MuscleMeat

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe fappen :P die haddek nog ni gehoord.. Wel best grappig; maar veel succes deze week!

Nieuwe woord voor in België?:P Maar bedankt, zal ik nodig hebben!

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 19:13 ----------

gister ging er bij mij weer 3ml in alleen de 1ste keer kwam er bij het terugtrekken bloed mee dus 3ml weg kunnen gooien.. Zelf btw ook maar een log aangemaakt. succes weer met knallen!

Ik heb dit ook een x gedaan, maar meer om de reden dat de hele vloeistof rood was na 3 x een ader te hebben geraakt en ik niet meer goed kon zien of ik bloed trok of alleen een luchtbel. Maar denk dat een beetje bloed in de spier niet erg is (heb ik hier en daar geloof ik ergens gelezen).

Maar bedankt en jij ook succes!

Hehe wel grappig dat mensen een olietje met testosteron zo injecteren, maar aan het twijfelen slaan als ze hun eigen bloed moeten injecteren :p

Idd, je bloed eruit spuiten , en 1 druppeltje bloed terug injecteren kan geen kwaad toch? Of heb ik het totaal mis?
Uw spieren zijn altijd doorbloed e, zo komt ook de zuurstof,aas,... in de spieren uiteraard. Dus dat beetje bloed terugspuiten kan echt geen kwaad.

Gisteren weer voor het eerst getraind, ging opzich wel goed, alles ff iets lichter gepakt.
Alleen heb vandaag voor het eerst spierpijn tijdens de kuur, echt apart, was alweer vergeten hoe dat voelde haha.
Gisteren borst en rug gepakt (normaal zou ik dit nooit zo snel samen doen) en wou vandaag armen doen... Nou dat gaat voor geen meter, merk wel dat ik nog niet zo snel herstel door dat ziek zijn :P

Denk dat ik er goed aan doe morgen nog ff te rusten en vrijdag ga ik weer ff trainen. Volgende week vakantie dus dan ga ik elke dag knallen in de sportschool, kan ik alles beter trainen en nog meer op m'n voeding letten :)

Vanochtend ook nog ff gewogen; 100 kilo en denk dat ik weer rond 13% vet zit. Al met al niet veel afgevallen door 't ziek zijn, maar er is ook helemaal niks bij gekomen in de laatste 2 weken. Maar ben erg benieuwd wat de komende week vakantie mij gaat brengen :D

hoe is het nou met je al weer lekker getraind

hoe is het nou met je al weer lekker getraind

Ja gaat opzich wel weer.
Net nog even getraind en merk dat de pomp wel weer terug komt, alleen de kracht is toch stukken minder na een week ziek zijn.

Ook is het me opgevallen dat compound oefeningen als deadliften mij helemaal kapot maken. Zal wel een combi zijn van 1 week ziek te zijn geweest en te lang geen cardio gedaan. Dus ik ben nu wat lichter aan het trainen en meer isolatie oefeningen aan het doen.

Raar genoeg ben ik ook weer blij dat ik wat meer vocht vasthoud, lijk ik iig weer wat groter haha
Helaas heb ik nog een bijwerking geconstateerd; mijn ballen zijn nu toch echt aan het krimpen...

Laatst bewerkt:
Door omstandigheden heb ik helaas niet op tijd provi en HCG van mijn supplier kunnen krijgen dus ik hou het puur en alleen op Test.

Hierdoor twijfel ik wel of ik vnaaf mijn laatste spuit (8e) ga zetten of niet.
Ik weet niet hoe ik ga reageren op het herstellen, waar ik toch een beetje tegen op kijk, voornamelijk omdat het mij niet teveel mag belemmeren met mijn studie. En hiermee bedoel ik puur het psychologisch vlak want de fysieke veranderingen qua acne e.d. neem ik wel voor lief.

Lijkt mij, zeker gezien je ziekte, dat er nog wel wat rek in je te behalen resultaten zit.

Voor hoeveel weken gear heb je nog?

Door omstandigheden heb ik helaas niet op tijd provi en HCG van mijn supplier kunnen krijgen dus ik hou het puur en alleen op Test.

Hierdoor twijfel ik wel of ik vnaaf mijn laatste spuit (8e) ga zetten of niet.
Ik weet niet hoe ik ga reageren op het herstellen, waar ik toch een beetje tegen op kijk, voornamelijk omdat het mij niet teveel mag belemmeren met mijn studie. En hiermee bedoel ik puur het psychologisch vlak want de fysieke veranderingen qua acne e.d. neem ik wel voor lief.

Gewoon zetten, voor je herstel maakt het niet meer uit..

Lijkt mij, zeker gezien je ziekte, dat er nog wel wat rek in je te behalen resultaten zit.

Voor hoeveel weken gear heb je nog?

Ja daar heb je wel gelijk in, daar zit cker nog wel rek in. Ik heb net de 8e gezet en denk dat ik zeker nogwel voor 2 a 3 spuiten heb.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 22:55 ----------

Gewoon zetten, voor je herstel maakt het niet meer uit..

Is dat echt zo? Als dat zo is zet ik gewoon door ja.. Maar langer kuren is toch altijd moeilijker herstellen? Of maken die 2 weken extra ook niet uit?

Laatst bewerkt:
Ja daar heb je wel gelijk in, daar zit cker nog wel rek in. Ik heb net de 8e gezet en denk dat ik zeker nogwel voor 2 a 3 spuiten heb.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 22:55 ----------

Is dat echt zo? Als dat zo is zet ik gewoon door ja.. Maar langer kuren is toch altijd moeilijker herstellen? Of maken die 2 weken extra ook niet uit?

Nee joh,die 2 weken extra zal het zeker niet uitmaken(qua herstel).

Nee joh,die 2 weken extra zal het zeker niet uitmaken(qua herstel).

Oké, top. Dan zitten jullie nog wat extra weken met mijn log opgescheept.. Sorry :D

Vanmiddag weer getraind, ging echt super! Kracht is weer terug, pomp ook helemaal. Gewicht zit alweer op 103 (min vocht zal 't denk ik 102/101 zijn).
Gaat dus weer helemaal top en heb zin in die extra weken die ik toch ga kuren :)

Oké, top. Dan zitten jullie nog wat extra weken met mijn log opgescheept.. Sorry :D

Vanmiddag weer getraind, ging echt super! Kracht is weer terug, pomp ook helemaal. Gewicht zit alweer op 103 (min vocht zal 't denk ik 102/101 zijn).
Gaat dus weer helemaal top en heb zin in die extra weken die ik toch ga kuren :)

Is héél goed man,da's al wat kilotje's erbij hoeveel precies

Is héél goed man,da's al wat kilotje's erbij hoeveel precies

Ik kom van 94,7 kilo en 14% vet. En ik heb er precies vandaag 7 weken op zitten, waarvan eigenlijk 5 weken waarin ik echt optimaal heb kunnen trainen.

Zit nu denk ik op 102 kilo en 13% vet, vanochtend woog ik na toilet bezoek 103, naja min extra vocht..

super man vooral doorgaan
kan ik nog even lekker meelezen

Denk het wel maar het blijft een moeilijk besluit
ik heb nl geen zin om constant pijn te hebben van het injecteren
sommige hier op het forum kunnen na iedere injectie niet meer lopen van de pijn ne dat dan 12 weken lang
en daar heb ik dus geen zin in en bovendien ben ik niet echt blij om het zelf te doen
maar er is hoop een oude maat van mij kwam ik tegen en hij heeft ook eerder gekuurd en wil ze wel bij mij zetten
ook probeer ik voor de kuur eerst nog mijn vetpercentage omlaag te krijgen
buikje iets minder en de kleine vetrolletjes boven de boxer minder dan moet het goed komen
nog 1,5 week te gaan en dan is de winstrol kuur afgelopen en zit de eerste kuur erin
vooral mijn armen borst en schuoders zijn goed gegroeid en spieren zijn beter zichtbaar dus heeft echt wel geholpen
voor de mensen die een lichte kuur willen om te kijken hoe het is raad ik het zeker aan maar dan wel de dosis op max 50mg ed houden
want hoger ga je jezelf toch wel rotter voelen met hoofdpijn en dergelijke en ik denk dat dat een goede basis is om verder te werken
en niet gelijk te hoeve prikken

ben wel benieuwd naar jouw vorderingen en groei
merk je veel verschil in bouw van toen en nu

Laatst bewerkt:
Ik kom van 94,7 kilo en 14% vet. En ik heb er precies vandaag 7 weken op zitten, waarvan eigenlijk 5 weken waarin ik echt optimaal heb kunnen trainen.

Zit nu denk ik op 102 kilo en 13% vet, vanochtend woog ik na toilet bezoek 103, naja min extra vocht..

Geloof mij dat je meer als een kilotje vocht vast houdt haha. Maar wel al goede resultaten als ik zo ff snel je logje door lees.

Denk het wel maar het blijft een moeilijk besluit
ik heb nl geen zin om constant pijn te hebben van het injecteren
sommige hier op het forum kunnen na iedere injectie niet meer lopen van de pijn ne dat dan 12 weken lang
en daar heb ik dus geen zin in en bovendien ben ik niet echt blij om het zelf te doen
maar er is hoop een oude maat van mij kwam ik tegen en hij heeft ook eerder gekuurd en wil ze wel bij mij zetten
ook probeer ik voor de kuur eerst nog mijn vetpercentage omlaag te krijgen
buikje iets minder en de kleine vetrolletjes boven de boxer minder dan moet het goed komen
nog 1,5 week te gaan en dan is de winstrol kuur afgelopen en zit de eerste kuur erin
vooral mijn armen borst en schuoders zijn goed gegroeid en spieren zijn beter zichtbaar dus heeft echt wel geholpen
voor de mensen die een lichte kuur willen om te kijken hoe het is raad ik het zeker aan maar dan wel de dosis op max 50mg ed houden
want hoger ga je jezelf toch wel rotter voelen met hoofdpijn en dergelijke en ik denk dat dat een goede basis is om verder te werken
en niet gelijk te hoeve prikken

ben wel benieuwd naar jouw vorderingen en groei
merk je veel verschil in bouw van toen en nu

Ik zelf heb eigenlijk vrijwel geen last gehad van injecteren. De eerste 2 a 3 weken even 2 dagen beetje last, daarna niet meer. Zelf zetten is even de knop omschakelen en gewoon zetten, ik zelf heb er nog wel moeite mee maar na elke x denk ik weer; waar maakte ik me toch weer druk om.. Zit bij mij gewoon tussen de oren want ik heb altijd al een hekel gehad aan naalden, maar pijn doet het iig niet, ook niet na die tijd.

Winstrol lijkt me wel leuk, vooral voor de lente/zomer, maar ik vind die nadelen/risico's te hoog.

Qua groei ben ik voornamelijk massiever geworden, alles is wat groter en breder. Mijn armen zijn van 37cm naar 40 gegaan in koude toestand, mijn nek van 42 naar 45,5 (zijn ff wat dingen die ik toevallig gisteren gemeten heb, omdat ik mijn pakken en blouses niet meer pas).
Ik had eigenlijk verwacht meer definitie te krijgen maar dat valt wel tegen. Misschien ook wel omdat ik nu niet droog train, maar toch, mijn vetpercentage is ook niet heel hoog.

Overall ben ik gewoon echt breder/groter geworden, iedereen valt het op, ''Wat gebruik jij??:o'' , naja de creatine smoes beginnen sommige ook aan te twijfelen haha... Mijn ouders zitten soms ook een beetje te twijfelen, voornamelijk mijn vader die aan powerlifting heeft gedaan, maar gelukkig zijn die niet bekend met het effect van creatine :D Want ja, creatine houdt enorm veel vocht vast en krijg je een plofkop van :cool:

Ik raad deze kuur ook wel als eerste kuur aan, maar snap best wel dat mensen zeggen dat mensen als ik te vroeg beginnen. Maar ik heb er absoluut geen spijt van en tenslotte is mijn doel ook om sneller mijn natuurlijke limiet te bereiken dan het overtreffen daarvan.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 14:42 ----------

Geloof mij dat je meer als een kilotje vocht vast houdt haha. Maar wel al goede resultaten als ik zo ff snel je logje door lees.

Haha, denk het ook wel, maar gun mij even mijn momentje :D
Net ziek geweest en ik zie dat eindelijk weer op de weegschaal, moet mezelf ff moed inspreken haha

Maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik er ver van afwijk. Voordat ik ziek was (2 weken geleden) , was ik flink aan de diarree en toen woog ik 101 kilo en toen was ik echt uitgedroogd die ochtend.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven