FF een korte update wat ik de laatste week heb gemerkt.
-Ik ben weer donders geil, niet normaal, moet minstens 2 x p/dag zo niet 3 x.
-Mijn ballen zijn desondanks nog steeds normaal, en de inhoud ook.
-Ik krijg nog meer pomp tijdens een training, vleugels soms heel erg (irritant met bankdrukken, maar na ff rekken gaat het wel weer), onderrug, en met hardlopen dus de kuiten

.
-Lichaam is toch echt groter, dat zie ik het beste na een training (In rust lijkt het mee te vallen, maar kan ook aan mij liggen want anderen zien het wel).
-Ik ben donders lui overdag, constant een beetje moe en zodra ik train gaat het weer super.
-Slapen doe ik zelfs na de injectie ook weer normaal, injectiepijn heb ik niet meer (hoogstens een halve dag beurs gevoel)
-Spierpijn ken ik niet meer, al ga ik helemaal tot het naatje en ben ik helemaal kapot, de volgende dag voelt het alleen ietsje vermoeid.
-Weerstand is gelukkig weer goed, zo niet beter (veel mensen/m'n vriendin zijn ziekjes en verkouden en ik niet).
Bijwerkingen:
-Ondanks vitb5 toch wel wat grote puisten, niet heel veel maar wel meer dan normaal en echt groter.
-Laatst iets striae, maar dit smeer ik goed in en is nu zo goed als weg.
-Hou makkelijk vocht vast als ik iets van zout eet. Ik probeer helemaal nergens meer extra zout op te doen.
-Tepels zijn beetje puffy, ik voel ze elke dag omdat ik toch bang ben voor gyno. De laatste dagen zijn ze beduidend ''zachter'', maar zijn niet gevoelig en voel ook geen knobbel.
Heb net besloten dat ik zo snel mogelijk proviron wil toevoegen tegen vocht, ook bij tepels. En aan het eind wil ik toch ook HCG gaan toevoegen.