AndroidHealthClinic

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

Helpt het trouwens als je wat meer vet hebt?
Ben daar wel benieuwd na of het veel verschil is als je droger bent

Maakt niet uit, je krijg gewoon straie, een maatje van mij heeft een vp van 20% en is nu met krachttraining bezig, zit helemaal onder..

Ik weet nog niet hoelang ik mijn kuur ga doortrekken, maar ik ben vandaag precies 3 weken bezig.

Vanochtend zoals ik al dacht; ik werd helemaal uitgedroogd wakker omdat mijn stoelgang gisteren en vanochtend zo geweldig was. Meteen op de weegschaal en ik geloofde m'n ogen niet; precies 99 kilo! Dat is iets meer dan 4 kilo winst, met dus relatief weinig vocht en mijn vetpercentage is nu zekers niet hoger geworden dan 13%!
Lekker bezig man ! en je moet nog 9 weken haha hoop niet dat je helemaal uit je lichaam gaat scheuren :P

• Topic Starter Topic Starter
Netjes! Met een kuur op je streeffysiek? :p:D
haha je zou het haast zeggen. Dus dit bedoelen ze met je moet nooit te lage doelen stellen :p

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 12:38 ----------

Lekker bezig man ! en je moet nog 9 weken haha hoop niet dat je helemaal uit je lichaam gaat scheuren :P
naja weet niet of ik nog 9 weken doe, denk dat ik max 10 intotaal doe omdat ik tochniet weet hoe ik herstel. Tot nu toe werkt dit vrij heftig op mij dus ben nog benieuwd wat voor sides er gaan komen en hoe goed ik herstel.

Damm lekker bezig dus!
Wil zelf ook test only doen maar dat duurt nog wel even haha.

Gaat idd wel lekker :)
Deed net m'n shirt uit en mijn borst is nu ook echt stukken groter door de training van gisteren. Bevalt me wel:D
Gek genoeg is mijn beginnende striae zo goed als verdwenen, heb gisteren iets van 5 x ingesmeerd met bodybutter en aloe vera creme, misschien heeft dat toch iets gedaan.
Heb wel mijn emu olie binnen en ga dit toch maar smeren want vandaag ga ik armen trainen, dus zal het wel weer gaan rekken:P

Net weer super lekker getraind, armen waren weer gigantisch opgepompt!

Heb me ook nog even na gemeten, ben toch goed in overdrijven; ik ben geen 1.95m maar 1.93m. Volgens de theorie van porterhouse heb ik dan toch weer 2 kilo extra spiermassa voor iemand van m'n lengte, jeuj!

Wat voor gewichten versleep je zoal?

Wat voor gewichten versleep je zoal?

Ik zal dat ook eens wat meer gaan bijhouden ja, heb hier verschillende gewichten en niet overal staan de kilo's op.
Hier wat voorbeelden van vandaag, die Dumbbells/gewichten zijn wel genummerd.

Biceps:
EZ curl: 40 kilo 3*10
dumbbell concentration curl: 18 kilo 3*10
Negatieve dumbbell curl: 20 kilo 3*8
Olympic bar curl: 35 kilo 3*8

Triceps:
Touw: 20 kilo 3*10
Decline EZ: 25 kilo 3*10
Kabel Triceps extension 1 arm: 10 kilo 3*10

Geen idee of dit veel is of weinig, ik doe nooit zoveel aan maxen en heb een hekel aan powerliften (altijd veel blessures door gehad), maar de laatste tijd pak ik het wel iets zwaarder dan normaal.

Laatst bewerkt:
Ik kom er net achter dat hardlopen er ook niet meer in zit voor mij...
Wou ff gezond doen en weer iets aan mijn conditie, na 500m waren mijn kuiten zo vol dat ik mijn benen amper kon strekken. Toen ben ik stap voor stap naar huis gekropen.
Moet er wel grappig uit hebben gezien want best wat mensen zaten me uit te lachen:P

FF een korte update wat ik de laatste week heb gemerkt.
-Ik ben weer donders geil, niet normaal, moet minstens 2 x p/dag zo niet 3 x.
-Mijn ballen zijn desondanks nog steeds normaal, en de inhoud ook.
-Ik krijg nog meer pomp tijdens een training, vleugels soms heel erg (irritant met bankdrukken, maar na ff rekken gaat het wel weer), onderrug, en met hardlopen dus de kuiten:P.
-Lichaam is toch echt groter, dat zie ik het beste na een training (In rust lijkt het mee te vallen, maar kan ook aan mij liggen want anderen zien het wel).
-Ik ben donders lui overdag, constant een beetje moe en zodra ik train gaat het weer super.
-Slapen doe ik zelfs na de injectie ook weer normaal, injectiepijn heb ik niet meer (hoogstens een halve dag beurs gevoel)
-Spierpijn ken ik niet meer, al ga ik helemaal tot het naatje en ben ik helemaal kapot, de volgende dag voelt het alleen ietsje vermoeid.
-Weerstand is gelukkig weer goed, zo niet beter (veel mensen/m'n vriendin zijn ziekjes en verkouden en ik niet).

Bijwerkingen:
-Ondanks vitb5 toch wel wat grote puisten, niet heel veel maar wel meer dan normaal en echt groter.
-Laatst iets striae, maar dit smeer ik goed in en is nu zo goed als weg.
-Hou makkelijk vocht vast als ik iets van zout eet. Ik probeer helemaal nergens meer extra zout op te doen.
-Tepels zijn beetje puffy, ik voel ze elke dag omdat ik toch bang ben voor gyno. De laatste dagen zijn ze beduidend ''zachter'', maar zijn niet gevoelig en voel ook geen knobbel.

Heb net besloten dat ik zo snel mogelijk proviron wil toevoegen tegen vocht, ook bij tepels. En aan het eind wil ik toch ook HCG gaan toevoegen.

Hcg voeg je toch de hele kuur toe??

En nog een vraagje. Jij zei dat je donders geil bent.

Weet iemand of dit ook een bijwerking zou moeten zijn van winstrol?
Ik merk er in ieder geval niks van!!

Hcg voeg je toch de hele kuur toe??

En nog een vraagje. Jij zei dat je donders geil bent.

Weet iemand of dit ook een bijwerking zou moeten zijn van winstrol?
Ik merk er in ieder geval niks van!!

Kan maar hoeft niet. Lees ook bij veel kuren 2 weken voor de laatste inject en tot je nakuur. Dat ben ik iig van plan.

Denk sowieso dat geilheid ook persoonsgebonden is en aan hoeveel prikkels je onderhevig bent. Doordeweeks zie ik me vriendin niet, in het weekend wel; dan is het nog eens 10 x zo erg... Arme meid..:doggy::engel:

Met Winstrol kan je ook een hogere coïtus drive krijgen maar met test E verhoog je je test meer dan met winny..
Ligt er net aan wat je gebuikt en het is natuurlijk persoon gebonden.

-Tepels zijn beetje puffy, ik voel ze elke dag omdat ik toch bang ben voor gyno. De laatste dagen zijn ze beduidend ''zachter'', maar zijn niet gevoelig en voel ook geen knobbel.

Heb net besloten dat ik zo snel mogelijk proviron wil toevoegen tegen vocht, ook bij tepels. En aan het eind wil ik toch ook HCG gaan toevoegen.

Zeg je nou dat proviron werkt tegen puffy tepels, hoe weet je dat onder je tepel vocht is , het kan net zo goed vet zijn of een schijfje , of zit ik fout:D

Zeg je nou dat proviron werkt tegen puffy tepels, hoe weet je dat onder je tepel vocht is , het kan net zo goed vet zijn of een schijfje , of zit ik fout:D

Heb het zo'n beetje elke dag gevoelt de laatste 2 weken, omdat ik het meest tegen gyno op zie. Ik weet dus precies hoe m'n tepel hoort te voelen en het voelt nu veel zachter. Aangezien het niet gevoelig is en ik helemaal geen knobbel voel lijkt mij het meest logische dat het gewoon puffy is en dus vocht.
En mij is verteld dat een beetje als 20 mg proviron al goed werkt tegen vocht, waaronder ook vocht bij de tepels.

Met Winstrol kan je ook een hogere coïtus drive krijgen maar met test E verhoog je je test meer dan met winny..
Ligt er net aan wat je gebuikt en het is natuurlijk persoon gebonden.

Ok volgende x maar test dan!! Haha
Zit te denken aan test p 100 mg om de dag.

Succes verder.
Wat heb je nu eigenlijk gewonnen qua gewicht?

Ok volgende x maar test dan!! Haha
Zit te denken aan test p 100 mg om de dag.

Succes verder.
Wat heb je nu eigenlijk gewonnen qua gewicht?

Test is de bom :D

Ik ben in 3 weken van 94,7 14% vet naar 99,0 13% vet. Dit was gewogen op dinsdag ochtend toen ik de vorige avond flink aan de diarree was en helemaal leeg en uitgedroogd was die dinsdag morgen. Nu ben ik iets van 100 (inclusief vocht).

Dus tot nu toe ben ik tevreden haha

FF een korte update wat ik de laatste week heb gemerkt.
-Ik ben weer donders geil, niet normaal, moet minstens 2 x p/dag zo niet 3 x.
-Mijn ballen zijn desondanks nog steeds normaal, en de inhoud ook.
-Ik krijg nog meer pomp tijdens een training, vleugels soms heel erg (irritant met bankdrukken, maar na ff rekken gaat het wel weer), onderrug, en met hardlopen dus de kuiten:P.
-Lichaam is toch echt groter, dat zie ik het beste na een training (In rust lijkt het mee te vallen, maar kan ook aan mij liggen want anderen zien het wel).
-Ik ben donders lui overdag, constant een beetje moe en zodra ik train gaat het weer super.
-Slapen doe ik zelfs na de injectie ook weer normaal, injectiepijn heb ik niet meer (hoogstens een halve dag beurs gevoel)
-Spierpijn ken ik niet meer, al ga ik helemaal tot het naatje en ben ik helemaal kapot, de volgende dag voelt het alleen ietsje vermoeid.

Lol, het is for real zo erg dat je er 2 a 3x per dag een slinger aan moet geven? Beter regel ik een vast neukertje voordat ik ga kuren dan, haha.

En waar denk je dat die luiheid vandaan komt? Hoelang slaap je bijvoorbeeld per dag? Zou het, naar jou mening, ook gewoon door de winter (lichte vorm van winterdepressie) kunnen komen of denk je dat de oorzaak bij de aas ligt?

Lol, het is for real zo erg dat je er 2 a 3x per dag een slinger aan moet geven? Beter regel ik een vast neukertje voordat ik ga kuren dan, haha.

En waar denk je dat die luiheid vandaan komt? Hoelang slaap je bijvoorbeeld per dag? Zou het, naar jou mening, ook gewoon door de winter (lichte vorm van winterdepressie) kunnen komen of denk je dat de oorzaak bij de aas ligt?

Ik heb normaal wel een redelijk libido, ik zou elke dag wel willen. Maar nu eigenlijk zelf zonder prikkels wordt ik geil en begin te fantaseren, tis niet normaal meer:eek: Regel indd maar een vast neukertje en het beste is denk ik een stuk of 3..

Luiheid is denk ik ook wel het herstel (train 4 a 5 x in de week) en ik slaap denk ik ook wel iets te weinig; iets van 7/8 uur p nacht. Maar meestal als ik veel train moet ik 9 uur slapen. Maar aan de andere kant merk ik ook dat ik minder slaap nodig heb en in de ochtend wel makkelijk me bed uit kan.
Maar ik lees het in meerdere logjes van mensen die lui worden overdag, denk dat het toch ook veel te maken heeft met je lichaam die moet herstellen van al dat trainen.

Wat ik last van had tijdens mijn kuur was twee weken lang hoesten en hoesten.. Nooit een verklaring gevonden

Terug
Naar boven