Denk het wel maar het blijft een moeilijk besluit
ik heb nl geen zin om constant pijn te hebben van het injecteren
sommige hier op het forum kunnen na iedere injectie niet meer lopen van de pijn ne dat dan 12 weken lang
en daar heb ik dus geen zin in en bovendien ben ik niet echt blij om het zelf te doen
maar er is hoop een oude maat van mij kwam ik tegen en hij heeft ook eerder gekuurd en wil ze wel bij mij zetten
ook probeer ik voor de kuur eerst nog mijn vetpercentage omlaag te krijgen
buikje iets minder en de kleine vetrolletjes boven de boxer minder dan moet het goed komen
nog 1,5 week te gaan en dan is de winstrol kuur afgelopen en zit de eerste kuur erin
vooral mijn armen borst en schuoders zijn goed gegroeid en spieren zijn beter zichtbaar dus heeft echt wel geholpen
voor de mensen die een lichte kuur willen om te kijken hoe het is raad ik het zeker aan maar dan wel de dosis op max 50mg ed houden
want hoger ga je jezelf toch wel rotter voelen met hoofdpijn en dergelijke en ik denk dat dat een goede basis is om verder te werken
en niet gelijk te hoeve prikken
ben wel benieuwd naar jouw vorderingen en groei
merk je veel verschil in bouw van toen en nu
Ik zelf heb eigenlijk vrijwel geen last gehad van injecteren. De eerste 2 a 3 weken even 2 dagen beetje last, daarna niet meer. Zelf zetten is even de knop omschakelen en gewoon zetten, ik zelf heb er nog wel moeite mee maar na elke x denk ik weer; waar maakte ik me toch weer druk om.. Zit bij mij gewoon tussen de oren want ik heb altijd al een hekel gehad aan naalden, maar pijn doet het iig niet, ook niet na die tijd.
Winstrol lijkt me wel leuk, vooral voor de lente/zomer, maar ik vind die nadelen/risico's te hoog.
Qua groei ben ik voornamelijk massiever geworden, alles is wat groter en breder. Mijn armen zijn van 37cm naar 40 gegaan in koude toestand, mijn nek van 42 naar 45,5 (zijn ff wat dingen die ik toevallig gisteren gemeten heb, omdat ik mijn pakken en blouses niet meer pas).
Ik had eigenlijk verwacht meer definitie te krijgen maar dat valt wel tegen. Misschien ook wel omdat ik nu niet droog train, maar toch, mijn vetpercentage is ook niet heel hoog.
Overall ben ik gewoon echt breder/groter geworden, iedereen valt het op, ''Wat gebruik jij??

'' , naja de creatine smoes beginnen sommige ook aan te twijfelen haha... Mijn ouders zitten soms ook een beetje te twijfelen, voornamelijk mijn vader die aan powerlifting heeft gedaan, maar gelukkig zijn die niet bekend met het effect van creatine

Want ja, creatine houdt enorm veel vocht vast en krijg je een plofkop van
Ik raad deze kuur ook wel als eerste kuur aan, maar snap best wel dat mensen zeggen dat mensen als ik te vroeg beginnen. Maar ik heb er absoluut geen spijt van en tenslotte is mijn doel ook om sneller mijn natuurlijke limiet te bereiken dan het overtreffen daarvan.
---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 14:42 ----------
Geloof mij dat je meer als een kilotje vocht vast houdt haha. Maar wel al goede resultaten als ik zo ff snel je logje door lees.
Haha, denk het ook wel, maar gun mij even mijn momentje

Net ziek geweest en ik zie dat eindelijk weer op de weegschaal, moet mezelf ff moed inspreken haha
Maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik er ver van afwijk. Voordat ik ziek was (2 weken geleden) , was ik flink aan de diarree en toen woog ik 101 kilo en toen was ik echt uitgedroogd die ochtend.