Megalodon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Hahaha heb mezelf ook beloofd en mijn vriendin dat ik eigenlijk maar 1 keer wilde kuuren, maar dat is dus blijkbaar niet mogelijk?
Nou, je denkt er wel over na ja haha.
Ik weet wel dat ik een tijdje ga wachten, maar denk dat ik me meer in moet houden dan ik verwacht had. Niet zozeer verslaving (ontkenningsfase?

), maar het on zijn had toch wel wat
---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 11:26 ----------
net wat andere zeggen tegen je kijk wat je allemaal bereikt hebt en met nog 2 weken te gaan
lijkt mij niet verkeerd ik zeg vooral doorgaan
doe nog even lekker knallen en moet jij maar eens kijken wat er na die 2 weken bij is gekomen en bovendien loopt je test nog 2 weken door voordat het uit je lichaam is
ikzelf heb nog 1 week te gaan voor het einde van mijn kuur winstrol only en ga half april beginnen aan de 2e kuur test e die net voor de vakantie afloopt hopenlijk pak ik met die kuur veel spier massa
en sta ik weer lekker op het strand
Naja ik heb zeker wel wat bereikt, maar je krijgt zo ander beeld van jezelf.
Ik zei gisteren tegen mijn vriendin, niet eens om aandacht te trekken ofzo maar echt dat ik het zelf vond; ik heb het idee dat ik vrij weinig verandert ben... zij zegt; je bent veel groter geworden man, niet zo'n beetje ook.
Toch raar dat je zo snel wend aan je nieuwe ''look''

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 11:29 ----------
Je wordt altijd zo snel beachboy genoemd als je er in de zomer een beetje goed uit wil zien.
Maar we zijn toch allemaal wel narcistisch genoeg als je deze sport/levensstijl beoefend dat we er in de zomer wat droger uit willen zien

Daarbij komt dat cutten ook wel weer eens wat anders is, maar toch plannen we dat altijd voor/rond de lente