MuscleMeat

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

Ik zou gewoon 10 weken gaan.. Niemand doet 8 a 9 weken..
10 weken en done.

Dankje, ik doe me best:)
Wel interessant, hoelang heb je gekuurd? En hoe was voor de rest je herstel? (mentaal, bloedonderzoek? etc.)
Had je ook maatregelen genomen tegen de puisten? vit b5 ofzo?

Maar heb je in die 2 jaar niet veel meer getraind/ op je voeding gelet, dat je op het zelfde bent blijven hangen?

Ik heb 10 weken gekuurd. Ik had genoeg testo voor 12 weken en heb de laatste 4 keer 700 gezet zodat alles op was. Verder nam ik biergist en omega 3/6/9. Herstel ging heel goed. Geen libidodip ofzo, mentaal alles dik in orde. Alleen al die puisten waren klote. Het werd zomer, mooi weer, en niet gaan zwemmen omdat je rug niet om aan te zien is...

Ben naar de dermatoloog gegaan en die heeft me 3 maand antibiotica voorgeschreven (tetracycline 300mg). Hierna was ik er van af en achteraf nooit meer last gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 10 weken gekuurd. Ik had genoeg testo voor 12 weken en heb de laatste 4 keer 700 gezet zodat alles op was. Verder nam ik biergist en omega 3/6/9. Herstel ging heel goed. Geen libidodip ofzo, mentaal alles dik in orde. Alleen al die puisten waren klote. Het werd zomer, mooi weer, en niet gaan zwemmen omdat je rug niet om aan te zien is...

Ben naar de dermatoloog gegaan en die heeft me 3 maand antibiotica voorgeschreven (tetracycline 300mg). Hierna was ik er van af en achteraf nooit meer last gehad.

Oké duidelijk verhaal, opzich wel mooi alleen jammer van die puisten.
Maar waarom zit je nu 2 jaar op het zelfde gewicht?

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 00:21 ----------

Ik zou gewoon 10 weken gaan.. Niemand doet 8 a 9 weken..
10 weken en done.

Zie hier ook wel lui die 8 of 9 weken doen.
Maar ik zie ook vrij weinig mensen die zo goed en snel reageren op test als ik, daarom ben ik toch wat voorzichtiger qua herstel. M'n boerenverstand denkt van; bij goede resultaten komen meer bijwerkingen :P

Grootste hormoonschommelingen gebeuren in de periode in je nakuur. Bij slechte hormoonhuishouding ga je puisten krijgen. Is cosmetisch iets, is gewoon part of the game. Komt wel goed schatje.

Als je plots de dosis verhoogt dan krijg je terug andere bloedwaarden, en zal dit je groei belemmeren dus niet slim om plots 700MG te gaan prikken zodat alles op is. Als je 4weken op 500MG zit, dan zijn na die 4weken je bloedwaarden stabiel dus werkt het op zijn beste punt, als je dan de dosis omhoog gooit dan duurt het terug 4weken om stabiele bloedwaarden te krijgen.

Nou ik wil het natuurlijk voorkomen, maat ik ben er niet bang voor ofzo.
Aan de roa ga ik niet, dat is alleen maar nog meer troep in m'n lichaam gooien.
Gewoon gezond eten, sups en veel drinken.
Ik ben meer benieuwd hoe mijn herstel verloopt op mentaal en fysiek vlak, die eventuele pukkels neem ik voor lief.

Nou ik wil het natuurlijk voorkomen, maat ik ben er niet bang voor ofzo.
Aan de roa ga ik niet, dat is alleen maar nog meer troep in m'n lichaam gooien.
Gewoon gezond eten, sups en veel drinken.
Ik ben meer benieuwd hoe mijn herstel verloopt op mentaal en fysiek vlak, die eventuele pukkels neem ik voor lief.
Dat is ook persoon gebonden, op fysiek vlak had ik totaal geen problemen.. Alleen dat ik terug wat minder nam in kracht maar viel heel goed mee.. Maar op mentaal vlak heb ik toch wel een hel meegemaakt, de nolvadex niet te hoog doseren en vlak voor het slapen innemen..

Dat is ook persoon gebonden, op fysiek vlak had ik totaal geen problemen.. Alleen dat ik terug wat minder nam in kracht maar viel heel goed mee.. Maar op mentaal vlak heb ik toch wel een hel meegemaakt, de nolvadex niet te hoog doseren en vlak voor het slapen innemen..
Bedoel je dan niet hoger dan 20mg ED 4 weken lang of is het mogelijk om te doseren aan 10mg ED 8 weken? Ik zou denken dat dit laatste niet mogelijk is omdat je dan te weinig oestrogeen gaat onderdrukken, of ben ik niet correct?

Bedoel je dan niet hoger dan 20mg ED 4 weken lang of is het mogelijk om te doseren aan 10mg ED 8 weken? Ik zou denken dat dit laatste niet mogelijk is omdat je dan te weinig oestrogeen gaat onderdrukken, of ben ik niet correct?
Onder de 20MG heeft het inderdaad niet veel nut, alleen dat je langer zal nakuren.. En meestal is de nakuur voor de meesten een hel.. Ik doe altijd 20MG voor 3weken, hangt natuurlijk ook af van de kuur zelf.. In mijn nakuur van test vs primo had ik de eerste week 30MG nolvadex gedoseerd en kreeg ferme zelfmoordneigingen, geen zin om te trainen etc etc.. Toen heb ik dit gevraagd aan iemand die er veel verstand van had en zei dat het best was de volgende keer een andere nakuur middel te gaan gebruiken, dus dan heb ik de nakuur doorgedaan op 20MG nolvadex en had ik geen last meer van voorstaande symptonen.. Dus zou nooit boven de 20MG gaan

Naja mentaal herstel is natuurlijk persoonsgebonden en hoe stabiel je bent.
Ik zie geen problemen gebeuren qua psychisch labiel worden en zelfmoord plegen.
Daar sta ik simpel gezegd te sterk voor in m'n schoenen, no offence :)

Net 5e spuit gezet, kan er maar niet aan wennen... Sta meestal toch weer even te treuzelen en daardoor doe ik mezelf alleen maar meer onnodig letsel toe brengen; had de spuit eindelijk gezet, haalde 'm eruit en 't prikte al als een gek, veel meer bloed dan normaal kwam eruit en nu steekt het. Wil hier niet als een wijf gaan jammeren maar meer aangeven aan diegene die voor het eerst gaan zetten; niet twijfelen en dat ding er gewoon indoen en je hand goed stil houden:P

Naja mentaal herstel is natuurlijk persoonsgebonden en hoe stabiel je bent.
Ik zie geen problemen gebeuren qua psychisch labiel worden en zelfmoord plegen.
Daar sta ik simpel gezegd te sterk voor in m'n schoenen, no offence :)

Net 5e spuit gezet, kan er maar niet aan wennen... Sta meestal toch weer even te treuzelen en daardoor doe ik mezelf alleen maar meer onnodig letsel toe brengen; had de spuit eindelijk gezet, haalde 'm eruit en 't prikte al als een gek, veel meer bloed dan normaal kwam eruit en nu steekt het. Wil hier niet als een wijf gaan jammeren maar meer aangeven aan diegene die voor het eerst gaan zetten; niet twijfelen en dat ding er gewoon indoen en je hand goed stil houden:P
Ik sta ook sterk in mijn schoenen en geloof mij, het is een hell als je er slecht op reageert.. De eerste keren toen ik mijn injectie's plaatste dan had ik helemaal geen bloed na de injectie, maar dan bij de 4e injectie kreeg ik bloed maar dat kwam door dat ik rapper opgejaagd was door de AAS en meer trilde met mijn handen, dan deed ik het gewoon als volgt.. De huid strak trekken en prikken, en dan sluit de huid goed na de injectie en heb ik nooit geen bloed meer. Ik weet nog goed dat ik mijn eerste keer in mijn quad had geinjecteerd, maar die injectie was de hell en wil ik nooit meer meemaken.. Twee x geinjecteerd aangezien ik niet wist hoe ik 2 stoffen in één spuit kreeg.. Dus dan maar 2 x geinjecteerd, vergeten de luchtbel eruit te doen dus amper kunnen lopen en geluk gehad dat de luchtbel vanzelf uit mijn knie ging en geen ontsteking kreeg.

Word denk steeds moeilijker na een aantal keer een ader te hebben geraakt. Lijkt mij dat je steeds meer er dan tegen op ziet!

Trainingen gaan nog wel heerlijk?
En nog bijwerkingen gekregen of gewoon lekker bezig?

Ik sta ook sterk in mijn schoenen en geloof mij, het is een hell als je er slecht op reageert.. De eerste keren toen ik mijn injectie's plaatste dan had ik helemaal geen bloed na de injectie, maar dan bij de 4e injectie kreeg ik bloed maar dat kwam door dat ik rapper opgejaagd was door de AAS en meer trilde met mijn handen, dan deed ik het gewoon als volgt.. De huid strak trekken en prikken, en dan sluit de huid goed na de injectie en heb ik nooit geen bloed meer. Ik weet nog goed dat ik mijn eerste keer in mijn quad had geinjecteerd, maar die injectie was de hell en wil ik nooit meer meemaken.. Twee x geinjecteerd aangezien ik niet wist hoe ik 2 stoffen in één spuit kreeg.. Dus dan maar 2 x geinjecteerd, vergeten de luchtbel eruit te doen dus amper kunnen lopen en geluk gehad dat de luchtbel vanzelf uit mijn knie ging en geen ontsteking kreeg.

Ja dat nonchalante merk ik ook wel een beetje en het soms te snel wil doen. Ben blij dat ik soms ff twijfeld, vandaag bijvoorbeeld zag ik dat er een dikke pluis om de naald zat omdat ik nog even dubbel checkte. En af en toe zie ik ook nog ff een luchtbel die ik over t hoofd heb gezien,

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 22:10 ----------

Word denk steeds moeilijker na een aantal keer een ader te hebben geraakt. Lijkt mij dat je steeds meer er dan tegen op ziet!

Trainingen gaan nog wel heerlijk?
En nog bijwerkingen gekregen of gewoon lekker bezig?

Nou ik ben niet eens bang om een ader te raken ofzo, meer of ik 't algeheel goed doe. En soms is het gewoon nog ff eng om die naald erin te doen, toch een beetje tegen je instinct in misschien:P Terwijl ik weet dat 't geen pijn doet, dus daar ligt 't niet aan.

Trainen gaat goed, alleen vrijdag ging even wat minder. Had die dag wat minder gegeten voor de training (kwam ff niet uit) en merkte tijdens de training dat ik futloos was en ook wat pijntjes kreeg (denk teveel getraind de laatste tijd) dus toen heb ik even rustig aan gedaan. Morgen weer borst, triceps, schouders en buik dus ff kijken hoe dat gaat.

Bijwerkingen;
Ik hou meer vocht vast, m'n moeder en zusje zeggen dat ik moet gaan afvallen omdat ik zo'n dikke kop heb :D En ik moet ophouden met trainen omdat ik te breed wordt (wordt leuk over 4 weken ofzo :D)
Toch wel gevoelige puffy tepels, maar voel nog geen schijfje dus ik doe nog geen nolva.
Wat meer acne op m'n rug.
En donders veel zin in coïtus.

Voor de rest valt het me reuze mee :)

Laatst bewerkt:
Wissel je welns van kant bij het injecteren? (is het trouwens in de gluten? Heb je log wel gevolgd maar ben het reeds vergeten ...)
Heb je misschien krachtstats bijgehouden?

Wissel je welns van kant bij het injecteren? (is het trouwens in de gluten? Heb je log wel gevolgd maar ben het reeds vergeten ...)
Heb je misschien krachtstats bijgehouden?

Nou eerst wel, maar nu doe ik alleen de linker glute, kom ik net wat makkelijker en fijner bij :) Ik heb toch bijna geen injectiepijn. Gisteren gezet, met weer eens veel bloed, maar voel nu helemaal niks, tis alleen beetje stijf op de injectieplek.

Krachtstats, ja en nee. Ik ben namelijk geen powerlifter en het boeit mij niet zoveel hoeveel ik druk en daar komt bij dat op mijn oude halterschijven geen gewicht staat (train voornamelijk thuis met een oud krachtstation). Alleen op mijn halterschijven voor de armen (die ik laatst vermeld heb) staat het gewicht. Ik merk wel duidelijk dat ik overal meer schijven erop gooi.

als je plots de dosis verhoogt dan krijg je terug andere bloedwaarden, en zal dit je groei belemmeren dus niet slim om plots 700mg te gaan prikken zodat alles op is. Als je 4weken op 500mg zit, dan zijn na die 4weken je bloedwaarden stabiel dus werkt het op zijn beste punt, als je dan de dosis omhoog gooit dan duurt het terug 4weken om stabiele bloedwaarden te krijgen.

bs

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 17:54 ----------

onder de 20mg heeft het inderdaad niet veel nut, alleen dat je langer zal nakuren.. En meestal is de nakuur voor de meesten een hel.. Ik doe altijd 20mg voor 3weken, hangt natuurlijk ook af van de kuur zelf.. In mijn nakuur van test vs primo had ik de eerste week 30mg nolvadex gedoseerd en kreeg ferme zelfmoordneigingen, geen zin om te trainen etc etc.. Toen heb ik dit gevraagd aan iemand die er veel verstand van had en zei dat het best was de volgende keer een andere nakuur middel te gaan gebruiken, dus dan heb ik de nakuur doorgedaan op 20mg nolvadex en had ik geen last meer van voorstaande symptonen.. Dus zou nooit boven de 20mg gaan

bs

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 17:54 ----------

ik sta ook sterk in mijn schoenen en geloof mij, het is een hell als je er slecht op reageert.. De eerste keren toen ik mijn injectie's plaatste dan had ik helemaal geen bloed na de injectie, maar dan bij de 4e injectie kreeg ik bloed maar dat kwam door dat ik rapper opgejaagd was door de aas en meer trilde met mijn handen, dan deed ik het gewoon als volgt.. De huid strak trekken en prikken, en dan sluit de huid goed na de injectie en heb ik nooit geen bloed meer. Ik weet nog goed dat ik mijn eerste keer in mijn quad had geinjecteerd, maar die injectie was de hell en wil ik nooit meer meemaken.. Twee x geinjecteerd aangezien ik niet wist hoe ik 2 stoffen in één spuit kreeg.. Dus dan maar 2 x geinjecteerd, vergeten de luchtbel eruit te doen dus amper kunnen lopen en geluk gehad dat de luchtbel vanzelf uit mijn knie ging en geen ontsteking kreeg.

bs

Jezus wat een bull shit en bangmakerij dit allemaal zeg,mijn god echt dramatisch.

Dus vertel mij eens als je de dosissen aanpast dat je bloedwaarden stabiel blijven?
Volgens mij groei je het beste als je bloedwaarden stabiel zijn, maar als je dan de dosis weer veranderd zal je bloedwaarden terug onstabiel zijn.

Terug
Naar boven