XXL Nutrition

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
waarschijnlijk is het ook wel spanning want volgens mij staat dat in verband met een hoge bloeddruk, kan zijn dat je meer rust nodig hebt ofzo (maybe ga je richting overtraining)

Als dit zou kunnen komen door overtraining zou het best mogelijk zijn...
Heb de laatste 3 dagen bizar hard getraind, en vorige week was ik nog ziekjes... En heb nu al 2 dagen spierpijn, wat ik deze kuur nog niet eerder onder ''normale'' omstandigheden heb gehad.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:34 ----------

misschien denk je wel 3 a 4 keer per uur aan:doggy::hornyna::suckit::whip:
en ook dit is bewezen dat dit zo is:D:D
zou maar voorzichtig doen en als je het niet vertrouwd even langs de juisarts en je bloeddruk laten meten

Gek genoeg denk ik de laatste tijd veel minder aan coïtus, misschien is dat juist 't probleem :D

Vanochtend bloeddruk gemeten; 110 / 70. Dus dat is normaal... Mja in de ochtend en in bed (in rust dus) heb ik er ook geen last van... Dus misschien dat het toch met spanningen te maken heeft en verhoogde bloeddruk na het trainen.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:38 ----------

Waar zijn de fotos? Wat voor nek oefeningen doe je?

Foto's voor de kuur heb ik genomen, en ik ga ze nemen als ik de laatste inject neem en dan nog eens foto's van na mijn nakuur. Ik ga ze posten, heb alleen nog niet echt tijd vrijgemaakt. Ik snap dat vele het hier uiteindelijk niet doen, maar je hebt mijn woord ze gaan komen :)

Nek oefeningen doe ik niet eens zoveel, doe gewoon dumbbell shrugs, deze voer ik wel heel gecontroleerd uit met relatief licht gewicht; 22 kilo per hand en dan 4 seconden heen en 4 seconden terug. En ik doe reverse cable curl waar je de nek ook wel deels mee pakt.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:41 ----------

Meet ff je bloeddruk. En misch toch ff langs de huisarts. Als je denkt dat ie openstaat voor aas vertel hem dan alles. Anders kan je het misch beter eerst niet vertellen. Mijn huisarts werd ook gek toen ik een bloed test aanvroeg.

Waarschijnlijk zal het niks zijn. Maarja je weet het nooit.

Naja het probleem is dat mijn huisarts mijn vader goed kent en ik weet van hem dat hij een hekel heeft aan ''anabolen''... Hij wordt dus ook gek als ik 't hem vertel. Daarbij komt nog dat ik echt moeite moest doen om voor mijn kuur een bloedonderzoek te krijgen en ik weet nu al dat hij me na 3 maand nooit nog één laat doen zonder enige goede onderbouwde reden..

Ik hoop ook dat het niks is en dat ik gewoon paranoia ben. Ik heb nu mijn rustdag en heb er ook tot nu toe geen last van.

De gekke huisarts:D

Goeie huisarts zoeken henkie :cool:

Heb je in België huisartsen die AAS omhelzen?:P

Als dit zou kunnen komen door overtraining zou het best mogelijk zijn...
Heb de laatste 3 dagen bizar hard getraind, en vorige week was ik nog ziekjes... En heb nu al 2 dagen spierpijn, wat ik deze kuur nog niet eerder onder ''normale'' omstandigheden heb gehad.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:34 ----------

Gek genoeg denk ik de laatste tijd veel minder aan coïtus, misschien is dat juist 't probleem :D

Vanochtend bloeddruk gemeten; 110 / 70. Dus dat is normaal... Mja in de ochtend en in bed (in rust dus) heb ik er ook geen last van... Dus misschien dat het toch met spanningen te maken heeft en verhoogde bloeddruk na het trainen.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:38 ----------

Foto's voor de kuur heb ik genomen, en ik ga ze nemen als ik de laatste inject neem en dan nog eens foto's van na mijn nakuur. Ik ga ze posten, heb alleen nog niet echt tijd vrijgemaakt. Ik snap dat vele het hier uiteindelijk niet doen, maar je hebt mijn woord ze gaan komen :)

Nek oefeningen doe ik niet eens zoveel, doe gewoon dumbbell shrugs, deze voer ik wel heel gecontroleerd uit met relatief licht gewicht; 22 kilo per hand en dan 4 seconden heen en 4 seconden terug. En ik doe reverse cable curl waar je de nek ook wel deels mee pakt.

Naja het probleem is dat mijn huisarts mijn vader goed kent en ik weet van hem dat hij een hekel heeft aan ''anabolen''... Hij wordt dus ook gek als ik 't hem vertel. Daarbij komt nog dat ik echt moeite moest doen om voor mijn kuur een bloedonderzoek te krijgen en ik weet nu al dat hij me na 3 maand nooit nog één laat doen zonder enige goede onderbouwde reden..

Ik hoop ook dat het niks is en dat ik gewoon paranoia ben. Ik heb nu mijn rustdag en heb er ook tot nu toe geen last van.

Heb je in België huisartsen die AAS omhelzen?:P

Nee maar wel huisartse die mij omhelst:roflol:

Mooie progressie in je kuur ik zit steeds te twijfelen over mijn kuur en of ik miss eerst de nk naturel meedoe ja of nee en anders zou het test,dianabol worden en in de zomer nazomer test,winstrol en dan eind dit jaar test,tren

Nee maar wel huisartse die mij omhelst:roflol:

Ghehe lucky bastard, ik heb een vieze ouwe man... Moet toch ook maar eens opzoek gaan naar een ander

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 16:39 ----------

Mooie progressie in je kuur ik zit steeds te twijfelen over mijn kuur en of ik miss eerst de nk naturel meedoe ja of nee en anders zou het test,dianabol worden en in de zomer nazomer test,winstrol en dan eind dit jaar test,tren

Ja progressie valt me ook niet tegen, aanvankelijk had ik er meer van verwacht, maar door 't ziek zijn ben ik blij met wat ik tot nu toe heb bereikt.
Baal er nog steeds van, eerste 4 weken zoveel aangekomen en dan 2 weken haast niks kunnen doen.

Zijn heel wat kuurtjes in 1 jaar voor een eerste x ;)
Zou met je huidige vet % wel uitkijken met test en Dbol als ik 't zo hoor.

Ik heb nog even een aantal vragen m.b.t. de nakuur.

Waarom begin je 2 weken na de laatste inject met nolva? Is het niet zo als je na 1 week al begint dat je lichaam dan alvast oestrogeen onderdrukt voordat je helemaal geen test meer in je hebt en dat je dan sneller herstelt? Want als het puur niet wordt genomen om de gains die laatste week niet te onderdrukken neem ik dat wel voor lief voor een sneller herstel.

En even over het voedingsschema in de nakuur. Hou je dan de calorieën even hoog? Of zak je wat in koolhydraten en hou je alleen de eiwitten wel hoog?
Snap dat dit meestal persoonsgebonden is maar ben wel benieuwd naar wat ervaringen :)

Ik heb nog even een aantal vragen m.b.t. de nakuur.

Waarom begin je 2 weken na de laatste inject met nolva? Is het niet zo als je na 1 week al begint dat je lichaam dan alvast oestrogeen onderdrukt voordat je helemaal geen test meer in je hebt en dat je dan sneller herstelt? Want als het puur niet wordt genomen om de gains die laatste week niet te onderdrukken neem ik dat wel voor lief voor een sneller herstel.

En even over het voedingsschema in de nakuur. Hou je dan de calorieën even hoog? Of zak je wat in koolhydraten en hou je alleen de eiwitten wel hoog?
Snap dat dit meestal persoonsgebonden is maar ben wel benieuwd naar wat ervaringen :)

Je begint dan met de nakuur omdat de lange ester(s) nog 2 weken in je

lichaam aanwezig zijn.

Ik zou de kcal even hoog houden en ff aankijken,op tijd je vet% meten enz...

En indien nodig Kcal lager

Je begint dan met de nakuur omdat de lange ester(s) nog 2 weken in je

lichaam aanwezig zijn.

Ik zou de kcal even hoog houden en ff aankijken,op tijd je vet% meten enz...

En indien nodig Kcal lager

Dat die esters nog 2 weken in mijn lichaam zitten snap ik ;)
Zo goed had ik me nog wel ingelezen haha
Maar dat is testosteron, dat is de laatste maanden erg hoog in mijn lichaam waardoor mijn oestrogeen ook de laatste maanden hoger is.
Zou het dan niet beter zijn al 1 week eerder te beginnen met nolva om de oestrogeen al na beneden te dringen voordat ik helemaal geen anabole stoffen in mij heb?
Na die 2 weken zijn de esters helemaal uitgewerkt; test erg laag en oestrogeen relatief hoog.
Als ik 1 week eerder begin met nolva is mijn oestrogeen al lager wanneer mijn test ook erg laag is.

Er zou vast wel een reden voor zijn omdat dat de maat staaf is, maar ben erg benieuwd waarom en kon dat niet vinden met de zoekfunctie...

Calorieën hou ik dan indd wel even hoog en zie ik wel hoe 't gaat :)

Dat die esters nog 2 weken in mijn lichaam zitten snap ik ;)
Zo goed had ik me nog wel ingelezen haha
Maar dat is testosteron, dat is de laatste maanden erg hoog in mijn lichaam waardoor mijn oestrogeen ook de laatste maanden hoger is.
Zou het dan niet beter zijn al 1 week eerder te beginnen met nolva om de oestrogeen al na beneden te dringen voordat ik helemaal geen anabole stoffen in mij heb?
Na die 2 weken zijn de esters helemaal uitgewerkt; test erg laag en oestrogeen relatief hoog.
Als ik 1 week eerder begin met nolva is mijn oestrogeen al lager wanneer mijn test ook erg laag is.

Er zou vast wel een reden voor zijn omdat dat de maat staaf is, maar ben erg benieuwd waarom en kon dat niet vinden met de zoekfunctie...

Calorieën hou ik dan indd wel even hoog en zie ik wel hoe 't gaat :)

De start van de nakuur wordt bepaald door de AAS met de langste ester. Het AAS-nivo in het bloed moet namelijk ver genoeg gedaald zijn wil een nakuur zin hebben. Bij teveel externe AAS blijft je eigen testosteronproductie namelijk onderdrukt ook al gebruik je de combi Clomid/Nolvadex.

Heb je hier wat aan?

De start van de nakuur wordt bepaald door de AAS met de langste ester. Het AAS-nivo in het bloed moet namelijk ver genoeg gedaald zijn wil een nakuur zin hebben. Bij teveel externe AAS blijft je eigen testosteronproductie namelijk onderdrukt ook al gebruik je de combi Clomid/Nolvadex.

Heb je hier wat aan?

Nou nee dit weet ik. Maar nolvadex verhoogd je testosteron indirect, het verlaagd je oestrogeen en daardoor wordt je eigen testosteron weer aangewakkerd.
Wat ik dus bedoel is het vervroegd verlagen van je oestrogeen (dus bijv 1 week na de laatste spuit al nolva nemen), waardoor je oestrogeen dus alvast lager is op het moment je helemaal geen test meer in je lichaam hebt (na die 2 weken dat de ester is uitgewerkt). Zou je herstel dan theoretisch niet sneller zijn, dat je eigen test dus nog meer kans heeft sneller op gang te komen omdat je oestrogeen alvast lager is omdat je al 1 week anti-oestrogenen neemt ?

Snap je wat ik bedoel? :P

FF weer een update:

Laatste week erg hard getraind en ging erg lekker.
Merkte wel kracht gains, alleen de spiegel en weegschaal werken niet echt mee. Heb het idee dat ik niet meer echt groei, lijkt me toch stug dat de rek er uit is? Ik ben immers 2 weken uit de running geweest door ziekte en heb dus eigenlijk nu van de 8 weken 6 weken echt kunnen benutten en daarvan ben ik dus de laatste week niet meer gegroeid.

Nu snap ik dat het ook aan m'n voedingsschema kan liggen, dus ik ga die vandaag ook ff aanpassen en mijn calorieën omhoog gooien. Denk dat ik die rond 4600 ga houden.
Maar aan de andere kant, mijn vetpercentage is ook weer hoger geworden, denk 14%, dus te weinig calorieën krijg ik ook niet binnen. Mijn gewicht is nu 102 kilo, naja daar zal dus wat vocht en vet bij zitten, dus hoop toch nog wel wat erbij te krijgen voor het eind vd kuur.
Ik ga dus mijn voedingsschema en ook mijn trainingsschema aanpassen.

Sides en dingen die me opvallen:
-Helaas ben ik niet meer zo (vaak)geil, eerder het tegenovergestelde...
-Krijg echt meer acne
-Mijn haar groeit donders hard :P
-Ook nog steeds vaak steken in mijn hoofd, maar gelukkig wel wat minder dan eerst.
-Pomp tijdens het trainen is ook niet meer wat het was, ik ga denk toch maar weer eens een NO pwo shake nemen wat eerst echt niet mogelijk/nodig was. Ik heb ook geprobeerd meer te drinken en eten tijdig voor een training, maar dit mocht niet baten.
-Begin ook weer spierpijn te krijgen wat ik eerst echt niet had, hoe hard ik ook trainde.

Probeer idd te varieren met je voeding!
En kijk wat je al bereikt hebt man! je vet is niet super hoog dus dat heb je goed gedaan ;)

Verder spierpijn kan ook door die week komen dat je ziekjes was.
Wel beter overigens dat je hoofdpijn minder is geworden!

Nu wil ik wel progressie foto's zien =(

Probeer idd te varieren met je voeding!
En kijk wat je al bereikt hebt man! je vet is niet super hoog dus dat heb je goed gedaan ;)

Verder spierpijn kan ook door die week komen dat je ziekjes was.
Wel beter overigens dat je hoofdpijn minder is geworden!

Nu wil ik wel progressie foto's zien =(

Misschien is het ook gewoon dat ik wat hogere verwachtingen had.
Sommige mensen groeien 8 tot 12 kilo en als ik sommige voedingsschema's daarvan zag begon ik spontaan te huilen...
Dan vond ik mijn voedingsschema toch wel een stuk beter. Maarja misschien was dat ook meer vocht of waren die kilo's soms wat overdreven.

Al denk ik ook wel dat die 2 weken ziek zijn mij erg benadeeld hebben, die weken daarvoor groeide ik als kool en heb ik mij nog nooit zo goed gevoeld :D Ben iig erg benieuwd wat ik ervan over ga houden :) En hopelijk is de vermindering in pomp en meer spierpijn het gevolg van het ziek zijn en kan ik de komende weken nog ff knallen!

Progressie foto's komen er, ik kuur nog 4 weken dus over ongeveer 2 weken zo rond mijn laatste spuitdag maak ik ze :)
Moet alleen nog ff kijken hoe ik de foto's ga bewerken, ben daar niet zo ervaren mee..:P

Laatst bewerkt:
Jaa het zijn wel 2 belangrijke weken he!
En het is idd persoonsgebonden.
Maar veel pakken 12kg met veel vet en vocht he..
Zoals je zegt overdrijven mensen veel..

Ben erg benieuwt naar je progressie!

Vooral omdat je de kuur doet die ik ook wil gaan doen =D

Die foto's moet je niet moeilijk over doen haah desnoods plak je een zwarte sticker op je hoofd xD

Jaa het zijn wel 2 belangrijke weken he!
En het is idd persoonsgebonden.
Maar veel pakken 12kg met veel vet en vocht he..
Zoals je zegt overdrijven mensen veel..

Ben erg benieuwt naar je progressie!

Vooral omdat je de kuur doet die ik ook wil gaan doen =D

Die foto's moet je niet moeilijk over doen haah desnoods plak je een zwarte sticker op je hoofd xD

Ben ook erg benieuwd naar wat ik de komende weken nog ga pakken, ik had mijn doel op 105 gezet. Al behaal ik het met spiermassa met nog wat extra vocht, zolang het maar geen extra vet is en ik dat magische getal bereik :P

Ik lees dit meer en dacht dat ik niet zo iemand zou zijn.... Voornamelijk omdat ik niet zoveel wil gaan kuren... Maar toch zit je te denken aan een volgende kuur haha. Maar ik wil eerst nog wat extra naturel aankomen hierna, heb ik ook mijn vriendin beloofd:P

Ben ook erg benieuwd naar wat ik de komende weken nog ga pakken, ik had mijn doel op 105 gezet. Al behaal ik het met spiermassa met nog wat extra vocht, zolang het maar geen extra vet is en ik dat magische getal bereik :P

Ik lees dit meer en dacht dat ik niet zo iemand zou zijn.... Voornamelijk omdat ik niet zoveel wil gaan kuren... Maar toch zit je te denken aan een volgende kuur haha. Maar ik wil eerst nog wat extra naturel aankomen hierna, heb ik ook mijn vriendin beloofd:P

Hahaha heb mezelf ook beloofd en mijn vriendin dat ik eigenlijk maar 1 keer wilde kuuren, maar dat is dus blijkbaar niet mogelijk :P?

Misschien is het ook gewoon dat ik wat hogere verwachtingen had.
Sommige mensen groeien 8 tot 12 kilo en als ik sommige voedingsschema's daarvan zag begon ik spontaan te huilen...
Dan vond ik mijn voedingsschema toch wel een stuk beter. Maarja misschien was dat ook meer vocht of waren die kilo's soms wat overdreven.

Al denk ik ook wel dat die 2 weken ziek zijn mij erg benadeeld hebben, die weken daarvoor groeide ik als kool en heb ik mij nog nooit zo goed gevoeld :D Ben iig erg benieuwd wat ik ervan over ga houden :) En hopelijk is de vermindering in pomp en meer spierpijn het gevolg van het ziek zijn en kan ik de komende weken nog ff knallen!

Progressie foto's komen er, ik kuur nog 4 weken dus over ongeveer 2 weken zo rond mijn laatste spuitdag maak ik ze :)
Moet alleen nog ff kijken hoe ik de foto's ga bewerken, ben daar niet zo ervaren mee..:P

net wat andere zeggen tegen je kijk wat je allemaal bereikt hebt en met nog 2 weken te gaan
lijkt mij niet verkeerd ik zeg vooral doorgaan
doe nog even lekker knallen en moet jij maar eens kijken wat er na die 2 weken bij is gekomen en bovendien loopt je test nog 2 weken door voordat het uit je lichaam is
ikzelf heb nog 1 week te gaan voor het einde van mijn kuur winstrol only en ga half april beginnen aan de 2e kuur test e die net voor de vakantie afloopt hopenlijk pak ik met die kuur veel spier massa
en sta ik weer lekker op het strand

net wat andere zeggen tegen je kijk wat je allemaal bereikt hebt en met nog 2 weken te gaan
lijkt mij niet verkeerd ik zeg vooral doorgaan
doe nog even lekker knallen en moet jij maar eens kijken wat er na die 2 weken bij is gekomen en bovendien loopt je test nog 2 weken door voordat het uit je lichaam is
ikzelf heb nog 1 week te gaan voor het einde van mijn kuur winstrol only en ga half april beginnen aan de 2e kuur test e die net voor de vakantie afloopt hopenlijk pak ik met die kuur veel spier massa
en sta ik weer lekker op het strand

Beachboy?

Terug
Naar boven