GABA gaat niet veel helpen imho om sneller in slaap te vallen.
Wat werkt is L-Tryptofaan 1.5 a 2gr is wel smerig, ik raad die van XXL aan.
enige nadeel is dat je tot 1.5u voor gebruik best geen proteinen eet anders vermindert de opname (door concureren van de aminozuren).
Tryptofaan → 5-hydroxytryptofaan (5-HTP) → Serotonine → Melatonine
Je kan evt 500mg tot 1gr magnesium toevoegen.
----------------------------------------------------------------------
Trouwens mooie log, wel raar dat je zoveel in een ader prikt.. dit schrikt mij toch wel af voor toekomstig gebruik, ervaren andere gebruikers dit ook?
Bedankt voor de info, wel k*t dat je het niet goed kan nemen met eiwitten.
Ik reageer ook wel goed op een hogere inname zink met magnesium.. maar dat kan je dan weer niet tegelijk nemen met calcium (melk producten als kwark). Dus jammer dat dit ook weer zo'n nadeel heeft.
Dankje dat je de log mooi vind. Achteraf denk ik dat ik te veel naar buiten heb geprikt en te hoog, heb de laatste x wat meer naar binnen geprikt (meer naar m'n bil spleet, ff voor de duidelijkheid

) en goed op mijn ademhaling gelet en toen ging t super. Niet veel gebruikers hebben dit in de glutus, ik ben speciaal

Ook aspireer ik niet meer 2x wat ik eerst wel deed, daardoor liet ik de naald veel trillen. Morgen prik ik weer en zie ik of ik het nu weer in één x goed doe

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:51 ----------
Ik heb de goedkopste bij B&F shop.
Primaforce is een 'prima' merk.
Begin gewoon met 1x 100mg. Daar heb ik al geoeg aan. Opbouwen naar 3 indien indien nodig.
Oké bedankt man! Zal 't binnenkort es halen
---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:52 ----------
Ik volg je ook ben benieuwd
Welkom

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:56 ----------
Veel gebeurd in een weekje man, flink wat gekloot met het zetten las ik :| problemen nu voorbij hoop ik voor je

?
Succes en lekkere blijven pompen !
Hoop het wel, kom ik morgen bij de 4e prik achter
*FF een update: laptop is weer bijgeladen, eindelijk.. Trainen gaat super! M'n vriendin ziet al duidelijk verschil in m'n lichaam, voornamelijk m'n rug, schouders en armen. Buik begin ik ook steeds meer blokjes te voelen (zit tuluk wel op 13%, dus zie ze niet allemaal heel goed), borst wordt ook steeds groter maar iets minder duidelijk dan de rest.
Gisteren teveel haver gehad op één dag, was flink aan de schijt, deze ochtend werd ik helemaal leeg en uitgedroogd wakker, ik denk; Naar de weegschaal! Ik ben nu dus 97,5 kilo en daar zit dus weinig vocht bij want ik was echt helemaal leeg