Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lumey zei:Allereerst bedankt voor de reacties mensen en voor de tips!
Nou verder snap eerlijk gezegd sommige reacties van de mensen niet, ze doen net of ik direct verslaafde ben als ik het 1 keer wil proberen of dat ik direct mijn leven verkloot met één keertje coke.
Ik heb gisteravond dus een lijntje gehad en opzich voelde ik me wel heel helder en ja hoe zeg je dat best wel nuchter. Maar je gaat letten op dingen waarop je anders nooit let. Het was wel leuk voor een keertje, en ik had ook geen last van de uitwerking ( down gevoel). Direct nadat ik het snoof voelde ik mn keel heel verdoofd worden dat was wel raar maar dat hoorde erbij heb ik me laten vertellen. Later op de avond hebben we nog een plofje gerookt, maar dat had verder geen echt effect. Ik had eigenlijk geen behoefte meer aan een extra lijntje, en mensen zeiden dat je er heel makkelijk verslaafd aan kan raken. Nou ik denk dat dit een beetje persoonlijk is, het is maar net hoe je er op reageerd. Volgens mij kun je beter speed snuiven, want dat is toch wel hetzelfde effect eigenlijk. Naar mijn ervaring wel alleen speed verdoofd niet maar brand juist.
Coke is wel leuk voor een keertje maar volgende keer maar weer gewoon wiet of bier. Snap echt de ophef van mensen niet, ze doen net of je een junk bent als je het 1 keer probeert. Al die gasten in de showbizz en al die zakenlieden doen het ook. Voorbeeld Rob Oudkerk. Of weet ik veel wie nog meer.
D. zei:Precies, "Lumey" en ik hoop ook voor je dat je nog wat over hebt.
smokey juul zei:Zodat je nog een keer zo'n prachtervaring hebt... Daar doelt ie op.
Verder raad ik je aan om het niet nog eens te doen. Coke is zeer verslavend, je kan zeggen ja maar ik probeer het maar een keertje uit, en als je het dan een 2e keer doet, wat maakt die 3e keer dan uit? En dan begint het. Zo kan je zeggen, ik ben hier niet gevoelig voor, dat zeg je bij je eerste sigaretje ook, en dan voor dat je het doorhebt besef je dat je verslaafd bent...
Corleoné zei:Het was toch geen volle gram, maar enkel 1 lijntje?Als je maar 1 keer Coke probeert zou ik dan toch tenminste 1 gram doen.
![]()
P.S. Hoeveel lijntjes kan je eigenlijk leggen met 1 gram? Zo'n 8 a 10?
Lumey zei:Direct nadat ik het snoof voelde ik mn keel heel verdoofd worden dat was wel raar maar dat hoorde erbij heb ik me laten vertellen.
Zeer herkenbaar maar toch blijft de verleiding groot aangezien je weinig last hebt van het downeffect en er voor de buitenwereld redelijk normaal uitziet ivm pillen.JuggerNaut zei:Ik wordt er niet meer uitbundig van...geen feest stemming meer. Ook gaat me strot ' op slot' en kan weinig meer uitbrengen dan ' zullen we nog ff naar de wc gaan'
Niet echt gezellig dus..liever een paar drankjes meer of bij hoge uitzondering een pilletje...dan kom ik zelf veel beter tot mijn recht
Ik hou van dansen en gek doen en met sos lukt het gewoon niet meer....
DvO zei:Laat die jongen lekker coke snuiven als hij dat wilt.
Tis niet jouw leven wat ie kapot maakt.
demoski zei:Gewoon Afblijven,mensen Zijn Verschillend,bij Ander Is Zo En De Ander Anders,je Wordt Paranoid Van.
olav zei:Van dat laatste ben ik nog niet zo zeker.
Hoeveel ongelukken zijn er niet al veroorzaakt onder invloed van drugs/alcohol. Je zal maar die pechvogel zijn die net voorbij loopt he.
Ja, dusssss...2hard2die zei:

DvO zei:Ja, maar niet door coke man.
Coke word je juist helder door