AndroidHealthClinic

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter

Nee dat mag, ik loop maar te geinen hoor;) Kijk en discussieer gerust mee :)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 17:21 ----------

Ik ben vandaag maar eens heel wat meer water gaan drinken en vanaf vandaag wil ik zo'n beetje al het zout mijden. Gisteren toen ik na bed wou gaan en mijn sokken/schoenen uit deed was mijn sok helemaal in mijn enkel gegaan en kreeg mijn schoen stukken moeilijker uit. Zo erg waren mijn voeten/benen opgezwollen...

Ik heb zondag even een beetje een junkdag gehad; at met de pot mee (Chinees) en had op een verjaardag wat snacks en best wat gerookt en gezout eten gehad. Dit lijkt me de enige verklaring maar had niet verwacht dat dit zo snel effect zou hebben :S

Laatst bewerkt:
wat zijn mentale veranderingen die je merkt? (motivatie, agressie, focus, humeur, zelfvertrouwen, energie)

wat zijn mentale veranderingen die je merkt? (motivatie, agressie, focus, humeur, zelfvertrouwen, energie)

Phoe mentaal... Das een goeie.
-De eerste week was ik dus echt constant donders geil.. Maar dat heb ik deze week een stuk minder. (Misschien omdat ik nu sinds één week weer op kamers zit en geen prikkelingen heb van m'n vriendin die ik die week daarvoor wel elke dag zag in de vakantie). En ik ben niet zo'n fappert :D
-Misschien iets zelfverzekerder, maar denk dat dat meer een indirect gevolg is; Vrijdag avond ben ik uit geweest en die middag had ik de training van m'n leven. Die avond was mijn hele lichaam nog opgepompt (wat je normaal nooit hebt, zelf ni met de beste pre workout shake) en dan ben je wat meer een haantje.

Voor de rest mentaal nog niet veel, lichamelijk dus wel redelijk en ben benieuwd of ik dan alle bijwerkingen wat heviger krijg de komende weken of dat het zo blijft. Hoop niet dak gyno krijg, daar zie ik het meeste tegen op.

drink je eigelijk?

Ik word hier echt gek... Naald helemaal in mijn bil, de 0,8 40mm. Aspireren, bubbeltje, ik spuit, voel het weer prikken, aspireer weer, en trek weer bloed.... 3x achter elkaar in een spier waar bijna niemand bloed trekt en ik als beginner trek constant bloed...

En ik probeer het nog een x...weer bloed, haal 'm eruit en een bloedstraal t/m m'n enkel... Ik zou wel iets verkeerds doen maar wat weet ik niet:S
Ik spuit met een 0,8 40mm, hij zit er helemaal in, spier is min of meer ontspannen want recht staand lukt me niet dus heb ik m'n been half op de stoel.
Maar dat is het ook niet want gisteren was ik thuis en leun ik op de wasbak en is m'n spier wel helemaal ontspannen en dan trek ik ook bloed..

Injecteer dan in je glute ?

En ik probeer het nog een x...weer bloed, haal 'm eruit en een bloedstraal t/m m'n enkel... Ik zou wel iets verkeerds doen maar wat weet ik niet:S
Ik spuit met een 0,8 40mm, hij zit er helemaal in, spier is min of meer ontspannen want recht staand lukt me niet dus heb ik m'n been half op de stoel.
Maar dat is het ook niet want gisteren was ik thuis en leun ik op de wasbak en is m'n spier wel helemaal ontspannen en dan trek ik ook bloed..

Had ik vandaag ook gebeurd soms:mad: eerst een zenuw bleef maar trillen, toen weer bloed, maar na de 3e x goed:p
anders iets lager prikken dan moet het goed komen heb het meestal als ik wat te hoog zit.

Morgen ben ik weer ff thuis en kan ik weer leunen op de wasbak en anders wil m'n vriendin het wel proberen als ik het haar goed uitleg :)
Ik heb nu in de afgelopen 2 dagen denk zo'n 1,5 ml gezet, maar dit weet ik niet cker. Daarom ben ik van plan morgen gewoon 1 ml te zetten.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 23:12 ----------

Had ik vandaag ook gebeurd soms:mad: eerst een zenuw bleef maar trillen, toen weer bloed, maar na de 3e x goed:p
anders iets lager prikken dan moet het goed komen heb het meestal als ik wat te hoog zit.

Ik heb ook het idee gehad dat ik nu wat hoger zat... Zou dan best kunnen ja. Staand wil bij mij gewoon niet, morgen weer half zittend op de wasbak proberen en dan wat lager prikken. Hoop alleen dat mijn linker bil waar nu ongeveer 0,5 ml inzit morgen prik klaar is en niet te bont en blauw is van't bloed.

IN en succes!
Ik word hier echt gek... Naald helemaal in mijn bil, de 0,8 40mm. Aspireren, bubbeltje, ik spuit, voel het weer prikken, aspireer weer, en trek weer bloed.... 3x achter elkaar in een spier waar bijna niemand bloed trekt en ik als beginner trek constant bloed...

:angstig:

Welkom en dankje! Succes kan ik aangezien de afgelopen 2 dagen wel gebruiken. En angstig ben ik juist gek genoeg helemaal niet meer, misschien omdat ik nu al even veel naalden in mij heb gehad als een normaal iemand die een kuur van 12 weken doet en even veel bloed heb getrokken als iemand die zijn hele leven kuurt?:P. Ben alleen gefrustreerd:mad:. Roidfrustatie :rolleyes:

Het gevoel dat ik heb bij het lezen van je ervaringen met prikken is een bevestiging dat dit voorlopig nog een brug te ver is voor mij.

Hoop dat het snel beter met prikken en dat je hier mooie gains aan over houd!

Het gevoel dat ik heb bij het lezen van je ervaringen met prikken is een bevestiging dat dit voorlopig nog een brug te ver is voor mij.

Hoop dat het snel beter met prikken en dat je hier mooie gains aan over houd!

Kan ik begrijpen, maar valt opzich wel mee. Ik heb de mazzel dat ik mij best goed kan beheersen en heel nuchter kan nadenken en niet snel in paniek raak. Toen ik een aantal x iets in een vat spoot (misschien 0,1/0,2 ml) merkte ik helemaal niks maar voelde het wel prikken. Dus je gaat niet meteen dood en je krijgt een waarschuwing als je in een vat zit, (ben wel blij dat ik langzaam injecteer:P).
Maar hopelijk zet ik het hier allemaal zo uitgebreid mogelijk neer, zodat het een stuk duidelijker is voor een beginner wat je kan verwachten en hoe het in z'n werk gaat:)

Maar ik hoop ook dat het snel beter gaat met prikken en wil ook de mooie gains eens snel krijgen. Vrijdag had ik de training van m'n leven en gisteren merkte ik niet meer zoveel van die geweldige pomp...

Morgen ben ik weer ff thuis en kan ik weer leunen op de wasbak en anders wil m'n vriendin het wel proberen als ik het haar goed uitleg :)
Ik heb nu in de afgelopen 2 dagen denk zo'n 1,5 ml gezet, maar dit weet ik niet cker. Daarom ben ik van plan morgen gewoon 1 ml te zetten.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 23:12 ----------

Ik heb ook het idee gehad dat ik nu wat hoger zat... Zou dan best kunnen ja. Staand wil bij mij gewoon niet, morgen weer half zittend op de wasbak proberen en dan wat lager prikken. Hoop alleen dat mijn linker bil waar nu ongeveer 0,5 ml inzit morgen prik klaar is en niet te bont en blauw is van't bloed.

ik doe het altijd staand maar heb dan ook een spiegel muur thuis kan het goed zien links soms wat moeite omdat ik rechtshandig ben maar rechts gaat het gewoon goed altijd je moet gewoon een beetje dat gevoel krijgen dan gaat het erg makkelijk op een gegeven moment.
Heb zat geoefend :P suc6

ik doe het altijd staand maar heb dan ook een spiegel muur thuis kan het goed zien links soms wat moeite omdat ik rechtshandig ben maar rechts gaat het gewoon goed altijd je moet gewoon een beetje dat gevoel krijgen dan gaat het erg makkelijk op een gegeven moment.
Heb zat geoefend :P suc6

Ik doe het ook voor een spiegel, de spuit erin zetten kost geen moeite, maar het aspireren gaat wel zo moeilijk en dan beweeg ik de spuit. Misschien dat ik soms daarom ook wel bloed trok en van de 4 x niet eens allemaal in een vat zat maar het gewoon beschadigd had. Dit is ook puur een theorie, weet niet of het kan?:P
Maarja oefening baart kunst, vnaaf weer, 13 maal is scheepsrecht :D

Wat zijn de gains die je tot nu toe hebt gemaakt , en qua vp , en je uiterlijk in spiegel

Wat zijn de gains die je tot nu toe hebt gemaakt , en qua vp , en je uiterlijk in spiegel
Ik had eerst + 3 kilo, toen hield ik veel vocht vast. Nu hou ik een stuk minder vocht vast en heb ik ongeveer +/- 1,5 a 2 kilo erbij, maar ben wel een stuk droger geworden(denk 12 a 13%). Ik ben wel eens 11% (op meerdere manieren gemeten) geweest maar daar zit ik nog niet op.

Maar het uiterlijk na een training is wel echt ziek :D Ben uit uit m'n pantalon gescheurd omdat m'n benen te opgepompt waren en m'n normale shirtjes pasten m'n armen net aan in en ik moest ze niet gaan aanspannen :P

Ik had eerst + 3 kilo, toen hield ik veel vocht vast. Nu hou ik een stuk minder vocht vast en heb ik ongeveer +/- 1,5 a 2 kilo erbij, maar ben wel een stuk droger geworden(denk 12 a 13%). Ik ben wel eens 11% (op meerdere manieren gemeten) geweest maar daar zit ik nog niet op.

Maar het uiterlijk na een training is wel echt ziek :D Ben uit uit m'n pantalon gescheurd omdat m'n benen te opgepompt waren en m'n normale shirtjes pasten m'n armen net aan in en ik moest ze niet gaan aanspannen :P

Haha netjes , je bent nu ongv 2.5 weken bezig tog?

Terug
Naar boven