jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja anders ik wel
Tot nu toe werkt het erg goed bij mij (merkte het al in de 1e week in veel dingen en na 1,5 week echt tijdens het trainen).Ik zou juist mooi meepakken dat je droger word maar dat is mijn mening als je extra massa wil pakken doen![]()
Ja dat is wel waar, maar misschien dat ik dan juist ook wel spiermassa verspil. Teveel vet aankomen moet natuurlijk niet, maar ietsje vind ik niet erg. Ik krijg dat er relatief snel weer af.
Wanneer ik redelijk hetzelfde vetpercentage blijf, dan haal ik pas alles eruit wat erin zit qua spiergroei. Mits je de juiste voeding hebt natuurlijk.

Morgen zijn mijn spullen binne dus effe ophalen en dan zet ik mijn log online![]()

You Tube staat vol met filmpjes over intramuscular injection
Doe je ook 30-60 seconden druk op de injectieplek geven, net als bloed prikken?

. Verder @ je foto's: nipples lijken wel behoorlijk puffy? Zijn ze gevoelig?
. Natuurlijk kan ik morgen pas écht oordelen maar ik ga vanavond ook op mijn rechter zij liggen zodat er geen druk op komt. Daarnet btw ook gewogen; zit nu steady op de 86/ 87 en ik begon op 82. Succes verder!Je log gaat hard maat, leuk om te zien. Verder @ je foto's: nipples lijken wel behoorlijk puffy? Zijn ze gevoelig?
Ik heb vandaag de 4e spuit gekregen (linker bil) en dat is al weer 5 uur geleden. Voor de injectie heb ik 400 mg ubiprofen op en alles ging smooth. Hierna heb ik schuin op de bank geleden zodat mijn glutes kon ontspannen en op dit moment voel bijna helemaaal niks. Natuurlijk kan ik morgen pas écht oordelen maar ik ga vanavond ook op mijn rechter zij liggen zodat er geen druk op komt. Daarnet btw ook gewogen; zit nu steady op de 86/ 87 en ik begon op 82. Succes verder!

Of jij hebt natuurlijk monster genen
En bedankt dat je mijn tepels afkraakt, nu zijn ze wel gevoelig ja. Die foto's zijn van voor de kuur! grrr.. Nee je hebt wel een beetje gelijk maar zoals ik zei; de foto's zijn niet van hoge kwaliteit en ik kreeg mijn borst er niet goed op. Als ik mijn borst aanspan voel ik helemaal geen zacht weefsel rond mijn tepel en ze waren niet gevoelig maar nu wel nu jij ze gekwetst hebt!![]()

Goed om te horen dat het injecteren nu goed gaat. Ik ebn wel erg benieuwd naar fullbody pics, op basis van die pics kunnen we oordelen.

En bedankt dat je mijn tepels afkraakt, nu zijn ze wel gevoelig ja. Die foto's zijn van voor de kuur! grrr.. Nee je hebt wel een beetje gelijk maar zoals ik zei; de foto's zijn niet van hoge kwaliteit en ik kreeg mijn borst er niet goed op. Als ik mijn borst aanspan voel ik helemaal geen zacht weefsel rond mijn tepel en ze waren niet gevoelig maar nu wel nu jij ze gekwetst hebt!
Maar mooi dat het beter gaat, hopelijk heb je er morgen geen last van. En wat ga jij als een gek, al zoveel erbij in 3 weken.. phoeee. Kickstart maakt dus toch verschilOf jij hebt natuurlijk monster genen
![]()
. Ja winstrol erbij is zeker leuk! Nou monster genen heb ik niet want dan was ik al 100+ kg, maar miss reageer ik sterk op AAS ofzo. Ik eet/ train trouwens wel heeel strict
.
. Fack! Even kijken hoe ik dit ga aanpakken 
Haha naja het vielme gewoon op.... Ja winstrol erbij is zeker leuk! Nou monster genen heb ik niet want dan was ik al 100+ kg, maar miss reageer ik sterk op AAS ofzo. Ik eet/ train trouwens wel heeel strict
.
PS: ik check net op gyno en ik heb een knobbeltje achter mijn linker tepel. Fack! Even kijken hoe ik dit ga aanpakken
![]()
Ik eet redelijk strict; ik kom uiteindelijk aan de calorieën maar ik heb soms niet alle tijd om mijn maaltijden waar te maken. Wil dit toch even beter gaan aanpakken door deze week wat eiwitrepen te gaan maken voor de tijden dat ik even geen tijd heb.Zie deze reactie nu pas..Oke ben benieuwdvoorderest ziet het er goed uit, en nice log
![]()

Ik wacht een paar dagen af en kijk of het gevoelig/ groter wordt. Mocht dit gebeuren dan naar 10 mg nolva per dag. Hoop echt dat het niet erger wordt want ik wil gvd gainen ^^