Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartp zei:

Moen zei:Nee zeker niet iedereen maar ik vind dat je iets mist als je het niet ooit geprobeerd heb, waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat je dat per se moet doen, maar als je het nog nooit ervaren hebt kan je ook niet beweren dat je niks mist natuurlijk (je weet het nml niet)
Probleem is natuurlijk dat het zelden bij 'proberen' blijft omdat het zelden tegenvalt![]()
Diabolic zei:Je moet gewoon voldoende zelfkennis hebben om te kunnen oordelen of je het eens kan proberen. Ben je vatbaar voor verslavingen, ben je makkelijk beïnvloedbaar,.. Als het antwoord ja is dan begin je er beter niet aan en zeker niet als je nog jonger bent dan 18.
Ik ben niet van plan om ooit kinderen te kweken maar mocht ik ooit zo dom zijn van toch een idioot op de wereld te zetten en die gast wordt 16 en ik betrap hem met coke dan sla ik hem verrot. Ik zou niet weten hoe ik daar anders op zou moeten reageren.

Diabolic zei:Je moet gewoon voldoende zelfkennis hebben om te kunnen oordelen of je het eens kan proberen. Ben je vatbaar voor verslavingen, ben je makkelijk beïnvloedbaar,.. Als het antwoord ja is dan begin je er beter niet aan en zeker niet als je nog jonger bent dan 18.
Mars zei:Blowen is wel even wat anders dan coke gebruiken, daar ben je toch voorzichtiger mee over het algemeen.
CoD zei:Denk je dat echt ? Dat je van te voren kunt zeggen of je er aan 'verslaafd' wordt of niet ? Hier op het forum zeggen volgens mij genoeg mensen regelmatig een jointje te roken. Dat is ook begonnen met 'één keer proberen'. Ik blow zelf ook regelmatig, maar ben toch zeker begonnen met de gedachte 'één keer proberen'.
En blow je zelf ook wel eens ? Of slik je wel eens wat, of soortgelijke ?
Big_T zei:het enige wat ik ooit heb gedaan is soft drugs en daar blijft het bij. Die onzin van: 'je moet het toch ooit eens geprobeerd hebben anders heb je niet geleefd' of dergelijke uitspraken hoor je dan vaak. Ken een schatrijk koppel die 3 huizen en 2 bmws hebben verspeeld door coke. Niet te onderschatten dat goedje, je moet een enorm sterk karakter hebben om maar eens te proberen en er daarna mee te stoppen. Het schijnt beter te zijn dan coïtus, wel ik ken niemand die na de eerste keer coïtus ermee gestopt is hoor.
handjes af zou ik zeggen, zeker op die leeftijd.

Rob G zei:Ik ken niemand die het bij 1x coke laat. Van de 20 mensen die ik ken die coke gebruiken neemt 90% het elke week en vaak meerdere keren per week.