XXL Nutrition

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
Winstrol doet zn ding ;). Merk het ook met trainen; een idiote pomp in mijn schouders, afgelopen maandag met borst leek het wel alsof ik ook schouders had getraind zo'n zeer dat ze deden :D
haha top man. Ik moet ff wat langer rust nemen tussen de setjes dus reageer maar weer ff via mn mobiel, want ik heb net kennis gemaakt met back pumps en **** red bull ik kan nu ook vliegen met mn vleugels :p voelt wel fijn maar hindert wel

Dit zou ook mijn eerste kuur zijn. Vind wel dat je veels te vroeg begonnen bent, maar ben wel benieuwd naar je progressie. Zou leuk zijn als je die foto's gewoon post, zodat we een indicatie hebben. Dat ze niet scherp zijn boeit niet zoveel, het geeft iig een idee van je omvang.
Als je de log helemaal doorleest zie je dat deze discussie al eerder is geweest en dat ik je mening deels deel, maar mijn eigene beweegredenen heb om het toch te doen. Tevens heb ik gezegd dat ik ondanks de slechte kwaliteit toch de foto's post om toch een goede log waar te maken die ik heb beloofd, voornamelijk ook voor mensen als jij die een eerste kuur overwegen. Ik snap je opmerking maar ik heb alle voor- en nadelen overwogen en doe het toch en wil deze log informatief houden en heb weinig zin om straks midden in mn kuur nog deze opmerking te krijgen :)

I know bro, zo bedoelde ik het ook niet.

Waar ik nog wel benieuwd naar ben: waarom heb je voor een test e 500 gekozen? Waarom niet wat rustiger beginnen met 250 of gewoon kennis maken met aas d.m.v. een winstrol only?

I know bro, zo bedoelde ik het ook niet.

Waar ik nog wel benieuwd naar ben: waarom heb je voor een test e 500 gekozen? Waarom niet wat rustiger beginnen met 250 of gewoon kennis maken met aas d.m.v. een winstrol only?

Ik ook niet bro;) Geen face to face contact komt altijd direct en vijandig over maar zo bedoelde ik het ook niet:)

Omdat ik nog relatief vroeg begonnen ben en het zo ''gezond'' mogelijk wil doen heb ik gekozen voor test. Ik wil geen 17aa's gebruiken, om onnodige schade te voorkomen en denk ook uit ervaringen van anderen dat ik te zwaar ben voor 250 mg. Heb het wel overwogen omdat per 5 dagen te doen maar dat werd mij dus afgeraden.

Ik kom er net achter dat ik mijn lader van de laptop niet bij me heb... Foto's moeten dus nog ff wachten, hoop dat ik er dit weekend aan toe kom. maar geen probleem de foto's zjn 2 weken terug al genomen dus ze gaan komen :)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 16:08 ----------

Geen enkele side. Nou ja, je kan bij de eerste keren gebruik wat meer bizar en intens dromen. Bij dagelijks gebruik treed er wel een beetje gewenning op. Ik heb het echter een paar maanden achter elkaar gebruikt en helemaal geen nadelen ervaren. Daarna zonder ook prima geslapen.
Ik zie nogal veel verschillende soorten,mg's en prijzen. Welke neem jij altijd en hoeveel?

Ik volg je ook ben benieuwd :)

Veel gebeurd in een weekje man, flink wat gekloot met het zetten las ik :| problemen nu voorbij hoop ik voor je :)?

Succes en lekkere blijven pompen !

Ik heb de goedkopste bij B&F shop. Primaforce is een 'prima' merk.

Begin gewoon met 1x 100mg. Daar heb ik al geoeg aan. Opbouwen naar 3 indien indien nodig.

Even off topic, wat is het verschil tussen 5HTP en GABA? Werkt 5HTP ook als je niet in slaap kan vallen of alleen om fitter wakker te worden en dieper te slapen?

Even off topic, wat is het verschil tussen 5HTP en GABA? Werkt 5HTP ook als je niet in slaap kan vallen of alleen om fitter wakker te worden en dieper te slapen?
GABA gaat niet veel helpen imho om sneller in slaap te vallen.
Wat werkt is L-Tryptofaan 1.5 a 2gr is wel smerig, ik raad die van XXL aan.
enige nadeel is dat je tot 1.5u voor gebruik best geen proteinen eet anders vermindert de opname (door concureren van de aminozuren).

Tryptofaan → 5-hydroxytryptofaan (5-HTP) → Serotonine → Melatonine

Je kan evt 500mg tot 1gr magnesium toevoegen.

----------------------------------------------------------------------

Trouwens mooie log, wel raar dat je zoveel in een ader prikt.. dit schrikt mij toch wel af voor toekomstig gebruik, ervaren andere gebruikers dit ook?

GABA gaat niet veel helpen imho om sneller in slaap te vallen.
Wat werkt is L-Tryptofaan 1.5 a 2gr is wel smerig, ik raad die van XXL aan.
enige nadeel is dat je tot 1.5u voor gebruik best geen proteinen eet anders vermindert de opname (door concureren van de aminozuren).

Tryptofaan → 5-hydroxytryptofaan (5-HTP) → Serotonine → Melatonine

Je kan evt 500mg tot 1gr magnesium toevoegen.

----------------------------------------------------------------------

Trouwens mooie log, wel raar dat je zoveel in een ader prikt.. dit schrikt mij toch wel af voor toekomstig gebruik, ervaren andere gebruikers dit ook?

Bedankt voor de info, wel k*t dat je het niet goed kan nemen met eiwitten.
Ik reageer ook wel goed op een hogere inname zink met magnesium.. maar dat kan je dan weer niet tegelijk nemen met calcium (melk producten als kwark). Dus jammer dat dit ook weer zo'n nadeel heeft.

Dankje dat je de log mooi vind. Achteraf denk ik dat ik te veel naar buiten heb geprikt en te hoog, heb de laatste x wat meer naar binnen geprikt (meer naar m'n bil spleet, ff voor de duidelijkheid:P) en goed op mijn ademhaling gelet en toen ging t super. Niet veel gebruikers hebben dit in de glutus, ik ben speciaal :D Ook aspireer ik niet meer 2x wat ik eerst wel deed, daardoor liet ik de naald veel trillen. Morgen prik ik weer en zie ik of ik het nu weer in één x goed doe :)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:51 ----------

Ik heb de goedkopste bij B&F shop. Primaforce is een 'prima' merk.

Begin gewoon met 1x 100mg. Daar heb ik al geoeg aan. Opbouwen naar 3 indien indien nodig.

Oké bedankt man! Zal 't binnenkort es halen

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:52 ----------

Welkom:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:56 ----------

Veel gebeurd in een weekje man, flink wat gekloot met het zetten las ik :| problemen nu voorbij hoop ik voor je :)?

Succes en lekkere blijven pompen !
Hoop het wel, kom ik morgen bij de 4e prik achter:P

*FF een update: laptop is weer bijgeladen, eindelijk.. Trainen gaat super! M'n vriendin ziet al duidelijk verschil in m'n lichaam, voornamelijk m'n rug, schouders en armen. Buik begin ik ook steeds meer blokjes te voelen (zit tuluk wel op 13%, dus zie ze niet allemaal heel goed), borst wordt ook steeds groter maar iets minder duidelijk dan de rest.
Gisteren teveel haver gehad op één dag, was flink aan de schijt, deze ochtend werd ik helemaal leeg en uitgedroogd wakker, ik denk; Naar de weegschaal! Ik ben nu dus 97,5 kilo en daar zit dus weinig vocht bij want ik was echt helemaal leeg:P

Laatst bewerkt:
Vandaag 4e spuit gezet, ging een stuk makkelijker dan de vorige x. Had 'm nu binnen 10 minuten in één x goed, daar ben ik heel blij mee :D
Ik zal zo even wat van de onduidelijke foto's posten die ik niet onherkenbaar hoef te maken, dan staat er iig al iets. Heb namelijk vandaag weer geen tijd om alles voor mekaar te krijgen, maar het komt wel :)

Zoals ik al zei, het zijn niet de meest duidelijke foto's en ik kreeg niet echt de definitie er goed op, alleen de kuiten kreeg ik op een één of andere manier er wel goed op. Mijn armen lopen iets achter, mijn borst eigenlijk niet maar toch kreeg ik die niet in zijn volle glorie op de foto:(
Deze foto's zijn voor de kuur genomen en dus wel leuk vergelijkings materiaal voor na de kuur:)

Laatst bewerkt:
waarom maak je niet gewoon een double bicep front + back heb je vrijwel alles in 1x.

laat desnoods je vriendin maken

Oke ben benieuwd:p voorderest ziet het er goed uit, en nice log :p

Succes man maar misschien is het verstandiger om na deze kuur een tijd wat massa naturel te kweken.

Nice heb je ook before pics

Succes man maar misschien is het verstandiger om na deze kuur een tijd wat massa naturel te kweken.
Ben ik ook van plan:) Ben toch aardig vroeg begonnen met kuren en zie dit ook meer als even een grote sprong voorwaards, ben niet van plan om te vaak te gaan kuren. Misschien over een jaar (of 2) nog een x.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 21:10 ----------

Dit is before ;)

Terug
Naar boven