XXL Nutrition

eerste kuur stromba

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
hoi,
ik train nu all zown 3 jaar serieus fitniss, en ik wou nu voor het eerst een keer een lichte kuur doen.
daarom heb ik gekozen voor stromba tabs. ik heb tabs van 10mg.
ik had alleen een vraag waar ik niet uit kwam en dat ging over het innemen.
welke tijd stip en wanneer?
een maat van mij ging ook deze kuur doen, en hij neemt in de ochtend 2 tabs (20mg) en rond 5 uur in de middag 2tabs (20mg)
ik had alleen iets gelezen dat je het beter kon verspreiden over de dag.
maar wat vinden jullie?

Verder heb ik nog een na kuur (tamoxifen)

Graag wat advies:)

Bedankt.

Er zijn meer topics over dit onderwerp geschreven dan het aantal zandkorrels in de Sahara. Gebruik a.u.b. de zoekfunctie.

Pff de winny topics worden echt te erg nu en het is nog niet eens zomer.

Yup, de winny kneusjes komen weer tevoorschijn. Serieus gast je traint al 3 jaar en je weegt minder dan ik terwijl ik een manlet ben. Ga je eens verdiepen in goede voeding en training.

Na ontbijt en 8,9uur later na de maaltijd

• Topic Starter Topic Starter
Yup, de winny kneusjes komen weer tevoorschijn. Serieus gast je traint al 3 jaar en je weegt minder dan ik terwijl ik een manlet ben. Ga je eens verdiepen in goede voeding en training.

Ehh vriend ik train serieus eet 3600 kcal per dag en goeie ja en genoeg eiwitten etc... Ik heb totaal geen aanleg om te groeien ik woog 55 kilo toen ik begon maat, denk jij dat ik in 3 jaar 40 kilo aan kom? 2 shakes per dag....
131g eiwit per dag 360g koolhydraten

Laatst bewerkt:
Ehh vriend ik train serieus eet 3600 kcal per dag en goeie ja en genoeg eiwitten etc... Ik heb totaal geen aanleg om te groeien ik woog 55 kilo toen ik begon maat, denk jij dat ik in 3 jaar 40 kilo aan kom? 2 shakes per dag....
131g eiwit per dag 360g koolhydraten

ja dat kan

Met een laag vet percentage dan? En zonder steroïden?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 20:13 ----------

Maar ik vroeg gewoon advies omdat ik zoveel andere antwoorden zag.
En ik zie het nie zo zitten om te beginnen met spuiten, dat vind ik nu nog te extreme en je moet toch ergens beginnen.

131 gram eiwit per dag en je groeit niet? Misschien moet je het aantal eiwitten eens verdubbelen en dan praten we over 3 jaar nog eens.

Ik heb besloten om alle starters te raporteren die
1) < 70kilogrammetjes
2) vragen stellen die echt overal te vinden zijn.

Maar hij doet wel fitniss.....

131 gram eiwit per dag en je groeit niet? Misschien moet je het aantal eiwitten eens verdubbelen en dan praten we over 3 jaar nog eens.

Vriend weet nie wat jij denkt, maar je lichaam kan maar zoveel eiwitten per dag opnemen.
2,5x je lichaamsgewicht is wat je per dag kan hebben.
De rest pis je uit.

Je moet ook geen fitniss doen. Bodybuilding doen we hier, en als jij geen aanleg heb om te groeien is echt bullshit. Beter kijken naar je voeding en training dan pas roids. En als je geen aanleg heb om te groeien zoals jij zegt, zul je ook niet groeien op winny. Zowiezo winny only is ruk kuur mja

En je bent pas 19....

Je moet ook geen fitniss doen. Bodybuilding doen we hier, en als jij geen aanleg heb om te groeien is echt bullshit. Beter kijken naar je voeding en training dan pas roids. En als je geen aanleg heb om te groeien zoals jij zegt, zul je ook niet groeien op winny. Zowiezo winny only is ruk kuur mja

En je bent pas 19....

Ja weet ik, ik groei wel maar wat die kerel zegt 40 kilo in 3 jaar lukt mij niet, als ik thuis ga zitten en niks doe en slecht eet val ik dik af. En ik weet winny is niks extreems is zwaar licht en maakt je spieren hard en eerder droog. Maat van mij zij dat test injectie erbij wel beter zou zijn.

Gast, je woog 55 kilo toen je begon. In 3 jaar kan je echt wel de 80 kilo halen, voor mijn part knal je er een weightgainer bij en als je niet aankomt dan moet je meer vreten. Eet je 5x per dag, dan 6-7-8-9-10 keer. Groei je niet op 3500kcal? Dan 4000-5000kcal. Qua eiwit is 131gr ook te laag, beter minimaal 150gr. Je bent te jong voor steroïden en je voeding is dus blijkbaar niet in orde, dus zal je op winny ook niet veel gainen wat sergeant al aangeeft. Slotje op topic aub.

Vriend weet nie wat jij denkt, maar je lichaam kan maar zoveel eiwitten per dag opnemen.
De rest pis je uit.

Je lichaam kan inderdaad maar een beperkte hoeveelheid aminozuren alloceren voor eiwitsynthese maar zelfs dan kun je nog uitgaan van 7 gram eiwitten per uur wat je lichaam goed kan verwerken. Daarnaast zijn de eiwitten die je eet niet altijd van een hoge biologische beschikaarheid en kun je gerust uitgaan van 10 gram per uur om het safe te spelen. 180-200 gram per dag zijn zeker geen vreemde waarden voor een bb'er.

De rest pis je uit.

Heb je daar een onderzoek van? Over de eiwitopname hoor je altijd veel verhalen, maar heb er nog nooit een onderzoek van gezien.

Ben gestopt bij lezen bij "vriend"

:o

Doe eens normaal "vriend":mad:

hoi,
ik train nu all zown 3 jaar serieus fitniss, en ik wou nu voor het eerst een keer een lichte kuur doen.
daarom heb ik gekozen voor stromba tabs. ik heb tabs van 10mg.
ik had alleen een vraag waar ik niet uit kwam en dat ging over het innemen.
welke tijd stip en wanneer?
een maat van mij ging ook deze kuur doen, en hij neemt in de ochtend 2 tabs (20mg) en rond 5 uur in de middag 2tabs (20mg)
ik had alleen iets gelezen dat je het beter kon verspreiden over de dag.
maar wat vinden jullie?

Verder heb ik nog een na kuur (tamoxifen)

Graag wat advies:)

Bedankt.

Ga eerst eens fatsoenlijk trainen, met een goed voeding en trainingsschema kom je al een heel eind.

trouwens je bent nog maar 19 jaar dus je hebt niks te zoeken in de aassectie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven