XXL Nutrition

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
Ach ik leef ook mee met het formaat van je ballen hoor ;) Bij je productie trek ik echter de grens! :D

Als je vriendin grootte van mijn ballen ook wil checken ... :trollface:
maar dan laat ik je wel persoonlijk weten wat daar uit voort is gekomen, ipv het op een forum te posten ;)

Dankje, toch nog een beetje broeder liefde :D

Ik mag hopen dat ze jouwn oorspronkelijke formaat ni weet, maar ik wil het wel ff voor je checken hoor:gay:
En dat mag je wel op het forum posten:trollface:

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 14:08 ----------

please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek::eek:
lijkt wel een p setje:D:D

Oh k*t, verkeerde forum :roflol:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, zal binnekort zelf ook proberen een log te gaan bijhouden. succes!

Dankje! Zal ik nodig hebben...
Ben nu een aantal dagen ziek, gelukkig hou ik mijn eiwit inname hoog, weegschaal zegt 99,5 dus helemaal niks bijgekomen. Ben wel duidelijk droger geworden, vetpercentage zal nu iets van 12% zijn, dus ben blij dat ik ook niet echt ben afgevallen.

Gisteren heb ik mijn armen proberen te trainen, maar voelde me al snel koortsig en ben ermee gestopt. Ik weet dat ik eigenlijk moet rusten maar vind het zo zonde van mijn gains om niks te doen.. Ik begon erg lekker met +5/6 kilo en -1% in 4 weken en nu in de laatste 1,5 week door drukte met school/werk en ziekte zit ik nog steeds op dat gewicht.
Denk dat ik de kuur toch langer dan 8 weken doortrek dan ik aanvankelijk wou doen. Vond dat de gains wel goed gingen, maar door dit wil ik toch nog wat weekjes er meer uit halen.

En ik ga vanavond toch rustig proberen te trainen, beetje onderhoud, zodat ik iig in mijn hoofd het idee heb dat ik wat gedaan heb :)

Dankje! Zal ik nodig hebben...
Ben nu een aantal dagen ziek, gelukkig hou ik mijn eiwit inname hoog, weegschaal zegt 99,5 dus helemaal niks bijgekomen. Ben wel duidelijk droger geworden, vetpercentage zal nu iets van 12% zijn, dus ben blij dat ik ook niet echt ben afgevallen.

Gisteren heb ik mijn armen proberen te trainen, maar voelde me al snel koortsig en ben ermee gestopt. Ik weet dat ik eigenlijk moet rusten maar vind het zo zonde van mijn gains om niks te doen.. Ik begon erg lekker met +5/6 kilo en -1% in 4 weken en nu in de laatste 1,5 week door drukte met school/werk en ziekte zit ik nog steeds op dat gewicht.
Denk dat ik de kuur toch langer dan 8 weken doortrek dan ik aanvankelijk wou doen. Vond dat de gains wel goed gingen, maar door dit wil ik toch nog wat weekjes er meer uit halen.

En ik ga vanavond toch rustig proberen te trainen, beetje onderhoud, zodat ik iig in mijn hoofd het idee heb dat ik wat gedaan heb :)

na 4weken ondervond ik dat het moeilijker werd met gainen dus wees er op tijd bij en verhoog uw koolhydraden en eiwitinname;)
1dag slecht eten kan jou 1kilo kosten dat zal je wel ondervinden!
succes maat:p

na 4weken ondervond ik dat het moeilijker werd met gainen dus wees er op tijd bij en verhoog uw koolhydraden en eiwitinname;)
1dag slecht eten kan jou 1kilo kosten dat zal je wel ondervinden!
succes maat:p

Naja nu is het voornamelijk het ziek zijn; relatief slecht eten en niet/slecht trainen.
Dus kan eigenlijk nu nog niet echt vaststellen of ik nu al minder groei.
Maar ik ga vanaf vandaag weer echt goed letten op mijn eten en prop alles naar binnen en niet alleen de eiwitten.

Mwah lijkt me stug dat één dag slecht eten een kilo spiermassa kost;) Merk wel dat ik de laatste dagen veel vocht en vet heb verloren, maar misschien ook omdat ik mijn eiwitinname wel hoog had.

Hou vol gozer ;), groeien doe je echt wel met zoveel test in je lichaam dus niet te veel fixeren op de weegschaal

Hou vol gozer ;), groeien doe je echt wel met zoveel test in je lichaam dus niet te veel fixeren op de weegschaal

Naja, raar genoeg groei ik blijkbaar nog want ben wel droger en zit op het zelfde gewicht. Maar toch is er dan een stemmetje in mijn achterhoofd die zegt; maar wat als je wel die 1,5 week goed had kunnen trainen en eten...

volhouden een beetje rust kan nooit geen kwaad en net wat de andere zeggen je stopt niet met groeien na 1 week niet trainen
hoe meer je nu je lichaam de rust gunt om uit te griepen des te meer kan je straks weer knallen
je gestel krijgt toch al een opdonder van al die test in je lijf kijk maar eens hoeveel mensen er ziek worden tijdens een kuur

volhouden een beetje rust kan nooit geen kwaad en net wat de andere zeggen je stopt niet met groeien na 1 week niet trainen
hoe meer je nu je lichaam de rust gunt om uit te griepen des te meer kan je straks weer knallen
je gestel krijgt toch al een opdonder van al die test in je lijf kijk maar eens hoeveel mensen er ziek worden tijdens een kuur

Ja klopt ook wel en thx hier om me weer reëel te laten denken:)
Ik had alleen iets in me kop omdat ik +6 kilo -1% vet in 4 weken had bereikt en dan heb je nu ineens dit.. Ik dacht hier wel ff in 8 weken gigantisch te groeien, wat opzich wel mogelijk was en dan krijg je ineens dit...

Heb gisteren trouwens wel ligt getraind, opzich ging 't redelijk maar was die avond meteen weer snik heet en koortsig. Vandaag dus rusten en hoop dat ik morgen middag weer ff rustig kan trainen om dan vervolgens het hele weekend te rusten.

FF een update:
Ik ben eindelijk beter, maar achteraf bleek ik zo'n beetje de hele week 39 graden koorts te hebben gehad. Ik had dus echt beter die hele week kunnen rusten en denk dat ik dinsdag pas echt weer rustig ga beginnen met trainen omdat dit pas mijn eerste dag is dat ik mij beter voel.

Ben nu trouwens 98 en 12% vet... Dus ben aardig afgevallen, maar ga de komende weken weer ff flink knallen!

goed dat je weer beter bent, nu weer knallen!

Wat lekker dat het weer een beetje beter gaat
en nu kan je weer vol knallen deze week en dan zijn de kilo's zo weer terug
in welke week zit je nu van je kuur en hoe gaat het prikken

Flink gaan eten weer man haha in welke week zit je nu?
Ik ga deze zondag eindelijk beginnen met 500 test en winny kickstart denk dat ik ook wel even een logje ga bij houden !

Ja ik heb mijn voeding weer op orde en ga morgen weer knallen.
Ben benieuwd hoe snel de kilo's eraan vliegen, bestaat er nu al iets van spiergeheugen van in je kuur? :P

@giuseppe: ik ben morgen 6 weken bezig en ga vandaag ff mijn 7e spuit zetten omdat ik er gisteren achter kwam dat de vial die ik mee had leeg was... Prikken gaat opzich wel goed, maar ik kijk er toch elke x wel weer tegen op. Weet eigenlijk niet echt waarom, zal wel tussen de oren zitten en ik haat naalden :P

@Mist: cker een logje bij gaan houden kerel! Is best leuk :D

Net 7e spuit gezet, geen bloed dit x en ging erg makkelijk.
Voelde de vloeistof dit x wel naar binnen komen, later bedacht ik me dat ik voor het eerst de vloeistof niet warm heb gemaakt.

Ik heb gezet in mijn studentenwoning en waar ik al bang voor was; mijn huisgenoot wou mijn kamer binnen komen... Ik schreeuwen: WACHT! Gelukkig was ik op tijd, alleen nu denkt hij dat ik aan t fappen was:D haha, Kan ik mee leven:P

Ik heb echt weer zin morgen te gaan trainen, na 1 week niet te hebben getraind en ziek te zijn geweest ben ik erg benieuwd hoe het morgen gaat :)

Hehehe fappen :P die haddek nog ni gehoord.. Wel best grappig; maar veel succes deze week!

gister ging er bij mij weer 3ml in alleen de 1ste keer kwam er bij het terugtrekken bloed mee dus 3ml weg kunnen gooien.. Zelf btw ook maar een log aangemaakt. succes weer met knallen!

gister ging er bij mij weer 3ml in alleen de 1ste keer kwam er bij het terugtrekken bloed mee dus 3ml weg kunnen gooien.. Zelf btw ook maar een log aangemaakt. succes weer met knallen!

Ik zou het bloed wat je mee hebt getrokken er in laten zitten. Iets verder duwen of terugtrekken en nog een keer proberen. Zo niet gewoon andere injectie plek? Lijkt me geen reden om 3ml weg te gooien, of kan dit slecht gevolgen hebben om je bloed intramusculair te injecteren?

Verder nog succes Megalodon, hoor ik ook enorm vaak dat mensen een tijd ziek worden in hun kuur, niks bijzonders :)

Ik zou het bloed wat je mee hebt getrokken er in laten zitten. Iets verder duwen of terugtrekken en nog een keer proberen. Zo niet gewoon andere injectie plek? Lijkt me geen reden om 3ml weg te gooien, of kan dit slecht gevolgen hebben om je bloed intramusculair te injecteren?

Verder nog succes Megalodon, hoor ik ook enorm vaak dat mensen een tijd ziek worden in hun kuur, niks bijzonders :)

Idd, je bloed eruit spuiten , en 1 druppeltje bloed terug injecteren kan geen kwaad toch? Of heb ik het totaal mis?

okeoke ik zal het onthouden maar had het gister dus weggegooid, had er nooit wat over gehoord dat dat kon dus wou geen risico lopen..

Terug
Naar boven