bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
thanks, ga me hier ff over inlezen

succes verder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nogmaals bedankt voor al jullie reacties en tips!
Uiteindelijk toch voor gekozen om enkel 500mg test e p/w te doen. Was aan einde begonnen met winny nog maar kreeg er haar uitval van dus ben ermee gestopt.
Ook is de kuur maar 10 weken aangezien ik iets was te kort kom voor 12. Tot nu toe 10,5 kg gepakt. Hoop er nog 1 te kunnen pakken. En er 8 of 9 over te houden.
Tips om het te behouden zijn welkom. Heb me goed voor bereid door de stikkies e.d. Ga m'n best doen. Zal posten wat ik over heb gehouden.
Nogmaals bedankt voor al jullie reacties en tips!
Uiteindelijk toch voor gekozen om enkel 500mg test e p/w te doen. Was aan einde begonnen met winny nog maar kreeg er haar uitval van dus ben ermee gestopt.
Ook is de kuur maar 10 weken aangezien ik iets was te kort kom voor 12. Tot nu toe 10,5 kg gepakt. Hoop er nog 1 te kunnen pakken. En er 8 of 9 over te houden.
Tips om het te behouden zijn welkom. Heb me goed voor bereid door de stikkies e.d. Ga m'n best doen. Zal posten wat ik over heb gehouden.
waarom meteen aan de deca? Van test e 500mg kom je wss al 8-10 kilo bij, deca is nergens voor nodig. Zou eerder een lekkere kickstart erin gooien, kwestie meteen te kunnen knallen. Deca is (voor de meeste) een zwaar en lang herstel en de kwalitatieve gains zijn dat (imo) gewoon niet waard.
Ik ben 21 jaar, wordt volgende maand 22. Vandaar dat ik kies voor haar behoud.
uhm wat wil je graag allemaal weten, heb geen hcg mee laten lopen. Dat ga ik mijn volgende kuur wel doen.
Week 1 t/m 10 test e op 500mg
volgende keer ga ik hem wel e5d zetten. Weet nog of het tussen de oren zit maar dacht soms te merken dat ik de laatste 2 dagen minder ging ofzo.
Heb er zeker geen spijt van dat ik gekozen heb om een kuur te doen. Zeer weinig bijwerkingen ondervonden op een klein beetje acne nee vanaf de 7de week. En heb wt lichte gyno gehad nolva did the job.