Fitness Seller

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
Haha netjes , je bent nu ongv 2.5 weken bezig tog?

Vandaag precies 2 weken :) Ik begon op een dinsdag en heb toen m'n injectiedag verplaatst naar zondag (eerste x had ik door verspilling toch maar 1,5 ml/375 mg gezet.
Krijg wel een beetje last van bigorexia haha, omdat ik vorige week vrijdag na die super training zo opgepompt was heb ik nu het idee dat ik in rust helemaal niks groter ben.. Maar als ik kritisch kijk (en hoor van anderen) ben ik dat zeker wel:P

Laatst bewerkt:
Bigorexia zal je zeker nog niet hebben, bigorexia is veel meer dan alleen maar denken dat je in rust helemaal niks groter bent. Ik heb namelijk problemen met Bigorexia en kan je geloven dat het niet simpel is, als ik mezelf in een spiegel zie waar ik nog nooit ben geweest dan schrik ik me dood.

Bigorexia zal je zeker nog niet hebben, bigorexia is veel meer dan alleen maar denken dat je in rust helemaal niks groter bent. Ik heb namelijk problemen met Bigorexia en kan je geloven dat het niet simpel is, als ik mezelf in een spiegel zie waar ik nog nooit ben geweest dan schrik ik me dood.

Excuses, was ook als grap bedoelt omdat ik wel vaker zie dat mensen die grap gebruiken...Althans, wist niet dat het echt een serieus iets was:eek:
Maar kun je toelichten wat jij concreet last van hebt? Ben nu wel nieuwsgierig wat het precies inhoudt, of eerder gezegd welke vorm jij hebt.

Laatst bewerkt:
Ik heb net de spuit wederom gezet, heb iets meer dan 1 ml gezet dus zal deze week iets meer dan 500 mg in me hebben. Deze x ging het gelukkig helemaal goed, heb de spuit wat meer naar binnen gezet en heel goed om mijn ademhaling gelet en 2 x aspireren doe ik ook niet meer want dan beweeg ik de spuit teveel. Ik aspireer gewoon 1 x, en als ik het voel prikken weet ik wel dat ik in een ader zit.

Net mijn armen en benen getraind, ging helemaal weer super! Mijn armen stonden op knappen en moet mijn linker arm meer gaan insmeren want begin lichte striae vorming te krijgen.
De weegschaal was vriendelijk; over de 100 kilo (ja ik had wel ietsje gegeten en had mijn kleren aan, geen schoenen) maar die 100 heb ik nog nooit gezien. Mijn vetpercentage is nu officieel 13%, zat dus toch goed qua schatting. Morgen vroeg zal ik even na een toilet bezoek gaan wegen wat ik precies ben gegroeid.

Houdt ook rekening met ophoudende sperma in de balzak .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wait..... wut??

Houdt ook rekening met ophoudende sperma in de balzak .
In welke context?
Zit ook te twijfelen of ik misschien nog HCG ga gebruiken, maar lees zoveel verschillende verhalen...
Maar in welk geval moet ik daar rekening mee houden dat je er zo ineens uit het niets over begint?:P

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 18:00 ----------

Hoe is het trouwens met jou ? :)

In welke context?
Zit ook te twijfelen of ik misschien nog HCG ga gebruiken, maar lees zoveel verschillende verhalen...
Maar in welk geval moet ik daar rekening mee houden dat je er zo ineens uit het niets over begint?:P
Volgens verschillende bronnen(personen) heb ik vernomen dat de HCG slechts 2 dagen effect heeft. De HCG stuurt je lichaam van het kastje naar de muur, de HCG activeert je LH hormoon en binnen 48 uur wordt je LH weer platgelegd door de anabolenkuur. Aanbeloven is om HCG te gebruiken tijdens je nakuur maar volgens mij op test zal je geen krimpende ballen krijgen.

Volgens verschillende bronnen(personen) heb ik vernomen dat de HCG slechts 2 dagen effect heeft. De HCG stuurt je lichaam van het kastje naar de muur, de HCG activeert je LH hormoon en binnen 48 uur wordt je LH weer platgelegd door de anabolenkuur. Aanbeloven is om HCG te gebruiken tijdens je nakuur maar volgens mij op test zal je geen krimpende ballen krijgen.

GetXXL sprak wel vol lof over HCG in een bepaald topic. En het blijkt wel dat je het aan het einde van je kuur moet gebruiken maar wel tijdens je nakuur je eigen testosteron onderdrukt dus dat je het dan niet moet gebruiken. Maar ik lees hier en daar wel dat je van test krimpende ballen krijgt en dat lijkt mij ook logisch omdat het je eigen test aanmaak onderdrukt.

GetXXL sprak wel vol lof over HCG in een bepaald topic. En het blijkt wel dat je het aan het einde van je kuur moet gebruiken maar wel tijdens je nakuur je eigen testosteron onderdrukt dus dat je het dan niet moet gebruiken. Maar ik lees hier en daar wel dat je van test krimpende ballen krijgt en dat lijkt mij ook logisch omdat het je eigen test aanmaak onderdrukt.
Het is dan ook je eigen keus wat je zal gaan doen, bij mijn volgende kuur zal ik alleen HCG gebruiken tijdens de nakuur. Als je ook proviron hebt voor bij je kuur dan zou ik vanaf week 6 50MG proviron laten lopen voor de vrije testosteron en vocht!

Het is dan ook je eigen keus wat je zal gaan doen, bij mijn volgende kuur zal ik alleen HCG gebruiken tijdens de nakuur. Als je ook proviron hebt voor bij je kuur dan zou ik vanaf week 6 50MG proviron laten lopen voor de vrije testosteron en vocht!

Ja natuurlijk, het is altijd je eigen keuze. Maar mijn keuze zou gebaseerd zijn op informatie van andere leden omdat ik zelf op dat gebied nog een leek ben.
HCG Hierin staan wel wat interessante opmerkingen over hoe en wat.
Proviron heb ik ook overwogen en in mijn aller eerste post best veel info over gekregen vragen m.b.t. eerste kuur. Misschien dat ik dat toch nog moet overwegen omdat ik best veel vocht vasthoud, vrije testosteron blijkt niet echt merkbaar te zijn.

Vanochtend gewogen, ben nu 96,6 en ben dus 2 kilo zwaarder dan in het begin (heb in het begin afgerond, zal ik voortaan niet meer doen:P).
Ook is mijn vetpercentage dus met iets meer dan 1% gedaald.
Ik was eerst 3 kilo zwaarder maar daar zat veel vocht bij, nu goed op mijn zout inname gelet en merk niet dat ik meer vocht vasthoud dan normaal (ring past weer normaal en m'n kop is weer normaal) dus van die +2 kilo zit er nu relatief weinig vocht bij :)
In de spiegel zie ik het ook goed, en m'n vriendin is ook helemaal vrolijk :D

Deze nacht wel weer slecht geslapen, begint een routine te worden na de prik...
Weer rond 4 uur wakker en een aantal uur wakker gelegen.

Voor het slapen zou je 5-HTP kunnen proberen. Stimuleerd diepe REM slaap. Als ik het neem slaap ik heel diep en word uitgerust en fit wakker.

HCG zorgt er toch voor dat (wanneer je begint met nolva) je eigen test productie sneller opstart, hierdoor heb je minder last van een dip en kan je makkelijker massa behouden? Al had HCG ook weer een aantal nadelen?

Ik was eerst 3 kilo zwaarder maar daar zat veel vocht bij, nu goed op mijn zout inname gelet en merk niet dat ik meer vocht vasthoud dan normaal (ring past weer normaal en m'n kop is weer normaal) dus van die +2 kilo zit er nu relatief weinig vocht bij
In de spiegel zie ik het ook goed, en m'n vriendin is ook helemaal vrolijk
Is dat zo snel al te zien joh? Eet je btw veel brood op een dag?

Ik had trouwens weer gezeik met mn injecties.. zelfs een topic voor aangemaakt want t voelde echt niet goed. Qua gewicht gaat het bij mij hard. Ik begon 1 jan op 82 kg en ik zit nu rond de 86.

Voor het slapen zou je 5-HTP kunnen proberen. Stimuleerd diepe REM slaap. Als ik het neem slaap ik heel diep en word uitgerust en fit wakker.

Bedankt voor de tip, ik ken het niet maar zal het na mijn training even bestuderen. Zitten er ook nadelen aan verbonden? (bijv. dat je zonder minder gaat slapen, ik noem maar wat)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 12:13 ----------

HCG zorgt er toch voor dat (wanneer je begint met nolva) je eigen test productie sneller opstart, hierdoor heb je minder last van een dip en kan je makkelijker massa behouden? Al had HCG ook weer een aantal nadelen?

Is dat zo snel al te zien joh? Eet je btw veel brood op een dag?

Ik had trouwens weer gezeik met mn injecties.. zelfs een [Link niet meer beschikbaar]voor aangemaakt want t voelde echt niet goed. Qua gewicht gaat het bij mij hard. Ik begon 1 jan op 82 kg en ik zit nu rond de 86.

HCG moet je even paar posts terug kijken, die link die ik daar in heb staan. Als je die helemaal leest wordt het wel een stuk duidelijker. Is een leuke discussie onder wat ervarener gebruikers met goede onderbouwingen. Maar wat jij zegt komt het grotendeels op neer.

Ik heb al het brood geschrapt, at dit al niet veel maar toch. Had vorig weekend wat slechter gegeten, wat de pot schafte thuis. Gehakt, chinees en had een verjaardag waar ik wat gezoute dingen had gegeten... Doe ik niet weer:P m'n sokken zaten in mijn enkels, m'n kop was dik en m'n ring paste niet meer.

Had het topic gelezen ja, zal het zo eens verder bekijken. Vind het echt k*t voor je man! Maar wel vet dat je 4 kilo erbij hebt :o Ik vond mijn 2 kilo al veel haha.

Winstrol doet zn ding ;). Merk het ook met trainen; een idiote pomp in mijn schouders, afgelopen maandag met borst leek het wel alsof ik ook schouders had getraind zo'n zeer dat ze deden :D

Bedankt voor de tip, ik ken het niet maar zal het na mijn training even bestuderen. Zitten er ook nadelen aan verbonden? (bijv. dat je zonder minder gaat slapen, ik noem maar wat)

Geen enkele side. Nou ja, je kan bij de eerste keren gebruik wat meer bizar en intens dromen. Bij dagelijks gebruik treed er wel een beetje gewenning op. Ik heb het echter een paar maanden achter elkaar gebruikt en helemaal geen nadelen ervaren. Daarna zonder ook prima geslapen.

Dit zou ook mijn eerste kuur zijn. Vind wel dat je veels te vroeg begonnen bent, maar ben wel benieuwd naar je progressie. Zou leuk zijn als je die foto's gewoon post, zodat we een indicatie hebben. Dat ze niet scherp zijn boeit niet zoveel, het geeft iig een idee van je omvang.

Vind wel dat je te vroeg begonnen bent, maar ben wel benieuwd naar je progressie. Zou leuk zijn als je die foto's gewoon post, zodat we een indicatie hebben. Dat ze niet scherp zijn boeit niet zoveel, het geeft iig een idee van je omvang.

hier sluit ik me bij aan

Mooie eerste kuur zoals je gezien hebt word de mijn ook bijna hetzelfde behalve dan dat ik er dianabol bij doe

Terug
Naar boven