XXL Nutrition

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem ook B5 en ik heb géén verminderde eetlust...

Maar tijdens een test kuur wel meer eetlust?
Heb alle overige supplementen wel eens gehad en vit b5 nog nooit, normaal als ik zoveel zou trainen zou mijn eetlust enorm zijn en dat is het nu inclusief test helemaal niet.

Een verminderde eetlust kan ook door minder dagactiviteiten of slaap komen.

Een verminderde eetlust kan ook door minder dagactiviteiten of slaap komen.

Minder dagactiviteiten snap ik, maar ik train 4 x in de week en de andere dagen herstelt mijn lichaam. Dus dat lijkt me erg sterk.
Minder slaap, daar heb ik nog niet aan gedacht, slaap de laatste tijd wel weinig ja. Thx voor de tip, zal daar eens wat aan gaan doen.

Idd even naar je slaap kijken.. maar blijf wel gewoon vreten ook al heb je geen honger!

Idd even naar je slaap kijken.. maar blijf wel gewoon vreten ook al heb je geen honger!

Ja ik ga idd even op mijn slaap letten, valt me nu eigenlijk pas echt op dat ik veel minder honger heb dan normaal, laat staan voor hoeveel ik nu train.
Ik blijf cker wel eten hoor, anders was ik nu na 4 weken ook ni zoveel aangekomen :)
En als het soms echt niet lukt zoals afgelopen weekend heb ik shakies als maaltijd vervanger, en ja ik maak hier geen gewoonte van maar vult wel de eventuele missende calorieën/voedingswaardes aan.

goede log man en ook goede gains !!!

Door alle logs krijg ik er zelf ook heel erg zin om weer te gaan kuren.
Maar zal verstandig zijn, want ben er nog niet klaar voor hehe

Heb dinsdag mijn armen weer flink getraind en 2 dagen niet gesmeerd met emu olie; heb me nu een bende striae op beide armen.. Hoop dat ik dit nog weg krijg door de komende dagen te smeren haha

Waar haal je die emu olie?

Deze heb ik; [Link niet meer beschikbaar]
Werkt tot nu toe goed :) Maar denk wel dat je er snel bij moet zijn mocht je het hebben, ik smeer het binnen een halve dag dat ik het zie (meestal na een nacht) meteen op en het verdwijnt dan echt.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 01:00 ----------

Net even uit geweest en kreeg al wat complimenten van meiden; wat ben jij breed geworden! :eek: En merk dat ook steeds meer kerels ontzag voor me hebben:cool:
Beide dingen geven toch wel een fijn gevoel :D

Dankje! :)
Waarom ben je er nog niet klaar voor?

heb een paar blessures, tegenslagen en een periode zonder motivatie gezeten.
Nu gaat het gelukkig stukken beter, maar ben nog lang niet op mn oude niveau zit nu op 96 kgs met rond de 17%
wil eerst netjes onder de % voor ik weer ga kuren.

FF een update:

Deze week ben ik toch niet zo slim geweest, ik vond dat ik een beetje veel vocht vasthield en dat ik wat meer vet kreeg. Ik heb mijn calorieën naar beneden gehaald en ben van mijn voedingsschema en aanvankelijke plan om me niet druk te maken over eventueel vet afgestapt. gevolg; 99,6 kilo terwijl ik dinsdag nog 100,5 was en die week daarvoor toen ik ook zo droog stond (13% en aan de diarree geweest) woog ik ook rond de 99. Dan is er in principe weinig bij gekomen qua spiermassa.

Ik ga dit dus de rest van mijn kuur niet meer doen en weer even strict aan mijn oorspronkelijke schema houden en niet omlaag gaan in calorieën om vet te verliezen.

Gelukkig krijg ik Begin volgende week ook mijn HCG EN Provi, eens kijken wat dat voor me gaat doen.

Dit weekend ziek geweest, wel goed proberen te eten en is ook aardig gelukt.
Weet niet wat de weegschaal zegt maar ben beduidend droger geworden nu, heb voor het eerst in mijn leven dat je mijn abs echt kan zien.
Gisteren de spuit niet gezet omdat ik koortsig was en alles overgevoelig was.
Vandaag de spuit gezet, ging opzich goed, alleen toen ik de spuit eruit haalde kwam er ineens een plas bloed uit. Hoop dat ik diep genoeg gespoten heb en het alleen bloed was en geen test.

Vandaag gaat het wel weer, alleen last van m'n keel, denk dat ik morgen weer rustig begin met trainen.

jij ook al ziek geweest net als de rest van nederland
iedereen ligt te blaffen zo ook mijn vrouwtje de hele nacht door en de 2 weken ervoor de dochter
daar gaat mijn nacht rust
zelf loop ik ook 1op 1 met antiflu maar trainen kan nog wel

Hoe zit het met je ballen, worden ze al een beetje. Zacht?

jij ook al ziek geweest net als de rest van nederland
iedereen ligt te blaffen zo ook mijn vrouwtje de hele nacht door en de 2 weken ervoor de dochter
daar gaat mijn nacht rust
zelf loop ik ook 1op 1 met antiflu maar trainen kan nog wel

Ja mijn vriendin was ziekjes, die werkt namelijk met kleine kinderen. Ik dacht; dat overleef ik wel.... Niet dus. Voel me nu nog ni helemaal top, hele dag beetje lamlendig en erg last van m'n keel.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 11:56 ----------

Wat lief dat je interesse toont voor mijn ballen :D
Nee die zijn nog helemaal dezelfde grote! Ik vroeg m'n vriendin zelfs om het te dubbel checken en die zei het ook. Ik dacht wel dat ik minder kwam, maar niets is minder waar. Dat kwam waarschijnlijk omdat ik 2x a 3x per dag moest en afgelopen weekend heb ik wat keren overgeslagen en toen zag ik dat ik nog normaal en veel kwam.

Nee die zijn nog helemaal dezelfde grote! Ik vroeg m'n vriendin zelfs om het te dubbel checken en die zei het ook. Ik dacht wel dat ik minder kwam, maar niets is minder waar. Dat kwam waarschijnlijk omdat ik 2x a 3x per dag moest en afgelopen weekend heb ik wat keren overgeslagen en toen zag ik dat ik nog normaal en veel kwam.

:eek: Dudes!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek: Dudes!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha nu ik het terug lees, dit wordt wel heel erg ja.
Naja lees overal dat mensen kleine ballen krijgen maar ik heb 't niet, en in mijn enthousiasme deel ik het met jullie :D

Zal het voortaan laten haha:rolleyes:

Ach ik leef ook mee met het formaat van je ballen hoor ;) Bij je productie trek ik echter de grens! :D

Als je vriendin grootte van mijn ballen ook wil checken ... :trollface:
maar dan laat ik je wel persoonlijk weten wat daar uit voort is gekomen, ipv het op een forum te posten ;)

Ja mijn vriendin was ziekjes, die werkt namelijk met kleine kinderen. Ik dacht; dat overleef ik wel.... Niet dus. Voel me nu nog ni helemaal top, hele dag beetje lamlendig en erg last van m'n keel.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 11:56 ----------

please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek::eek:
lijkt wel een p setje:D:D

Terug
Naar boven