AndroidHealthClinic

Eerste kuur test-e/deca

Heiligboontje18

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Beste,

Na lang onderzoek hem ik besloten om ook een kuur te gaan pakken in januari. Hij gaat er als volgt uitzien:

01 - 10 test e 250mg ew
01 - 09 deca 200mg ew
12 - 14 nolva 20 mg ed

Mijn stats:
Kg: 83
Cm: 182
Bf: 8%
Trainen 2 jaar+

Heb er voor gekozen om niet te kick starten met een oral. Gaat dus mijn eerste kuur worden. Tijdens mijn na kuur ga ik nog cratine nemen om zo de terug val minimaal te maken. Opmerkingen en tips zijn welkom.

Laatst bewerkt:
Nolvadex een weekje langer en voor de rest ziet t goed uit ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hee,

Bedankt voor je reactie. Ooke laat nolvadex weekje langer doorlopen. Ga trouwens 2 weken tussen deca en test laten zitten. En misschien dan

01 - 12 test e 250mg ew
01 - 10 deca 200mg ew
14 - 17 nolva 20mg ed

Of:

01 - 10 test e 250mg ew
01 - 08 deca 200mg ew
12 - 15 nolva 20mg ed

Ligt eraan welk gear ik kan bemachtigen.

Ik ga ongeveer hetzelfde doen maar waarschijnlijk de test op 500 ,veel succes

Netjes netjes, ja ik ga m'n eerste redelijk laag doseren. Denk dat ik zo ook meer dan genoeg groei! Ben wel benieuwd hoe het injecteren me gaat bevallen.

Ga sowieoso logje maken.

Ik heb op dit forum eens gelezen dat de verhouding test/deca rond de 2/1 moet zijn ivm slappe soldaat!
Ik ga je logje zeker volgen,de eerst maal injecteren is een beetje stressy maar daarna is er echt niks aan..

Laatst bewerkt:
Oké thanks, dat had ik nog niet gelezen. Ja ga eerst eens kijken hoe ik reageer op as. Kan natuurlijk de dosering verhogen als nodig zou zijn. Bijwerkingen nemen natuurlijk ook toe naarmate je dosering verhoogd.

Zou het wat zijn om winny toe te voegen aan het einde van de kuur?
Bijv:

01 - 12 test e 250mg
01 - 10 deca 200mg
08 - 12 winny 40 mg
14 - 17 nolva 20 mg

Of 10- 14 winny

Graag hoor ik jullie reacties

Laatst bewerkt:
Eerste kuur zo basic mogelijk houden, zou ik zeggen. Mijn trainingspartner en ik hebben enkel test e op 500mg per week voor 12 weken gedaan en groeiden als kool. Daarnaast HCG en erna 2 weken nolva.

Ja wil er graag ook beetje droog uitkomen aangezien ik niet direct erna kan gaan cutten. En toch staat de zomer dan snel weer voor de deur.

Oké, dus is overbodig om winny te nemen om er zo droger uit te komen. Mijn bf is sowieso maar 8% nu.

Ik zou ook zeker overwegen om hCG en proviron toe te voegen. Tevens de Test elke 5 dagen doen. Nolva ook iets langer doortrekken, 4 weken is imo minimale nakuur. Nolva langer nemen is beter dan te vroeg stoppen. Zowiesow voor en na de hele kuur bloed laten checken.

1-12 Test E 250mg E5D
1-10 Deca 200mg EW
1-13 hCG 2x250iu EW
4-13 Proviron 25mg ED
14-19 Nolva 20mg ED

hCG zorgt ervoor dat je testikels niet krimpen tot het formaat van een olijf. Hierdoor herstel je sneller na je kuur. Proviron bindt zich aan SHBG zodat je meer vrije test in je lichaam hebt. Tevens blokkeert het ook een gedeelte van de oestrogenen bijwerkingen en blijf je iets droger tijdens je kuur.

Succes bro

Thanks, Ik zal het overwegen, maar is het echt nodig om bij deze dosering hcg toe te voegen? Heb er voor gekozen om op het einde van de kuur nog winny te pakken. Zodat ik er droger uit ga komen. Trek de nakuur inderdaad 4 weken door.

Ga volgende week beginnen. Zal dan ook logje bij gaan houden.

Laatst bewerkt:
Thanks, Ik zal het overwegen, maar is het echt nodig om bij deze dosering hcg toe te voegen? Heb er voor gekozen om op het einde van de kuur nog winny te pakken. Zodat ik er droger uit ga komen. Trek de nakuur inderdaad 4 weken door.

Ga volgende week beginnen. Zal dat ook logje bij houden.

Ja.

Als je winny op het einde doet moet je nakuren met Arofixen, 1 tab elke dag voor 4 weken. Daarna nog een week of 4 met 10mg Nolvadex per dag. Good to go

Thanks, voor het goede advies. Eens kijken of ik arofixen geregeld krijg.

hCG zorgt ervoor dat je testikels niet krimpen tot het formaat van een olijf. Hierdoor herstel je sneller na je kuur. Proviron bindt zich aan SHBG zodat je meer vrije test in je lichaam hebt. Tevens blokkeert het ook een gedeelte van de oestrogenen bijwerkingen en blijf je iets droger tijdens je kuur.

Succes bro

Vraagje, wat is SHBG?

coïtus hormoon bindend globuline

Terug
Naar boven