AndroidHealthClinic

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

als jij goed luistert nnar je lichaam is winstrol nog zo gek niet
maar je moet wel blijven drinken
en zeker voor de zomer zou ik in jou geval een kuurtje doen van 6 a 8 weken op 50
kom je lekker groog te staan en krijg je meer definitie in je spieren;);)
echt veel groeien doe je niet van zo'n kuur maar het wordt wel goed zichtbaar

• Topic Starter Topic Starter
als jij goed luistert nnar je lichaam is winstrol nog zo gek niet
maar je moet wel blijven drinken
en zeker voor de zomer zou ik in jou geval een kuurtje doen van 6 a 8 weken op 50
kom je lekker groog te staan en krijg je meer definitie in je spieren;);)
echt veel groeien doe je niet van zo'n kuur maar het wordt wel goed zichtbaar

Ja, denk cker dat het mooi is na zo'n kuur als dit. Maar ik vind het 't niet waard die risico's te lopen met die 17aa orals. Mijn lever heb ik nog langer nodig en hecht ik veel waarde aan:P Daarbij komt nog dat ik in het verleden veel blessures heb gehad en als ik ergens geen zin in heb zijn het blessures doordat ik geen vocht meer heb tussen mijn gewrichten.

Ik zie mezelf echt nog wel een x een test kuur doen, maar denk niet dat er veel andere dingen dan provi en HCG bijkomen omdat dat nog relatief onschadelijk is voor je lichaam.

Ja, denk cker dat het mooi is na zo'n kuur als dit. Maar ik vind het 't niet waard die risico's te lopen met die 17aa orals. Mijn lever heb ik nog langer nodig en hecht ik veel waarde aan:P Daarbij komt nog dat ik in het verleden veel blessures heb gehad en als ik ergens geen zin in heb zijn het blessures doordat ik geen vocht meer heb tussen mijn gewrichten.

Ik zie mezelf echt nog wel een x een test kuur doen, maar denk niet dat er veel andere dingen dan provi en HCG bijkomen omdat dat nog relatief onschadelijk is voor je lichaam.

waar jij bang voor bent met je gewrichten moet je gewoon glucosamine voor nemen werkt perfect heb nergens last van gehad
en zeker als je niet boven de 50 mg gaat is er volgens mij niets aan de hand

waar jij bang voor bent met je gewrichten moet je gewoon glucosamine voor nemen werkt perfect heb nergens last van gehad

Bewijs dat glucosamine voor iedereen werkt? bron?

Kan slecht zijn voor cholesterol!!

Laatst bewerkt:
Bewijs dat glucosamine voor iedereen werkt? bron?

Kan slecht zijn voor cholesterol!!

Slecht voor cholesterol??
Ik had een tijdje terug nog een studie gelezen dat glucosamine & chondroitine nog beter voor hart en bloedvaten is dan omega 3, was een onderzoek uitgevoerd onder 78.000 man in Amerika. Had ik gelezen op ergogenics, normaal ben ik daar niet zo van omdat ze alle onderzoeken laten zien ook onderzoeken uitgevoerd op 5 man, maar 78.000 man vond ik toch wel een noemenswaardig onderzoek. Bron

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 17:31 ----------

Nou ik heb hier en daar wel wat gelezen over winstrol, maar zou me nog eens beter gaan inlezen. De voordelen zijn top, vooral voor de warme tijden van het jaar.. Maar wat ik tot nu toe over de nadelen heb gelezen vind ik 't nemen van orale anabolen het gewoon niet waard.

Geloof mij dat je meer als een kilotje vocht vast houdt haha. Maar wel al goede resultaten als ik zo ff snel je logje door lees.

hehe agree

je mag heel blij zijn als je 5 kilo spier in een kuur aanzet
de rest is vocht/vet

gaat verders errug lekker natuurlijk
zou wel proberen wat minder zout te eten.
want het meeste van het vocht raak je weer kwijt na een kuur

zit nu 2 weken op de winny en merk er eigenlijk helemaal niks van. kwa sides

hehe agree

je mag heel blij zijn als je 5 kilo spier in een kuur aanzet
de rest is vocht/vet

gaat verders errug lekker natuurlijk
zou wel proberen wat minder zout te eten.
want het meeste van het vocht raak je weer kwijt na een kuur

zit nu 2 weken op de winny en merk er eigenlijk helemaal niks van. kwa sides

Die 103 kilo was na een aantal dagen zo goed als zoutloos eten, ik woog daarvoor 105:P

Maarja wat is 5 kilo spier? Spier bestaat het grootste gedeelte uit water..
Tuurlijk snap ik dat ik ook relatief veel vocht vast houd, maar ik was nog lang niet uitgegroeid dus denk wel dat ik meer dan 5 kilo kan aankomen mits ik niet weer ziek word:rolleyes:
En ik ben droger geworden dus er zal relatief weinig vet bij zitten :)

Maar misschien ben ik gewoon koppig en hoop ik gewoon dat ik gelijk heb :D

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 18:49 ----------

Trouwens nog iets, klinkt misschien raar maar toen ik iets meer zout at gingen mijn trainingen ook beter...
Je hebt gewoon meer pomp, waardoor ik de spierspanningen weer beter voel en het idee heb dat ik meer uit mijn trainingen haal.

Kan dit zo zijn of is dit gewoon tussen de oren?

Die 103 kilo was na een aantal dagen zo goed als zoutloos eten, ik woog daarvoor 105:P

Maarja wat is 5 kilo spier? Spier bestaat het grootste gedeelte uit water..
Tuurlijk snap ik dat ik ook relatief veel vocht vast houd, maar ik was nog lang niet uitgegroeid dus denk wel dat ik meer dan 5 kilo kan aankomen mits ik niet weer ziek word:rolleyes:
En ik ben droger geworden dus er zal relatief weinig vet bij zitten :)

Maar misschien ben ik gewoon koppig en hoop ik gewoon dat ik gelijk heb :D

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 18:49 ----------

Trouwens nog iets, klinkt misschien raar maar toen ik iets meer zout at gingen mijn trainingen ook beter...
Je hebt gewoon meer pomp, waardoor ik de spierspanningen weer beter voel en het idee heb dat ik meer uit mijn trainingen haal.

Kan dit zo zijn of is dit gewoon tussen de oren?

nee, door zout houd je meer vocht vast en hoe meer vocht ik vasthoud hoe sterker ik ben (kijk bijv naar dianabol die werking is extra vocht vasthouden via oestrogeen ofzo en dan ben je sterker)

nee, door zout houd je meer vocht vast en hoe meer vocht ik vasthoud hoe sterker ik ben (kijk bijv naar dianabol die werking is extra vocht vasthouden via oestrogeen ofzo en dan ben je sterker)

Ja heb wel 't idee dat het in die context positief is. Het nadeel is wel dat ik mijn kleding nog minder pas, opgeblazen kop heb en mijn sokken die helemaal in mijn benen staan wat op den duur nogal knelt haha..

Beetje vocht vasthouden is ook helemaal niet erg, goed zelfs. Maar teveel is nooit goed natuurlijk

Ik heb trouwens nog een vraag:

Ik heb de laatste weken best vaak steken in mijn hoofd..
Niet op één specifieke plek, maar steeds op verschillende plekken en zeker wel 1x per 1 a 2 uur...
Ik dacht eerst dat het door het vele hoesten kwam toen ik ziek was, maar dat doe ik nu niet meer en heb er nog wel last van.
Krijg ineens een intense steek, voor 2 a 4 seconden lang en dan is het weer weg.. Heb ook geprobeerd veel te drinken, maar dat hielp ook niet echt.

Wordt me bloed soms te dik? Ik heb namelijk normaal al een hoog HB en dit is toch iets wat door me hoofd spookt. Hoop dat ik ongelijk heb en jullie me kunnen helpen.

Ik heb trouwens nog een vraag:

Ik heb de laatste weken best vaak steken in mijn hoofd..
Niet op één specifieke plek, maar steeds op verschillende plekken en zeker wel 1x per 1 a 2 uur...
Ik dacht eerst dat het door het vele hoesten kwam toen ik ziek was, maar dat doe ik nu niet meer en heb er nog wel last van.
Krijg ineens een intense steek, voor 2 a 4 seconden lang en dan is het weer weg.. Heb ook geprobeerd veel te drinken, maar dat hielp ook niet echt.

Wordt me bloed soms te dik? Ik heb namelijk normaal al een hoog HB en dit is toch iets wat door me hoofd spookt. Hoop dat ik ongelijk heb en jullie me kunnen helpen.

hm steken in je hoofd? raadpleeg je arts!

hm steken in je hoofd? raadpleeg je arts!

Naja, wil toch eerst even horen wat het allemaal kan zijn. Zijn hier vast wel wat ervarener lui die er ervaring mee hebben, hoop ik:P

Zelf dacht ik aan extra visolie nemen (neem er nu 4 per dag, dit verhogen naar 6/8?)en sowieso veel water blijven drinken

Heb even de zoekfunctie gebruikt en zie dat het ook kan komen door verhoogde bloeddruk, dit is best aannemelijk want ik merk wel dat die hoger is.. Ook kan het zijn wanneer je je nek getraind hebt, dit lijkt me wel weer stug omdat ik die niet elke dag train...
Maar toch zou ik graag van andere horen wat het zou kunnen zijn en wat ik nog liever hoor; wat kan ik eraan doen?

Laatst bewerkt:
mm ik heb ook weleens een steek in me hoofd maar 2/3 keer per dag is wel heel veel man. Zal wel niks wezen denk ik maar als het al 2 weken is misschien toch even langs de dokter gaan.

mm ik heb ook weleens een steek in me hoofd maar 2/3 keer per dag is wel heel veel man. Zal wel niks wezen denk ik maar als het al 2 weken is misschien toch even langs de dokter gaan.

Was het maar 2 a 3 x per dag:P Ik zei 1x per 1 a 2 uur.. Maar merk net dat ik het al 3 x in 1 uur heb gehad. Het varieert van steken naar drukkend gevoel over mijn hele hoofd.

Huisarts heb ik weinig zin in, die geven je pijnstillers of zeggen dat het spanning is en als ik hem vertel over mijn AAS gebruik wijt die het natuurlijk daaraan.

Was het maar 2 a 3 x per dag:P Ik zei 1x per 1 a 2 uur.. Maar merk net dat ik het al 3 x in 1 uur heb gehad. Het varieert van steken naar drukkend gevoel over mijn hele hoofd.

Huisarts heb ik weinig zin in, die geven je pijnstillers of zeggen dat het spanning is en als ik hem vertel over mijn AAS gebruik wijt die het natuurlijk daaraan.

waarschijnlijk is het ook wel spanning want volgens mij staat dat in verband met een hoge bloeddruk, kan zijn dat je meer rust nodig hebt ofzo (maybe ga je richting overtraining)

misschien denk je wel 3 a 4 keer per uur aan:doggy::hornyna::suckit::whip:
en ook dit is bewezen dat dit zo is:D:D
zou maar voorzichtig doen en als je het niet vertrouwd even langs de juisarts en je bloeddruk laten meten

Waar zijn de fotos? Wat voor nek oefeningen doe je?

Meet ff je bloeddruk. En misch toch ff langs de huisarts. Als je denkt dat ie openstaat voor aas vertel hem dan alles. Anders kan je het misch beter eerst niet vertellen. Mijn huisarts werd ook gek toen ik een bloed test aanvroeg.

Waarschijnlijk zal het niks zijn. Maarja je weet het nooit.

Meet ff je bloeddruk. En misch toch ff langs de huisarts. Als je denkt dat ie openstaat voor aas vertel hem dan alles. Anders kan je het misch beter eerst niet vertellen. Mijn huisarts werd ook gek toen ik een bloed test aanvroeg.

Waarschijnlijk zal het niks zijn. Maarja je weet het nooit.

De gekke huisarts:D

Goeie huisarts zoeken henkie :cool:

Terug
Naar boven