Fitness Seller

Eerste kuur test-e/deca

Ja zal ze woensdag maken dan zit het er officieel op!

Als iemand geinterseerd is voor acne heb ik zink en biergist gebruikt dit verminderde het zeer zeker. En om het nu volledig weg te krijgen heb ik vitamine b5 aangeschaft. Komt morgen binnen.

Tijdens de kuur heb ik verder nog visolie & knoflook caps genomen. En aanvullend vitamines, mineralen en glucismine.

Daarnaast nu aan de oplaadfase begonnen van creatine.
Er is hier gezegd dat creatine als aanvullende nakuur achterhaald is ...
De oplaadfase van creatine is ook achterhaald :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Jep ik weet het, maar waarom zou ik het niet doen? Stel je voor dat ik er iets van massa mee kan behouden dan is het me het geld al waard. Tijdens m'n kuur echt volledig dedicated geweest nog meer dingen gelaten als ik eerst deed. Wil graag m'n hardde werk behouden als iedereen hier denk ik.

Wat betreft oplaad fase was in verkeerde content geplaatst. Doelde erop dat ik er nu aan was begonnen nog in de kuur omdat het even duurt voor het in de spieren zit. Excuus

Laatst bewerkt:
Ik ben 21 jaar, wordt volgende maand 22. Vandaar dat ik kies voor haar behoud.

Je kreeg haaruitval door de winny maar niet door de Test 500 mg? strange..

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 19:25 ----------

Uhm wat wil je graag allemaal weten, heb geen hcg mee laten lopen. Dat ga ik mijn volgende kuur wel doen.

Week 1 t/m 10 test e op 500mg

Volgende keer ga ik hem wel e5d zetten. Weet nog of het tussen de oren zit maar dacht soms te merken dat ik de laatste 2 dagen minder ging ofzo.

Heb er zeker geen spijt van dat ik gekozen heb om een kuur te doen. Zeer weinig bijwerkingen ondervonden op een klein beetje acne nee vanaf de 7de week. En heb wt lichte gyno gehad nolva did the job.

Klinkt er goed allemaal;)

Uhm wat wil je graag allemaal weten, heb geen hcg mee laten lopen. Dat ga ik mijn volgende kuur wel doen.

Week 1 t/m 10 test e op 500mg

Volgende keer ga ik hem wel e5d zetten. Weet nog of het tussen de oren zit maar dacht soms te merken dat ik de laatste 2 dagen minder ging ofzo.

Heb er zeker geen spijt van dat ik gekozen heb om een kuur te doen. Zeer weinig bijwerkingen ondervonden op een klein beetje acne nee vanaf de 7de week. En heb wt lichte gyno gehad nolva did the job.

oke.. lekker basic

geen hcg dus. zijn de balls niet gekrompen? of zijn het toch m&m-etjes geworden.?:roflol: ..bij waren ze eerste kuur in week 6 olijfjes geworden, gouw hcg gaan prikken en voor de nakuur waren ze weer op formaat. bevorderd namelijk wel je herstel;)
proviron kun je ook overwegen voor je volgende kuur, ik weet dat Sniezel ook gyno gevoelig is en die heeft nergens last van wanneer hij provi mee laat lopen

ben benieuwd naar je fotos

Zou indd provi laten meelopen! Heeft Sniezel mij ook aangeraden en dat ga ik zeker opvolgen :)

Top Thanks! Ga ik volgende kuur zeker doen. Nou valt eigelijk wel mee had verwacht dat ze inderdaad flink zouden krimpen. Maar valt wel mee dus.

Zojuist ook vitamine b5 binnen gekomen. Zal over aantal weken sowieso wel weer even updaten of het goed werkt tegen de acne. Als iemand geïnteresseerd is natuurlijk! Eerste resultaat zou na 2 tot 4 weken zichtbaar moeten zijn.

Ja redelijk veel voorkomende bijwerking. Zou opzich niet veel uitmaken als het niet permanent was. Maar dat groeit niet meer terug.

en hoeveel gegained?

Heey,

Uhm kan via m'n telefoon geen foto's uploaden geloof ik. Zal vanavond thuis eens op de pc proberen!

Nog wel een andere vraag, zit nu in m'n na kuur 20 mg nolvadex pd. Maar heb nog wel steeds wat gyno aan m'n linkerkant. Trekt dit bij na m'n kuur? Of zal ik arimidex in huis halen? Weet niet of het op dit moment verergerd of niet. M'n eerste week nolva zit er net op.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 14:56 ----------

Heb trouwens 10,5 kg gegaind! In 10 weken.

Ja bij test idd nergens last van bij winstrol wel een beetje, heel erg was het niet. 2de reden dat ik gestopt was met winny is omdat ik gyno had en dit met nolva aan bestrijden was.

Waarom toch test 500, nou bijna iedereen rade mij dit aan omdat deca helemaal niet nodig was voor de eerst keer. En ik had een voorgevoel dat ik gyno gevoelig was. En gyno van deca is lastig te bestrijden. Daarom ga ik hier denk ik ook niet voor kiezen in m'n 2de kuur.

hoewel oestrogene bijwerkingen vrij ongebruikelijk zijn bij nandrolon als enig gebruikt middel, kunnen ze inderdaad optreden. De gevolgen van nandrolone's activiteit als een progesteron geven aan dat deze mogelijke bijwerkingen niet kunnen worden opgelost met alleen een aromatase-remmer (zoals Cytadren). Zolang er oestrogeen in het lichaam is (wat aangeeft dat er een mogelijke toename van het probleem komt wanneer er gestacked wordt met een ander aromatiserend middel) kan progesteron haar effect uitoefenen. Aangezien er progesteron-receptoren in borstweefsel zijn en deze zijn gekoppeld aan de vorming van melkkanalen, kan progestagenene activiteit mogelijke Gynecomastie verergeren. Dus hoewel dergelijke problemen niet frequent voorkomen, kunnen ze soms maar moeilijk behandeld worden.

Klopt maar als het zich voor doet is het lastig te bestrijden. En ik kreeg van de test e 500mg al gyno. Daar ga ik nu arimidex voor nemen om het weg te krijgen. Is niet zo heel erg maar weg=weg

Is goed man zelf twijfel ik tussen de 2, weet je al wat je 2de kuur wordt?

Wordt het je eerste kuur? Uhm nee ik vindt het erg lastig wat ik voor m'n 2de kuur moet kiezen. Wordt wel gestackd met test e vond er fijn spul.

Wordt het je eerste kuur? Uhm nee ik vindt het erg lastig wat ik voor m'n 2de kuur moet kiezen. Wordt wel gestackd met test e vond er fijn spul.
yup maar vond deca heel erg leuk klinken , erg anabool, niet androgeen, soepelere gewrichten, kracht etc
Wil 250/200 doen en als ik geen sides krijg 400 deca met 250 test

Laat die winny lekker zitten man. Als je kuurt met Deca zal je gewoon iets bloaten trekt vanzelf wel weer weg. Goed op je voeding letten met name zo weinig mogelijk zout eten. Ik zou het gewoon bij je oorspronkelijk voorstel houden met de twee weken tussen de test en dk. Mocht je aan het eind van je kuur de idee hebben dat je nog groeit trek je gewoon een of twee weekjes langer door.

Laat die winny lekker zitten man. Als je kuurt met Deca zal je gewoon iets bloaten trekt vanzelf wel weer weg. Goed op je voeding letten met name zo weinig mogelijk zout eten. Ik zou het gewoon bij je oorspronkelijk voorstel houden met de twee weken tussen de test en dk. Mocht je aan het eind van je kuur de idee hebben dat je nog groeit trek je gewoon een of twee weekjes langer door.
Hij is al mety de test e only begonnen bro :D en al klaar met zn kuur

Terug
Naar boven