Megalodon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit dus.bs
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 17:54 ----------
bs
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 17:54 ----------
bs
Jezus wat een bull shit en bangmakerij dit allemaal zeg,mijn god echt dramatisch.
Whahahha
waar heb je het over kerel.....250 mg. Jij doet alsof je heel endocrinologisch gestel om zeep is,als je verhoogd met 250 mg...get real,dat is ongeveer 5 nml/l oid.
Dat verhaal van je 30mg nolva is al helemaal om je te bescheuren,en je ''luchtbel/ontsteking is helemaal comedy central....get real man.

En nogmaals over het HCG gedeelte :
250IU HCG per week heeft geen bal zin en is verspilling van de HCG. Het werkt zeer kortstondig en je brengt je endocrine systeem 1,5 dag per week totaal in verwarring. Die 1,5 dag komt er een signaal dat je LH hormoon moet wakker worden en de dag erna wordt het signaal weer dichtgemept door de hormonen die je neemt. Dus HCG als nakuur is goed maar tijdens de kuur helemaal geen nut volgens onderzoeken![]()
Wederom BULLSHIT
HCG geeft testpiek,waardoor er weer meer oestrogeen vrijkomt,waardoor er wederom onderdrukking plaats vind.....lees je in kerel,je zwetst uit je nekharen.
Die onderdrukking kan je missen als kiespijn in je nakuur. Genoeg info te vinden over nw school treatment hcg. Hcg neem je in je kuur,hierdoor blijven je cellen van Leydig actief. Niet te veel,anders vind er een blijvende beschadiging oftewijl een non response actie van de cellen plaats.....been there done that.
Inderdaad.
HCG vanaf week 1 tot aan je nakuur.
Waarom willen mensen dat nou niet aannemen??
Omdat je 101 dingen hoort en allerlei mensen in je log dus verschillende dingen zeggen en ik als beginner door de bomen het bos niet meer zie als het om HCG gaat.
En met mijn boerenverstand het mij wel logisch leek om het 2 weken voor de laatste inject tot je nakuur te nemen. Omdat het toch deels je eigen test onderdrukt, indirect meer oestrogeen aanmaakt (vandaar niet tijdens je nakuur) en je het vanaf week 1 nog niet meteen echt nodig hebt (daarom niet vanaf week 1).

Normaal vanaf week 5 HCG tot de nakuur en dan eventueel HMG in de nakuur![]()
Dat gaat me helaas niet meer lukken, als ik week 6 tot nakuur doe, hoeveel en hoevaak moet ik dan zetten? 500iu in de week ofzo?
Week 6 tot 10 4x500=2000iu
500 iu per week.
Verdeeld over 2x 250iu/week bv Maandag & Donderdag.

M'n vriendin werkt bij een drogist en zegt ook als je erop tijd bij bent dat het kan verdwijnen.Ik heb nog eens wat test logs gelezen en ik lees overal dat iedereen enorme honger krijgt hiervan. Ik heb dit totaal niet en lijkt zelfs of ik minder honger heb dan normaal.
Meestal moet ik nu 't eten naar binnen proppen wat eerst echt niet zo was.
Nu lees ik ook dat een hoge inname van vitamine b5 kan zorgen voor verminderde eetlust, iemand hier ervaringen mee? Want hier neem ik cker 10 tot 12 gr per dag van in.