verslaafd raken. De rest belandt je niet in de put of op straat, maar enkel in depressie of lusteloosheid, de junks op straat roken, zuipen, en gebruiken coke en bruin. Maar je vindt geen enkele junk die LSD, XTC, Keta, Paddo's MOET hebben.

Vindt 't dus niet verslavend, coke vindt ik de meest oninterressante drug die er is, maar wel de lekkerste. Tripmiddelen maken juist doordacht en kritisch, en geven inzichten en intelligentie. Maar niet overmoedig. Ken zat mensen die coke/speed snuiven maar bang zijn voor wiet, paddo's, LSD, Ketamine. Je valt met psychedelics ook niet gauw in herhalingen. En het is absoluut ook niet catabool! Dus voor mij is coke geen verslavend goedje, maar wèl voor mensen die graag in de spotlight staan en gezien willen worden met hun pracht en bezit.

En wat betreft beter dan coïtus, alleen zuivere basecoke of een coke/heroine injectie is daarmee vergelijkbaar, snuifcoke niet. Maar een crackkater is 't verrotste wat er is volgens exgebruikers die ik ken. Van coke wordt ik wel kkgeil, maar de dag erna geen libido, en dat voelt ook frustrerend.

Jaloezo vanwege hun rijkdom? ;)

Hoor ik heel vaak van 'verstandige' gebruikers dat iets niet verslavend is, denk dat hier ook het verschil zit: hoe sterk is je karakter om jezelf onder controle te houden en niet de drug die jou gaat controleren.

En ik kan heel goed aannemen dat er ministers of hooggeplaatsten af en toe aan de coke en wiet of ander spul zitten, in Belgie heeft er 1 het zelfs toegegeven (van wiet dan).

Terug
Naar boven