Fitness Seller

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

Hier en daar wat spetterd, ahja must go

Nou heb ik ook puffy tepels. Geen gyno , jij kan dus zeggen dat het vocht is en met proviron weg te halen is. Ik heb het namelijk best lang zown 3-5 jaartjes ,ik heb ooit op de 9% gestaan en toen was het nog steeds puffy en zacht en rond

• Topic Starter Topic Starter
Nou heb ik ook puffy tepels. Geen gyno , jij kan dus zeggen dat het vocht is en met proviron weg te halen is. Ik heb het namelijk best lang zown 3-5 jaartjes ,ik heb ooit op de 9% gestaan en toen was het nog steeds puffy en zacht en rond

Ik hoop dat het weggaat, als dat niet zo is weet ik al stukken meer dat ik waarschijnlijk nolva moet nemen. Het sluit iig wat dingen uit;)
Maar jij hebt het dan denk ik van je jeugd gehad als je het al 3-5 jaar hebt?
Ik had het voorheen niet, dus is het meer kans dat het vocht is lijkt me.
Maar bedankt voor de waarschuwing ik hou het in de gaten :)

Ik heb toch een vraag voor de wat ervarener gebruikers;

Wie het allemaal hier gelezen heeft ziet dat ik erg goed reageer op test, vanaf week 1 merkte ik het al en tijdens het trainen na 1,5 week al duidelijk.
Omdat ik zo goed er op reageer zal de rek er dan ook niet eerder uit zijn?
Mijn punt namelijk; Kan ik niet veel beter 8 of 9 weken doen, want dan herstel ik makkelijker en hou ik meer over wanneer ik tot 12 weken door doe en toch niet veel meer zoveel groei?

Ik denk dat dat per persoon verschillend is, als je per kilo dat je aan komt ook iets je voeding opschroeft en dus meer kcal binnen krijgt kun je er nog wel wat rek uit halen, maar als dat al niet meer is na een week of 6 of 7 zou ik toch eerder stoppen (als je van plan bent om zo snel mogelijk na herstel weer te kuren), aan gezien test nog 2 weken doorloopt heb je er nog profijt van. Ligt er ook maar net aan wat je doelen precies zijn.

Ik denk dat dat per persoon verschillend is, als je per kilo dat je aan komt ook iets je voeding opschroeft en dus meer kcal binnen krijgt kun je er nog wel wat rek uit halen, maar als dat al niet meer is na een week of 6 of 7 zou ik toch eerder stoppen (als je van plan bent om zo snel mogelijk na herstel weer te kuren), aan gezien test nog 2 weken doorloopt heb je er nog profijt van. Ligt er ook maar net aan wat je doelen precies zijn.

Ja oké het is dus toch erg persoonsgebonden.
Ik wil niet zo snel mogelijk weer kuren, misschien over een jaartje nog eens.
Dit is even ter kennismaking en wil natuurlijk wel zoveel mogelijk gainen, maar het liefste ook zoveel mogelijk behouden. Dit wil natuurlijk iedereen, maar ik weet ook nog niet hoe ik herstel.

Ik kan beter vragen; Is er een groot verschil is herstel in 8 weken kuren of 12 weken? Snap dat dit ook deels persoonsgebonden zal zijn, maar ik vraag dan even naar ervaringen.

De meeste kuren altijd 12 weken als ze gaan combineren met twee soorten aas, omdat ze altijd de test 2weken langer laten lopen dan bv deca,mast.tren.. Maar na 10weken is de rek er al uit dus volgens mij onnodig om 12weken te gaan, als ik jou was 10weken en dan 3weken nakuur op 20mg nolvadex. Het is niet omdat je hard reageerd dat de rek is direct uit is, is persoon gebonden.

De meeste kuren altijd 12 weken als ze gaan combineren met twee soorten aas, omdat ze altijd de test 2weken langer laten lopen dan bv deca,mast.tren.. Maar na 10weken is de rek er al uit dus volgens mij onnodig om 12weken te gaan, als ik jou was 10weken en dan 3weken nakuur op 20mg nolvadex. Het is niet omdat je hard reageerd dat de rek is direct uit is, is persoon gebonden.

Oké, dat was ook mijn vraag ja. Denk dat ik 8 of 9 weken doe, en dan 3 weken nakuur. Maar hier kan ik nog op terug komen, ik zie het dan wel.

Oké, dat was ook mijn vraag ja. Denk dat ik 8 of 9 weken doe, en dan 3 weken nakuur. Maar hier kan ik nog op terug komen, ik zie het dan wel.

lol, nakuur is niet iets wat je ff op 3 of 4 weken prikt.

je moet bloed laten prikken en je waarden blijven monitoren

je stopt de pct pas als je volledig hersteld bent

FF een korte update wat ik de laatste week heb gemerkt.
-Ik ben weer donders geil, niet normaal, moet minstens 2 x p/dag zo niet 3 x.
-Mijn ballen zijn desondanks nog steeds normaal, en de inhoud ook.
-Ik krijg nog meer pomp tijdens een training, vleugels soms heel erg (irritant met bankdrukken, maar na ff rekken gaat het wel weer), onderrug, en met hardlopen dus de kuiten:P.
-Lichaam is toch echt groter, dat zie ik het beste na een training (In rust lijkt het mee te vallen, maar kan ook aan mij liggen want anderen zien het wel).
-Ik ben donders lui overdag, constant een beetje moe en zodra ik train gaat het weer super.
-Slapen doe ik zelfs na de injectie ook weer normaal, injectiepijn heb ik niet meer (hoogstens een halve dag beurs gevoel)
-Spierpijn ken ik niet meer, al ga ik helemaal tot het naatje en ben ik helemaal kapot, de volgende dag voelt het alleen ietsje vermoeid.
-Weerstand is gelukkig weer goed, zo niet beter (veel mensen/m'n vriendin zijn ziekjes en verkouden en ik niet).

Bijwerkingen:
-Ondanks vitb5 toch wel wat grote puisten, niet heel veel maar wel meer dan normaal en echt groter.
-Laatst iets striae, maar dit smeer ik goed in en is nu zo goed als weg.
-Hou makkelijk vocht vast als ik iets van zout eet. Ik probeer helemaal nergens meer extra zout op te doen.
-Tepels zijn beetje puffy, ik voel ze elke dag omdat ik toch bang ben voor gyno. De laatste dagen zijn ze beduidend ''zachter'', maar zijn niet gevoelig en voel ook geen knobbel.

Heb net besloten dat ik zo snel mogelijk proviron wil toevoegen tegen vocht, ook bij tepels. En aan het eind wil ik toch ook HCG gaan toevoegen.

Hoeveel Vit B5 neem je dagelijks als extra sup? Anders dosis mss verhogen.. (tenzij je een gevoelige maag/darm hebt)

lol, nakuur is niet iets wat je ff op 3 of 4 weken prikt.

je moet bloed laten prikken en je waarden blijven monitoren

je stopt de pct pas als je volledig hersteld bent

Dat spreekt voor zich ;)
Tuurlijk ben ik er van bewust dat na de kuur eigenlijk het belangrijkste gedeelte komt qua voeding, rust, training e.d. En al helemaal het bloed prikken/ monitoren.
Maar daarom wil ik een eerste x ook niet zo lang doortrekken, dan kan ik kijken hoe snel ik herstel.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 18:43 ----------

Hoeveel Vit B5 neem je dagelijks als extra sup? Anders dosis mss verhogen.. (tenzij je een gevoelige maag/darm hebt)

Ik neem 10 gr, maar heb dat nu sinds 2 dagen verhoogd naar 12/13 gr.
Ik merk tot nu toe niks anders in m'n lichaam, maar zal er op letten.

Fijn dat je deze log blijft updaten. Maar een minderheid die dit doet. Ik heb 2 jaar geleden ook een test only kuur van 500mg/week gedaan. Was met dezelfde stats als jou begonnen en ben uitgekomen op 100kg met 12%. Weeg nu nog altijd exact hetzelfde.
Ik heb wel pas na men nakuur (4 weken 20mg nolva) enorm veel puisten op men rug gekregen. Uiteindelijk is dat pas 5 maand en een antibioticakuur later hersteld.

Veel succes verder

Fijn dat je deze log blijft updaten. Maar een minderheid die dit doet. Ik heb 2 jaar geleden ook een test only kuur van 500mg/week gedaan. Was met dezelfde stats als jou begonnen en ben uitgekomen op 100kg met 12%. Weeg nu nog altijd exact hetzelfde.
Ik heb wel pas na men nakuur (4 weken 20mg nolva) enorm veel puisten op men rug gekregen. Uiteindelijk is dat pas 5 maand en een antibioticakuur later hersteld.

Veel succes verder

Dankje, ik doe me best:)
Wel interessant, hoelang heb je gekuurd? En hoe was voor de rest je herstel? (mentaal, bloedonderzoek? etc.)
Had je ook maatregelen genomen tegen de puisten? vit b5 ofzo?

Maar heb je in die 2 jaar niet veel meer getraind/ op je voeding gelet, dat je op het zelfde bent blijven hangen?

Laatst bewerkt:

Veel succes verder

Weird héy,ik ging bij m'n eerste kuur als een speer(geen of weinig puisten)

begon met de nakuur(nolva) en m'n rug was een en al puist en op m'n armen

en schouders ??? Wat heb je van antibioticakuur gekregen?

Weird héy,ik ging bij m'n eerste kuur als een speer(geen of weinig puisten)

begon met de nakuur(nolva) en m'n rug was een en al puist en op m'n armen

en schouders ??? Wat heb je van antibioticakuur gekregen?

Heb jij toen wat tegen de puisten gedaan tijden de nakuur? Vit b5 oid?

Niks,maar ben nu bezig met b5 om te proberen

heb wel aanleg voor acné en vroeger al roa genomen,

maar dan mag je niet zonnebanken :(

Hm oké, dan is het dus belangrijk dat ik vit b5 blijf doornemen tot een tijdje na mijn nakuur. En dan haal ik ook nog wel biergist en blijf ik veel visolie, zink en water nemen:P

Hm oké, dan is het dus belangrijk dat ik vit b5 blijf doornemen tot een tijdje na mijn nakuur. En dan haal ik ook nog wel biergist en blijf ik veel visolie, zink en water nemen:P

Best dat je zo lang mogelijk(weken na de kuur) de b5 blijft nemen tot je acné

weg is,als je er veel last van hebt en visolie hetzij omega 3 6 9 is zeker niet

slecht ;)

Best dat je zo lang mogelijk(weken na de kuur) de b5 blijft nemen tot je acné

weg is,als je er veel last van hebt en visolie hetzij omega 3 6 9 is zeker niet

slecht ;)

Nou ik heb vroeger er wel last van gehad, maar lag meestal aan m'n voeding.
Nu met vit b5 valt het wel mee, maar heb normaal wel eens een verdwaalde puist op m'n rug maar nu heb ik er standaard 3 dikke zitten ofzo. Dus opzich niet erg, maar als ik hoor dat het meestal in je nakuur veel erger wordt ga ik me daar wel even op voorbereiden :)

Terug
Naar boven