Fitness Seller

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha heb mezelf ook beloofd en mijn vriendin dat ik eigenlijk maar 1 keer wilde kuuren, maar dat is dus blijkbaar niet mogelijk :P?

Nou, je denkt er wel over na ja haha.
Ik weet wel dat ik een tijdje ga wachten, maar denk dat ik me meer in moet houden dan ik verwacht had. Niet zozeer verslaving (ontkenningsfase?:rolleyes::D), maar het on zijn had toch wel wat:P

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 11:26 ----------

net wat andere zeggen tegen je kijk wat je allemaal bereikt hebt en met nog 2 weken te gaan
lijkt mij niet verkeerd ik zeg vooral doorgaan
doe nog even lekker knallen en moet jij maar eens kijken wat er na die 2 weken bij is gekomen en bovendien loopt je test nog 2 weken door voordat het uit je lichaam is
ikzelf heb nog 1 week te gaan voor het einde van mijn kuur winstrol only en ga half april beginnen aan de 2e kuur test e die net voor de vakantie afloopt hopenlijk pak ik met die kuur veel spier massa
en sta ik weer lekker op het strand

Naja ik heb zeker wel wat bereikt, maar je krijgt zo ander beeld van jezelf.
Ik zei gisteren tegen mijn vriendin, niet eens om aandacht te trekken ofzo maar echt dat ik het zelf vond; ik heb het idee dat ik vrij weinig verandert ben... zij zegt; je bent veel groter geworden man, niet zo'n beetje ook.

Toch raar dat je zo snel wend aan je nieuwe ''look'' :P

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 11:29 ----------

Je wordt altijd zo snel beachboy genoemd als je er in de zomer een beetje goed uit wil zien.
Maar we zijn toch allemaal wel narcistisch genoeg als je deze sport/levensstijl beoefend dat we er in de zomer wat droger uit willen zien ;)
Daarbij komt dat cutten ook wel weer eens wat anders is, maar toch plannen we dat altijd voor/rond de lente :P

Nou, je denkt er wel over na ja haha.
Ik weet wel dat ik een tijdje ga wachten, maar denk dat ik me meer in moet houden dan ik verwacht had. Niet zozeer verslaving (ontkenningsfase?:rolleyes::D), maar het on zijn had toch wel wat:P

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 11:26 ----------

Naja ik heb zeker wel wat bereikt, maar je krijgt zo ander beeld van jezelf.
Ik zei gisteren tegen mijn vriendin, niet eens om aandacht te trekken ofzo maar echt dat ik het zelf vond; ik heb het idee dat ik vrij weinig verandert ben... zij zegt; je bent veel groter geworden man, niet zo'n beetje ook.

Toch raar dat je zo snel wend aan je nieuwe ''look'' :P

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 11:29 ----------

Je wordt altijd zo snel beachboy genoemd als je er in de zomer een beetje goed uit wil zien.
Maar we zijn toch allemaal wel narcistisch genoeg als je deze sport/levensstijl beoefend dat we er in de zomer wat droger uit willen zien ;)
Daarbij komt dat cutten ook wel weer eens wat anders is, maar toch plannen we dat altijd voor/rond de lente :P

laten wij nou eerlijk zijn wie hier op het forum vind de aandacht die je krijgt als je een beetje gespierd ben niet leuk en geeft het een kik gevoel om sávonds nog weer net iets harder te trainen

laten wij nou eerlijk zijn wie hier op het forum vind de aandacht die je krijgt als je een beetje gespierd ben niet leuk en geeft het een kik gevoel om sávonds nog weer net iets harder te trainen

Mee eens. Merk nu bijvoorbeeld ook met uitgaan dat mensen toch meer ontzag voor je hebben. En stiekem vinden we dat allemaal wel wat hebben.
Natuurlijk moet dit niet je hoofddoel zijn, maar het is toch een leuke bijkomstigheid:)

Mee eens. Merk nu bijvoorbeeld ook met uitgaan dat mensen toch meer ontzag voor je hebben. En stiekem vinden we dat allemaal wel wat hebben.
Natuurlijk moet dit niet je hoofddoel zijn, maar het is toch een leuke bijkomstigheid:)

ontzag voor jou is niet zo gek je bent 1.93 en dan nog gespierd ook
kijk naar mij 1.74 je bent f...ing 20 cm groter:D:D

Ja lengte werkt ook wel mee ja:P
Maar als je kleiner bent lijkt je veel eerder gespierder ;)

Wat mij is opgevallen dat ik helemaal niks en ook echt niks meer voel van injecties...
Echt heel apart, maar je hoort me niet klagen:P
Zodra ik 'm gezet heb, uren ernaar, volgende dag. Voelt het helemaal hetzelfde als mijn andere bil.
En gelukkig heb ik geen bloed meer geprikt de laatste keren, dus ik zal het injecteren wel eindelijk onder de knie hebben :D

Ik ga zo even mijn voedingsschema vernieuwen en gooi er ook wat meer brood in met pindakaas ofzo. Toch wat extra calorieën en dat zout is wel lekker voor de pomp :D
De vele shakes, havermout en Quinoa (heb de zilvervliesrijst een tijdje terug vervangen) komen me een beetje de strot uit, maar zijn toch simpele calorie/voedingsstof bommen dus ik hou ze er wel in...
Wat ik wel erg jammer vind is dat ik totaal geen extra honger had en heb tijdens de kuur en eerder minder honger. Maar ik ga proberen met wat cardio (MTBen) mijn stofwisseling weer eens op gang te krijgen, want dat heb ik ook lang ni meer kunnen doen door de sneeuw e.d. Hardlopen en springtouwen zal er nog wel niet inzitten omdat mijn kuiten dan uit elkaar knappen, dan maar fietsen.

misschien heb je het al wel ergens geschreven, maar inject je in beide billen, de ene keer rechts en andere week links? of maar in 1?

ja en constant op 1 bil blijven zitten word ook eentonig:p

Moet je winstrol inject proberen wedden dat het pijn doet een dag later

misschien heb je het al wel ergens geschreven, maar inject je in beide billen, de ene keer rechts en andere week links? of maar in 1?

Eerst rouleerde ik wel, maar de laatste 5 x injecteer ik alleen links. Vind ik net wat makkelijker en aangezien ik toch geen pijn voel kan het ook makkelijk.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 16:27 ----------

Moet je winstrol inject proberen wedden dat het pijn doet een dag later

Ik ben misschien een narcist maar geen sadomasochist;)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 16:29 ----------

ja en constant op 1 bil blijven zitten word ook eentonig:p

Maar wel makkelijk, ik mik elke x rond de puntjes waar ik eerder heb geïnjecteerd. zit ik iig goed :D

Ik heb net ff gefietst en raar genoeg is mijn conditie nog redelijk goed na zo'n beetje 8 weken geen cardio te hebben gedaan en ziek te zijn geweest:o
De eerste weken toen ik het probeerde merkte ik dat ik veel sneller buiten adem was, nu kom ik veel makkelijker de heuvels op (fiets in het bos) en conditie is redelijk stabiel gebleven. Lang leven extra rode bloedcellen? :P

M'n laatste prik is gezet, ben nu 101 kilo maar gelukkig wel weer iets in vet gedaald, ben nu denk 13%. Zaterdag ben ik vrij en ga ik ook maar eens foto's maken.

Weetniet of het aan die +/- 1,5 week griep heeft gelegen maar ik ben dus eigenlijk na die eerste 4 weken niet meer bijgekomen... ;

Begin: 94,7 en 14%
Na 4 weken: 102 en 13%
Begin week 7 na griep: 98,5 kilo en 12%
Nu begin week 10: 101 en 13%

Nu weet ik dat vanaf 94,7 kilo dat niet slecht is, maar toch jammer dat die groei niet zo aan bleef. Calorieën heb ik de laatste week niet naar de 4400 kunnen krijgen zoals ik wou, door tentamens e.d. en nu in die laatste weken wil ik dat wel ff proberen. Als ik nu nog ga aankomen weet ik iig dat het aan de griep en daarna aan de calorieën heeft gelegen en niet dat de rek er al uit was.

Volgende kuur ga ik zeker meer cardio doen om mijn stofwisseling op te jagen en consequenter gezond eten (calorieën heb ik wel hoog gehouden maar sommige dagen toch wat minder groente en fruit gegeten) zodat ik niet ziek word.

M'n laatste prik is gezet, ben nu 101 kilo maar gelukkig wel weer iets in vet gedaald, ben nu denk 13%. Zaterdag ben ik vrij en ga ik ook maar eens foto's maken.

Weetniet of het aan die +/- 1,5 week griep heeft gelegen maar ik ben dus eigenlijk na die eerste 4 weken niet meer bijgekomen... ;

Begin: 94,7 en 14%
Na 4 weken: 102 en 13%
Begin week 7 na griep: 98,5 kilo en 12%
Nu begin week 10: 101 en 13%

Nu weet ik dat vanaf 94,7 kilo dat niet slecht is, maar toch jammer dat die groei niet zo aan bleef. Calorieën heb ik de laatste week niet naar de 4400 kunnen krijgen zoals ik wou, door tentamens e.d. en nu in die laatste weken wil ik dat wel ff proberen. Als ik nu nog ga aankomen weet ik iig dat het aan de griep en daarna aan de calorieën heeft gelegen en niet dat de rek er al uit was.

Volgende kuur ga ik zeker meer cardio doen om mijn stofwisseling op te jagen en consequenter gezond eten (calorieën heb ik wel hoog gehouden maar sommige dagen toch wat minder groente en fruit gegeten) zodat ik niet ziek word.

Op 4 a 5 weken blijf ik ook "steken" ???

In de eerste vier weken gain je zowizo het meeste, kan aan de griep gelegen hebben maar dan ook weer niet.

Op 4 a 5 weken blijf ik ook "steken" ???

Bij sommige begint 't blijkbaar pas na 3 a 4 weken, maar bij mij in week 1 al...
Misschien kan ik beter voortaan 5 weken kuren, richt ik minder schade aan en is het herstel ook sneller en hou ik meer over.

Ik snap iig nu wel waarom sommige zweren bij korte kuren inplaats van 12 tot 16 weken.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 14:09 ----------

In de eerste vier weken gain je zowizo het meeste, kan aan de griep gelegen hebben maar dan ook weer niet.

Naja bij sommige is dat anders en vaak is het vocht.
Maar ik had toen na die 4 weken buikgriep en was helemaal uitgedroogd en toen was ik 102 kilo.. Dus in die 4 weken had ik al wel echt spiermassa aangezet.

Laatst bewerkt:
Heey man, zal waarschijnlijk toch wel aan de calorieën liggen en natuurlijk die week ziek. Toch jammer dat je niet vol door bleef knallen maar 101 kilo is toch netjes ! Bij mij moet inderdaad die test nog gaan werken volgens mij.. Volgende keer misschien met test beginnen en dan te eindigen met winny ofzo lees je ook wel eens.

Bij sommige begint 't blijkbaar pas na 3 a 4 weken, maar bij mij in week 1 al...
Misschien kan ik beter voortaan 5 weken kuren, richt ik minder schade aan en is het herstel ook sneller en hou ik meer over.

Ik snap iig nu wel waarom sommige zweren bij korte kuren inplaats van 12 tot 16 weken.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 14:09 ----------

Naja bij sommige is dat anders en vaak is het vocht.
Maar ik had toen na die 4 weken buikgriep en was helemaal uitgedroogd en toen was ik 102 kilo.. Dus in die 4 weken had ik al wel echt spiermassa aangezet.

12 tot 16 weken is niet "LANG" hoor:D

Heey man, zal waarschijnlijk toch wel aan de calorieën liggen en natuurlijk die week ziek. Toch jammer dat je niet vol door bleef knallen maar 101 kilo is toch netjes ! Bij mij moet inderdaad die test nog gaan werken volgens mij.. Volgende keer misschien met test beginnen en dan te eindigen met winny ofzo lees je ook wel eens.

Naja ik heb echt griep gehad en normaal duurt het dan wel 3 a 4 weken voordat ik weer normaal kan trainen. Nu ging dat wel sneller maar denk toch dat mijn lichaam nog niet genoeg herstelt was van de griep om verder te groeien want ik at die weken wel flink door.
Maar we zullen het zien, ik ga die calorieën flink omhoog gooien de komende dagen en weken (44000/46000) en ik ga vanaf vandaag weer eens beginnen met pre workout shakes want ik krijg ook allang niet meer de pomp die ik gewend was van de eerste 4 weken.

Maar eindigen met winny zat ik ook aan te denken voor een volgende x ja, of toch een test only voor 5 weken.
Die 101 is ook niet slecht, maar in perspectief is het wel balen, eerste 4 weken zat ik daar al op ;)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 14:58 ----------

12 tot 16 weken is niet "LANG" hoor:D

Voor een test only kuur wel:P Maar ik begrijp wat je bedoelt ;)

Terug
Naar boven