Fitness Seller

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

ben benieuwt hoe het eruit komt te zien

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwt hoe het eruit komt te zien
Ja anders ik wel :P Tot nu toe werkt het erg goed bij mij (merkte het al in de 1e week in veel dingen en na 1,5 week echt tijdens het trainen).
Ik merk alleen wel dat ik steeds droger wordt dus misschien moet ik nog even wat extra calorieën toevoegen in mijn schema. Zit nu ongeveer op 4200/4400, eens kijken of het dan harder gaat als ik dit verhoog.

Ik zou juist mooi meepakken dat je droger word maar dat is mijn mening als je extra massa wil pakken doen ;)

Ik zou juist mooi meepakken dat je droger word maar dat is mijn mening als je extra massa wil pakken doen ;)

Ja dat is wel waar, maar misschien dat ik dan juist ook wel spiermassa verspil. Teveel vet aankomen moet natuurlijk niet, maar ietsje vind ik niet erg. Ik krijg dat er relatief snel weer af.
Wanneer ik redelijk hetzelfde vetpercentage blijf, dan haal ik pas alles eruit wat erin zit qua spiergroei. Mits je de juiste voeding hebt natuurlijk.

Ja dat is wel waar, maar misschien dat ik dan juist ook wel spiermassa verspil. Teveel vet aankomen moet natuurlijk niet, maar ietsje vind ik niet erg. Ik krijg dat er relatief snel weer af.
Wanneer ik redelijk hetzelfde vetpercentage blijf, dan haal ik pas alles eruit wat erin zit qua spiergroei. Mits je de juiste voeding hebt natuurlijk.

Oke man ik volg zeker ;)

Ik krijg nogal wat PM's over hoe ik nou injecteer en wat ik eerst fout deed. Even in het kort;

-Ik zette eerst denk ik te ver naar buiten omdat ik daar beter bij kwam, te ver weg van mijn bilspleet even voor de duidelijkheid.
-Ik aspireerde altijd halverwege nog een x voor de veiligheid (uiteindelijk werd dit dus onveiliger omdat ik dan teveel die naald bewoog en juist een ader raakte). Bloedvat raken ben ik niet meer bang voor want ik weet nu hoe dat voelt en dat merk je (prikt als een gek), waardoor het tussentijds aspireren overbodig wordt.
-Het belangrijkste verschil is denk ik dat ik de naald er nu helemaal inzet, mij werd namelijk geadviseerd de naald niet helemaal erin te doen, mocht die breken kon je 'm er nog uit trekken. Maar daardoor bewoog die naald wel veel meer omdat die nog 5 mm uit mijn kont stak.
-En ik let nu meer op mijn ademhaling zodat ik heel rustig blijf en mijn handen stukken minder bewegen.

Alles bij mekaar heeft geresulteerd in al 2 x goed prikken en geen bloed :D

Laatst bewerkt:
You Tube staat vol met filmpjes over intramuscular injection

Doe je ook 30-60 seconden druk op de injectieplek geven, net als bloed prikken?

You Tube staat vol met filmpjes over intramuscular injection

Doe je ook 30-60 seconden druk op de injectieplek geven, net als bloed prikken?

Ja weet ik, teveel filmpjes. Veel uit Amerika waar ze niet eens aspireren of andere dingen fout deden waardoor ik niet alles even serieus kon nemen.
Daarom heb ik toen hier wat in het rond gevraagd en hebben wat ervarene BBers hier hun tips gegeven.
Maar na wat trial- en error ben ik erachter gekomen hoe het het beste voor mij werkt :)

Ik druk soms wel even, en span mijn billen af en toe even aan. Wat ik ook doe is na het injecteren even 3 minuten onder de douche; douchekop op mijn bil en afwisselen met 15 graden en 40 graden voor de doorbloeding.

Je log gaat hard maat, leuk om te zien ;). Verder @ je foto's: nipples lijken wel behoorlijk puffy? Zijn ze gevoelig?

Ik heb vandaag de 4e spuit gekregen (linker bil) en dat is al weer 5 uur geleden. Voor de injectie heb ik 400 mg ubiprofen op en alles ging smooth. Hierna heb ik schuin op de bank geleden zodat mijn glutes kon ontspannen en op dit moment voel bijna helemaaal niks :D. Natuurlijk kan ik morgen pas écht oordelen maar ik ga vanavond ook op mijn rechter zij liggen zodat er geen druk op komt. Daarnet btw ook gewogen; zit nu steady op de 86/ 87 en ik begon op 82. Succes verder!

Goed om te horen dat het injecteren nu goed gaat. Ik ebn wel erg benieuwd naar fullbody pics, op basis van die pics kunnen we oordelen.

Je log gaat hard maat, leuk om te zien ;). Verder @ je foto's: nipples lijken wel behoorlijk puffy? Zijn ze gevoelig?

Ik heb vandaag de 4e spuit gekregen (linker bil) en dat is al weer 5 uur geleden. Voor de injectie heb ik 400 mg ubiprofen op en alles ging smooth. Hierna heb ik schuin op de bank geleden zodat mijn glutes kon ontspannen en op dit moment voel bijna helemaaal niks :D. Natuurlijk kan ik morgen pas écht oordelen maar ik ga vanavond ook op mijn rechter zij liggen zodat er geen druk op komt. Daarnet btw ook gewogen; zit nu steady op de 86/ 87 en ik begon op 82. Succes verder!

Ja indd, heb redelijk wat volgers. Probeer het ook interessant te houden en informatief voor beginners en dat wordt gelukkig gewaardeerd:)

En bedankt dat je mijn tepels afkraakt, nu zijn ze wel gevoelig ja. Die foto's zijn van voor de kuur! grrr.. Nee je hebt wel een beetje gelijk maar zoals ik zei; de foto's zijn niet van hoge kwaliteit en ik kreeg mijn borst er niet goed op. Als ik mijn borst aanspan voel ik helemaal geen zacht weefsel rond mijn tepel en ze waren niet gevoelig maar nu wel nu jij ze gekwetst hebt!:mad::p

Maar mooi dat het beter gaat, hopelijk heb je er morgen geen last van. En wat ga jij als een gek, al zoveel erbij in 3 weken.. phoeee. Kickstart maakt dus toch verschil:P Of jij hebt natuurlijk monster genen:cool:

En bedankt dat je mijn tepels afkraakt, nu zijn ze wel gevoelig ja. Die foto's zijn van voor de kuur! grrr.. Nee je hebt wel een beetje gelijk maar zoals ik zei; de foto's zijn niet van hoge kwaliteit en ik kreeg mijn borst er niet goed op. Als ik mijn borst aanspan voel ik helemaal geen zacht weefsel rond mijn tepel en ze waren niet gevoelig maar nu wel nu jij ze gekwetst hebt!:mad::p

Zijn je tepels gekwetst?
http://www.youtube.com/watch?v=vME9iHKf2aE

:trollface:

Goed om te horen dat het injecteren nu goed gaat. Ik ebn wel erg benieuwd naar fullbody pics, op basis van die pics kunnen we oordelen.

Ja heb je gelijk in, ter vergelijking geeft dat misschien wel een beter beeld. Ik heb ze iig al genomen en ze gaan uiteindelijk geplaatst worden. Alleen moet ik nog even tijd zien te vinden om ze onherkenbaar te maken, heb het de komende tijd ook wat drukker en dan heeft dit iets minder prioriteit.
Maar ze gaan komen en nogmaals ze zijn al genomen dus komt helemaal goed:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 22:31 ----------

Yap, zwaar gekwetst, en mijn geaardheid nu ook al :D

Maar mooi dat het beter gaat, hopelijk heb je er morgen geen last van. En wat ga jij als een gek, al zoveel erbij in 3 weken.. phoeee. Kickstart maakt dus toch verschil:P Of jij hebt natuurlijk monster genen:cool:

Haha naja het vielme gewoon op... :D. Ja winstrol erbij is zeker leuk! Nou monster genen heb ik niet want dan was ik al 100+ kg, maar miss reageer ik sterk op AAS ofzo. Ik eet/ train trouwens wel heeel strict :).

PS: ik check net op gyno en ik heb een knobbeltje achter mijn linker tepel :(. Fack! Even kijken hoe ik dit ga aanpakken :(

Haha naja het vielme gewoon op... :D. Ja winstrol erbij is zeker leuk! Nou monster genen heb ik niet want dan was ik al 100+ kg, maar miss reageer ik sterk op AAS ofzo. Ik eet/ train trouwens wel heeel strict :).

PS: ik check net op gyno en ik heb een knobbeltje achter mijn linker tepel :(. Fack! Even kijken hoe ik dit ga aanpakken :(

Naja bedankt voor je bezorgdheid :P Ik eet redelijk strict; ik kom uiteindelijk aan de calorieën maar ik heb soms niet alle tijd om mijn maaltijden waar te maken. Wil dit toch even beter gaan aanpakken door deze week wat eiwitrepen te gaan maken voor de tijden dat ik even geen tijd heb.

K*t dat je beginnend gyno heb man, dat is ook hetgeen waar ik het meeste bang voor ben. Ik controleer ook elke dag hoe het is met m'n tepels. Moet je gewoon elke dag nolvadex pakken toch?

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 22:59 ----------

Oke ben benieuwd:p voorderest ziet het er goed uit, en nice log :p
Zie deze reactie nu pas.. :P
Thx man!

Ik wacht een paar dagen af en kijk of het gevoelig/ groter wordt. Mocht dit gebeuren dan naar 10 mg nolva per dag. Hoop echt dat het niet erger wordt want ik wil gvd gainen ^^

Ik wacht een paar dagen af en kijk of het gevoelig/ groter wordt. Mocht dit gebeuren dan naar 10 mg nolva per dag. Hoop echt dat het niet erger wordt want ik wil gvd gainen ^^

Beetje nolva voor even houdt je gains ook niet echt tegen, lees hier en daar dat het toch voornamelijk effect heeft op je vocht en vet gains.
En anders liever iets minder gaine dan gyno overhouden, dat vind ik het niet waard.

Terug
Naar boven