AndroidHealthClinic

Eerste kuur test-e/deca

Waarom meteen aan de deca? Van test e 500mg kom je wss al 8-10 kilo bij, deca is nergens voor nodig. Zou eerder een lekkere kickstart erin gooien, kwestie meteen te kunnen knallen. Deca is (voor de meeste) een zwaar en lang herstel en de kwalitatieve gains zijn dat (imo) gewoon niet waard.

• Topic Starter Topic Starter
Deca is inderdaad een stuk onderdrukkerde voor je eigen productie en herstel duurt hierdoor natuurlijk langer. Alleen de androgene bijwerkingen zijn minder. Vandaar dat ik gekozen heb voor een stack met test e. En de laatste 3 weken winny.

Kerel vertrouw me als ik.zeg, gewoon alleen test nemen. Geen.deca,geen kickstart of winny om.droog uite komen.. je bent een rooky, dan heb je meer dan genoeg aan test only

O en creatine om.je gains vastvte houden is.een beetje achterhaald. Die moeite kan je jezelf besparen

Nogmaals bedankt voor al jullie reacties en tips!

Uiteindelijk toch voor gekozen om enkel 500mg test e p/w te doen. Was aan einde begonnen met winny nog maar kreeg er haar uitval van dus ben ermee gestopt.

Ook is de kuur maar 10 weken aangezien ik iets was te kort kom voor 12. Tot nu toe 10,5 kg gepakt. Hoop er nog 1 te kunnen pakken. En er 8 of 9 over te houden.

Tips om het te behouden zijn welkom. Heb me goed voor bereid door de stikkies e.d. Ga m'n best doen. Zal posten wat ik over heb gehouden.

Uiteindelijk toch voor gekozen om enkel 500mg test e p/w te doen. Was aan einde begonnen met winny nog maar kreeg er haar uitval van dus ben ermee gestopt.

Ook is de kuur maar 10 weken aangezien ik iets was te kort kom voor 12. Tot nu toe 10,5 kg gepakt. Hoop er nog 1 te kunnen pakken. En er 8 of 9 over te houden.

Tips om het te behouden zijn welkom. Heb me goed voor bereid door de stikkies e.d. Ga m'n best doen. Zal posten wat ik over heb gehouden.

before & after pics?

Zal ze posten als ik klaar ben, maar ben er zeer tevreden mee!

ik ben benieuwd man!

Hoe oud ben je?

Ik ben 21 jaar, wordt volgende maand 22. Vandaar dat ik kies voor haar behoud.

heb je nog before and after?

Word dit een kuurlog ?

waarom meteen aan de deca? Van test e 500mg kom je wss al 8-10 kilo bij, deca is nergens voor nodig. Zou eerder een lekkere kickstart erin gooien, kwestie meteen te kunnen knallen. Deca is (voor de meeste) een zwaar en lang herstel en de kwalitatieve gains zijn dat (imo) gewoon niet waard.

+1

Edit: excuus... reactie is al achterhaald zie ik... :-)

heb je nou wel of geen hcg mee laten lopen? vertel eens hoe je het nou precies heb gedaan.. ben wel benieuwd

Uhm wat wil je graag allemaal weten, heb geen hcg mee laten lopen. Dat ga ik mijn volgende kuur wel doen.

Week 1 t/m 10 test e op 500mg

Volgende keer ga ik hem wel e5d zetten. Weet nog of het tussen de oren zit maar dacht soms te merken dat ik de laatste 2 dagen minder ging ofzo.

Heb er zeker geen spijt van dat ik gekozen heb om een kuur te doen. Zeer weinig bijwerkingen ondervonden op een klein beetje acne nee vanaf de 7de week. En heb wt lichte gyno gehad nolva did the job.

uhm wat wil je graag allemaal weten, heb geen hcg mee laten lopen. Dat ga ik mijn volgende kuur wel doen.

Week 1 t/m 10 test e op 500mg

volgende keer ga ik hem wel e5d zetten. Weet nog of het tussen de oren zit maar dacht soms te merken dat ik de laatste 2 dagen minder ging ofzo.

Heb er zeker geen spijt van dat ik gekozen heb om een kuur te doen. Zeer weinig bijwerkingen ondervonden op een klein beetje acne nee vanaf de 7de week. En heb wt lichte gyno gehad nolva did the job.

ik volg

Ja zal ze woensdag maken dan zit het er officieel op!

Als iemand geinterseerd is voor acne heb ik zink en biergist gebruikt dit verminderde het zeer zeker. En om het nu volledig weg te krijgen heb ik vitamine b5 aangeschaft. Komt morgen binnen.

Tijdens de kuur heb ik verder nog visolie & knoflook caps genomen. En aanvullend vitamines, mineralen en glucismine.

Daarnaast nu aan de creatine begonnen die tijdens de na kuur ga gebruiken .

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven