XXL Nutrition

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

Daar geef ik je 100% gelijk in, maar ik wil niet meteen nolva pakken bij mijn eerste vermoedens. Ik houd het gewoon erg goed in de gaten en als ik over een paar dagen met nolva begin dan zal dit niet opeens te laat zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom er vanochtend achter dat ik beginnend striae heb tussen mijn onderarm en bovenarm. Blijkbaar groeien je spieren dus ook werkelijk in de rust:P

Ik vet het nu goed in met bodybutter, maar heeft iemand anders nog tips om dit te voorkomen? Ik weet als je het eenmaal hebt dat je er niks aan kan doen, maar zelfs met de zoekfunctie zie ik door de bomen het bos niet meer en zie hier en daar als je er optijd bij bent dat je er wel wat aan kan doen..

Edit: Ik heb wat gevonden over emu olie, blijkt bij sommige goed te werken, heb dit net besteld en krijg het morgen binnen.

uitslag.jpg

Laatst bewerkt:
De prijs van groeien :( "Ieder voordeel heb ze nadeel" - Johan Cruyff

Striae ontstaan wanneer je dusdanig snel groeit dat de huid niet meer snel genoeg mee kan rekken. De druk op de huid is uiteraard het hoogst met een pomp in de spier.

Eigenlijk is het alleen te voorkomen door minder snel te groeien of de pomp te vermeiden. Beiden waarschijnlijk geen optie tijdens een kuur. Meerdere keren per dag hydrateren zou wel iets moeten helpen, maar verwacht er niet teveel van.

Als de striae er eenmaal zitten kun je evenetueel behandelen met Bio Oil
Dit maakt echter de striae alleen minder rood/zichtbaar.

De prijs van groeien :( "Ieder voordeel heb ze nadeel" - Johan Cruyff

Striae ontstaan wanneer je dusdanig snel groeit dat de huid niet meer snel genoeg mee kan rekken. De druk op de huid is uiteraard het hoogst met een pomp in de spier.

Eigenlijk is het alleen te voorkomen door minder snel te groeien of de pomp te vermeiden. Beiden waarschijnlijk geen optie tijdens een kuur. Meerdere keren per dag hydrateren zou wel iets moeten helpen, maar verwacht er niet teveel van.

Als de striae er eenmaal zitten kun je evenetueel behandelen met Bio Oil
Dit maakt echter de striae alleen minder rood/zichtbaar.

Ja tis indd ff k*t, maar opzich zit het nu op een plek waar het niet super goed zichtbaar is. Minder groeien (dus minder trainen) zit er niet in en die pomp is geweldig :cool:
Bio oil had ik ook over gelezen maar daar was niet iedereen weg van. Hier las ik het over emu olie. Klonk wel interessant dus heb het besteld.

naja die striae heb je nu toch, ik zou proberen er gewoon trots op te zijn!;)
En anders misschien toch bio oil gebruiken voor de zekerheid, ik bedoel kan ook geen kwaad.

naja die striae heb je nu toch, ik zou proberen er gewoon trots op te zijn!;)
En anders misschien toch bio oil gebruiken voor de zekerheid, ik bedoel kan ook geen kwaad.

Achja het laat wel zien dat er wat groeit in m'n lichaam :) En op deze plek vind ik het niet heel erg, maar als het weg kan/verminderen is het ook niet erg. Maar ik probeer ff een tijdje die emu olie en anders probeer ik die bio oil ook nog wel.

Ik kom er vanochtend achter dat ik beginnend striae heb tussen mijn onderarm en bovenarm. Blijkbaar groeien je spieren dus ook werkelijk in de rust:P

Ik vet het nu goed in met bodybutter, maar heeft iemand anders nog tips om dit te voorkomen? Ik weet als je het eenmaal hebt dat je er niks aan kan doen, maar zelfs met de zoekfunctie zie ik door de bomen het bos niet meer en zie hier en daar als je er optijd bij bent dat je er wel wat aan kan doen..

Edit: Ik heb wat gevonden over emu olie, blijkt bij sommige goed te werken, heb dit net besteld en krijg het morgen binnen.

Je kan er niet veel aan doen. Je bent er gevoelig voor of niet.
De ene gebuikt non stop en heeft nergens last van en de anders heeft nooit gekuurd en heeft van die lelijke scheuren.

Succes verder!!

Je kan er niet veel aan doen. Je bent er gevoelig voor of niet.
De ene gebuikt non stop en heeft nergens last van en de anders heeft nooit gekuurd en heeft van die lelijke scheuren.

Succes verder!!

Heeft denk ik ook wel iets te maken in hoeverre je spieren achterlopen toch? Mijn armen lopen relatief achter en ben ik nu juist meer aan het trainen, ik heb het nog nergens anders (ik klop ff af). Maar denk dat je huid soepel houden theoretisch gezien wel iets moet helpen.

Bedankt!

Heeft denk ik ook wel iets te maken in hoeverre je spieren achterlopen toch? Mijn armen lopen relatief achter en ben ik nu juist meer aan het trainen, ik heb het nog nergens anders (ik klop ff af). Maar denk dat je huid soepel houden theoretisch gezien wel iets moet helpen.

Bedankt!

Natuurlijk heeft het te maken met het feit dat je spieren sneller groeien dan je huid op kan rekken. Maar bij de een kan de huid gewoon sneller meegroeien als bij de ander. En in hoeverre je je huid soepel kan houden weet ik niet.

Natuurlijk heeft het te maken met het feit dat je spieren sneller groeien dan je huid op kan rekken. Maar bij de een kan de huid gewoon sneller meegroeien als bij de ander. En in hoeverre je je huid soepel kan houden weet ik niet.

Naja theoretisch gezien kan het bij een normaal groeiende huid, maar of dat ook tijdens AAS geldt moet ik maar even achter komen:P
Ik krijg morgen iig zo'n potje emu olie binnen en vertel wel of het beter wordt.

Naja theoretisch gezien kan het bij een normaal groeiende huid, maar of dat ook tijdens AAS geldt moet ik maar even achter komen:P
Ik krijg morgen iig zo'n potje emu olie binnen en vertel wel of het beter wordt.

Nou denk niet dat het beter word, schade is eenmaal al gedaan.
Denk dat die olie enkel striae help te voorkomen. Hoop voorje dat ze zo klein blijven!

Nou denk niet dat het beter word, schade is eenmaal al gedaan.
Denk dat die olie enkel striae help te voorkomen. Hoop voorje dat ze zo klein blijven!

Ohneej dat begrijp ik, ik wil het ook nemen om vergroting van de striae te voorkomen :) Dit zijn littekens dus die gaan niet weg, die vervagen alleen maar. Maar dat ze nu al zo klein zijn na 3 weken wil ik het nu wel dagelijks gaan insmeren om meer te voorkomen.

Helpt het trouwens als je wat meer vet hebt?
Ben daar wel benieuwd na of het veel verschil is als je droger bent

Helpt het trouwens als je wat meer vet hebt?
Ben daar wel benieuwd na of het veel verschil is als je droger bent

Geen idee, misschien iets, maar het heeft voornamelijk met de huid te maken (Als je dus dik bent geweest is je huid al wat gewend lijkt mij)

Net weer een super training gehad! Ik heb buik, borst en schouders getraind.
Ben helemaal verliefd op dit spul haha. De pomp is geweldig en als ik even in de spiegel kijk is alles zoveel groter, das niet normaal meer. Het enige nadeel is wanneer ik decline presses doe dat mijn kop dan op ploffen staat, maar desalniettemin doe ik ze toch omdat het toch wel fijn is :D

Ik ben ook weer flink aan de schijt (lang leven de havermout) dus ik denk dat ik morgen weer helemaal leeg en uitgedroogd wakker wordt, mooi moment om weer even te wegen!

jaaa idd ben wel benieuwd hoeveel je nu winst gemaakt hebt!
Hoe lang duurt je kuur nog?

Ik weet nog niet hoelang ik mijn kuur ga doortrekken, maar ik ben vandaag precies 3 weken bezig.

Vanochtend zoals ik al dacht; ik werd helemaal uitgedroogd wakker omdat mijn stoelgang gisteren en vanochtend zo geweldig was. Meteen op de weegschaal en ik geloofde m'n ogen niet; precies 99 kilo! Dat is iets meer dan 4 kilo winst, met dus relatief weinig vocht en mijn vetpercentage is nu zekers niet hoger geworden dan 13%!

Netjes! Met een kuur op je streeffysiek? :p:D

Terug
Naar boven