Megalodon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
waarschijnlijk is het ook wel spanning want volgens mij staat dat in verband met een hoge bloeddruk, kan zijn dat je meer rust nodig hebt ofzo (maybe ga je richting overtraining)
Als dit zou kunnen komen door overtraining zou het best mogelijk zijn...
Heb de laatste 3 dagen bizar hard getraind, en vorige week was ik nog ziekjes... En heb nu al 2 dagen spierpijn, wat ik deze kuur nog niet eerder onder ''normale'' omstandigheden heb gehad.
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:34 ----------
misschien denk je wel 3 a 4 keer per uur aan
en ook dit is bewezen dat dit zo is
zou maar voorzichtig doen en als je het niet vertrouwd even langs de juisarts en je bloeddruk laten meten
Gek genoeg denk ik de laatste tijd veel minder aan coïtus, misschien is dat juist 't probleem

Vanochtend bloeddruk gemeten; 110 / 70. Dus dat is normaal... Mja in de ochtend en in bed (in rust dus) heb ik er ook geen last van... Dus misschien dat het toch met spanningen te maken heeft en verhoogde bloeddruk na het trainen.
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:38 ----------
Waar zijn de fotos? Wat voor nek oefeningen doe je?
Foto's voor de kuur heb ik genomen, en ik ga ze nemen als ik de laatste inject neem en dan nog eens foto's van na mijn nakuur. Ik ga ze posten, heb alleen nog niet echt tijd vrijgemaakt. Ik snap dat vele het hier uiteindelijk niet doen, maar je hebt mijn woord ze gaan komen

Nek oefeningen doe ik niet eens zoveel, doe gewoon dumbbell shrugs, deze voer ik wel heel gecontroleerd uit met relatief licht gewicht; 22 kilo per hand en dan 4 seconden heen en 4 seconden terug. En ik doe reverse cable curl waar je de nek ook wel deels mee pakt.
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:41 ----------
Meet ff je bloeddruk. En misch toch ff langs de huisarts. Als je denkt dat ie openstaat voor aas vertel hem dan alles. Anders kan je het misch beter eerst niet vertellen. Mijn huisarts werd ook gek toen ik een bloed test aanvroeg.
Waarschijnlijk zal het niks zijn. Maarja je weet het nooit.
Naja het probleem is dat mijn huisarts mijn vader goed kent en ik weet van hem dat hij een hekel heeft aan ''anabolen''... Hij wordt dus ook gek als ik 't hem vertel. Daarbij komt nog dat ik echt moeite moest doen om voor mijn kuur een bloedonderzoek te krijgen en ik weet nu al dat hij me na 3 maand nooit nog één laat doen zonder enige goede onderbouwde reden..
Ik hoop ook dat het niks is en dat ik gewoon paranoia ben. Ik heb nu mijn rustdag en heb er ook tot nu toe geen last van.
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 14:41 ----------
Heb je in België huisartsen die AAS omhelzen?