MuscleMeat

Eerste keer coke

Precies, "Lumey" en ik hoop ook voor je dat je nog wat over hebt.

Lumey zei:
Allereerst bedankt voor de reacties mensen en voor de tips!
Nou verder snap eerlijk gezegd sommige reacties van de mensen niet, ze doen net of ik direct verslaafde ben als ik het 1 keer wil proberen of dat ik direct mijn leven verkloot met één keertje coke.

Ik heb gisteravond dus een lijntje gehad en opzich voelde ik me wel heel helder en ja hoe zeg je dat best wel nuchter. Maar je gaat letten op dingen waarop je anders nooit let. Het was wel leuk voor een keertje, en ik had ook geen last van de uitwerking ( down gevoel). Direct nadat ik het snoof voelde ik mn keel heel verdoofd worden dat was wel raar maar dat hoorde erbij heb ik me laten vertellen. Later op de avond hebben we nog een plofje gerookt, maar dat had verder geen echt effect. Ik had eigenlijk geen behoefte meer aan een extra lijntje, en mensen zeiden dat je er heel makkelijk verslaafd aan kan raken. Nou ik denk dat dit een beetje persoonlijk is, het is maar net hoe je er op reageerd. Volgens mij kun je beter speed snuiven, want dat is toch wel hetzelfde effect eigenlijk. Naar mijn ervaring wel alleen speed verdoofd niet maar brand juist.:p

Coke is wel leuk voor een keertje maar volgende keer maar weer gewoon wiet of bier. Snap echt de ophef van mensen niet, ze doen net of je een junk bent als je het 1 keer probeert. Al die gasten in de showbizz en al die zakenlieden doen het ook. Voorbeeld Rob Oudkerk. Of weet ik veel wie nog meer.

Soms kan het ook heel anders uitpakken dan jou ervaring bro, ik heb het zelf meegemaakt afkicken is geen pretje en je zult dan ook echt alle vrienden die gebruiken of maar dan ook iets met coke te maken hebben moeten laten vallen, ik weet niet hoe je ouders erop ingesteld zijn, maar mijn ouders hadden totaal geen vertrouwen meer in mij zelfs de hele familie niet! het is dan ook echt super om je geld bij andere mensen te halen voor je snuif inbreken overvallen en heel de mikmak! maar je zult er wel gevoelig voor moeten zijn en als je niet sterk in je schoenen staat dan ben je de lul.

wees slim je hebt nu 1x de ervaring gehad maar ga je voor de 2e keer dan word het alleen maar makkelijker om de volgende keren er ook naar toe te grijpen, dan zijn weer de nadelen dat je niet meer zonder kunt als jij uitgaat..
dan komt er weer eens bij kijken dat het ook alleen niet bij coke blijft, maar ook andere middleen gaat uitproberen omdat je in dat cirquitje zit waar je moeilijk meer uitkomt als ze weten dat je gebruikt.

dit is mijn ervaring ik hoop dat je er iets van op hebt gestoken en houd het lekker bij bodybuilding

succes

Zodat je nog een keer zo'n prachtervaring hebt... Daar doelt ie op.

Verder raad ik je aan om het niet nog eens te doen. Coke is zeer verslavend, je kan zeggen ja maar ik probeer het maar een keertje uit, en als je het dan een 2e keer doet, wat maakt die 3e keer dan uit? En dan begint het. Zo kan je zeggen, ik ben hier niet gevoelig voor, dat zeg je bij je eerste sigaretje ook, en dan voor dat je het doorhebt besef je dat je verslaafd bent...

• Topic Starter Topic Starter
smokey juul zei:
Zodat je nog een keer zo'n prachtervaring hebt... Daar doelt ie op.

Verder raad ik je aan om het niet nog eens te doen. Coke is zeer verslavend, je kan zeggen ja maar ik probeer het maar een keertje uit, en als je het dan een 2e keer doet, wat maakt die 3e keer dan uit? En dan begint het. Zo kan je zeggen, ik ben hier niet gevoelig voor, dat zeg je bij je eerste sigaretje ook, en dan voor dat je het doorhebt besef je dat je verslaafd bent...

Ja precies, 1 keer en nooit weer. 1 keer om het te proberen nu dat ik dat gedaan heb blijf ik er met mn vingers vanaf.

Het was toch geen volle gram, maar enkel 1 lijntje? ??? Als je maar 1 keer Coke probeert zou ik dan toch tenminste 1 gram doen. :eyes:

P.S. Hoeveel lijntjes kan je eigenlijk leggen met 1 gram? Zo'n 8 a 10?

wist je dat je kan doodvallen bij je eerste lijn coke?

Corleoné zei:
Het was toch geen volle gram, maar enkel 1 lijntje? ??? Als je maar 1 keer Coke probeert zou ik dan toch tenminste 1 gram doen. :eyes:

P.S. Hoeveel lijntjes kan je eigenlijk leggen met 1 gram? Zo'n 8 a 10?

Lezen vriend, maar als je daar te lui voor bent neem je gewoon 3 gram in een keer, vet spacen!

op mn 18e een keer geprobeerd. Superavond/nacht gehad. Was superdronken en herinneren me weinig, maar vet goed was het echt wel. geloof iets van 5 a 6 lijntjes te hebben gehad.
Doe het nooit meer :D

Builder is niet bang voor een lijntje.

Lumey zei:
Direct nadat ik het snoof voelde ik mn keel heel verdoofd worden dat was wel raar maar dat hoorde erbij heb ik me laten vertellen.

Wat ik me nou eigenlijk afvraag is of dat nou echt een eigenschap van de coke is? Het is wel een verdovend middel ipv een oppeppend zoals speed maar heb ook wel gehoord dat het vaak met andere verdovingsmiddelen wordt versneden.

Eerste keer dat ik het gebruikte had ik het gevoel of er een ontiegelijk groot zwart gat zat waar normaal mijn neus en mond zaten.

JuggerNaut zei:
Ik wordt er niet meer uitbundig van...geen feest stemming meer. Ook gaat me strot ' op slot' en kan weinig meer uitbrengen dan ' zullen we nog ff naar de wc gaan'

Niet echt gezellig dus..liever een paar drankjes meer of bij hoge uitzondering een pilletje...dan kom ik zelf veel beter tot mijn recht :D
Ik hou van dansen en gek doen en met sos lukt het gewoon niet meer....
Zeer herkenbaar maar toch blijft de verleiding groot aangezien je weinig last hebt van het downeffect en er voor de buitenwereld redelijk normaal uitziet ivm pillen.
Verder het feit dat je iedereen eruit kan drinken en toch nog in staat kan zijn om een normaal gesprek te voeren ..

Maar het gevoel van feesten, opgaan in de muziek, dansen tot je erbij neer valt krijg ik niet meer jammergenoeg

DvO zei:
Laat die jongen lekker coke snuiven als hij dat wilt.
Tis niet jouw leven wat ie kapot maakt.

Van dat laatste ben ik nog niet zo zeker.
Hoeveel ongelukken zijn er niet al veroorzaakt onder invloed van drugs/alcohol. Je zal maar die pechvogel zijn die net voorbij loopt he.

Gewoon Afblijven,mensen Zijn Verschillend,bij Ander Is Zo En De Ander Anders,je Wordt Paranoid Van.

olav zei:
Van dat laatste ben ik nog niet zo zeker.
Hoeveel ongelukken zijn er niet al veroorzaakt onder invloed van drugs/alcohol. Je zal maar die pechvogel zijn die net voorbij loopt he.

Ja, maar niet door coke man.
Coke word je juist helder door

DvO zei:
Ja, maar niet door coke man.
Coke word je juist helder door

Helder en overmoedig. Dat laatste kan zeer gevaarlijk zijn (oa in het verkeer). Maar jezus mensen, wat een ophef hierzo :rolleyes:
Als je een beetje sterk in je schoenen staat word je echt niet zo snel verslaafd...

Zó, KaLe zet terstond even de lijnen uit!

Ik zit nu aan de heroine. Lekker hoor. Moet je ook eens een keer proberen.

Terug
Naar boven