XXL Nutrition

eerste kuur test & tren Log

• Topic Starter Topic Starter
en wat wil je daarmee zeggen:D jij kuurt nu dus ook op 500 /250?

Wat zou ik daarmee willen zeggen...

Misschien dat je veel zwaarder kuurt dan nodig?! 500mg Test-only is meer dan voldoende. Wat wil je hierna gaan doen als je al begint met tren in een kuur?

O wacht, je wil zeker maar één kuurtje doen en daarna stoppen... ;)

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Ik doe 500mg Test, 300mg Tren. Uit je begin post maak ik op dat je dat ook van plan bent. Compleet overbodig.

Die Wiggers is ook met tren begonnen en gaint nu ook niet meer zonder of met normale doseringen.

me volgende kuur word denk test 500 met 400 deca. denk dat ik hiernog genoeg mee kan gainen. Zit trouwens een jonge bij mij op de sportschool heeft ook test en tren gepakt in zn eerste kuur en gaint nu ook nog met normale hoeveelheden..

ik heb de tren trouwens met 50 verlaagd vanwege hoge bloedruk..

maar ik zal hem idd wel te hoog hebben voor de eerste x maar ga der in iedergeval wel super op valt zeker niet tegen...

Laatst bewerkt:

Misschien dat je veel zwaarder kuurt dan nodig?! 500mg Test-only is meer dan voldoende. Wat wil je hierna gaan doen als je al begint met tren in een kuur?

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Ik doe 500mg Test, 300mg Tren. Uit je begin post maak ik op dat je dat ook van plan bent. Compleet overbodig.

Die Wiggers is ook met tren begonnen en gaint nu ook niet meer zonder of met normale doseringen.

+1
laat ze maar doen,ze weten toch altijd alles beter ;-)

jij bent degene die hier loop te janken

tren is geen bulkkuur maar een cutkuur,dus verhoog alles maar.
uit je vel scheuren zul je niet doen,want denk maar niet dat je na 1 kuur de hulk bent,hoor.
dat je als 1ste kuur tren gebruikt zegt al genoeg.

ook al zown reactie van jou wat ben jij een stumper zeg heb je nix beters te doen ofzo? Ben je gefrustreerd en wil je erover praten?

Ik zie hier veel gezeik en nog geen fotos. Waar blijven ze?

foto had ik geplaatst en later weer verwijderd. einde van me kuur zal ik hem weer plaatsen samen met het resultaat...

Gevorderde bbers bij mij uit de sportschool zeggen dat t onzin is dat je elke keer de dosis moet verhogen!!

Dat is alleen als je vaak achter elkaar kuurt, maar niet 1 kuur van 10 of 12 weken PER JAAR..
Dan kan je gewoon de zelfde dosissen aanhouden volgens de meesten..

Hoe zit dat dan??! Zelf kuur ik NOG niet btw.

Ik denk dat je niet hoeft blijven verhogen maar beginnen met test Tren raad ik ook niemand aan maar daar leer
Je van. Ik heb trouwen nog wel
Lekker gegained hoor seeker geen 10tallen kilo's maar wel schone kilo's Tren blijft het beste om mee te bulken deca is troep blijft er niet veel meer over cycles van 1000 mg test doen jullie toch ook seeker? En hoeveel kuren heb je er al op zitten ? En blijf jij verhogen dan ?

O sorry dacht een keer gelezen te hebben dat jij ook met tren begonnen bent en dat je van een volgende cycle test/tren niet meer de gewenste resultaten kreeg.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Je hoeft ook niet telkens de dosering te verhogen, doe ik ook niet, maar je speelruimte is wel geheel weg als je gelijk zo hoog en androgeen inzet als eerste kuur.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Een gevorderde bb'er zet geen één kuur van 10 a 12 weken per jaar, want dat is te weinig om je massa vast te houden ;). Of ze bridgen, maar dan kuren ze feitelijk het gehele jaar door...

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Yep laatste kuren waren 1000mg Test, andere 1000mg Primo, huidige 500mg Test/300mg Tren.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Zit er aan te denken om 8 van de 12 maanden achtereenvolgens te kuren op 250mg Test/week en 4IU Hyge 5/2 10 van de 12 maanden. Gewoon om mijn massa vast te kunnen houden zonder noemenswaardige gezondheidsrisico's en verder te "fine tunen". Wel een herstel van 4 achtereenvolgende maanden om niet afhankelijk te worden, waarna natuurlijk een bloedtest zal volgen alsmede midden in de 8 maanden cycle (2x per jaar dus).

Laatst bewerkt:
Hoeveel ben je met je kracht vooruitgegaan?

O sorry dacht een keer gelezen te hebben dat jij ook met tren begonnen bent en dat je van een volgende cycle test/tren niet meer de gewenste resultaten kreeg.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Je hoeft ook niet telkens de dosering te verhogen, doe ik ook niet, maar je speelruimte is wel geheel weg als je gelijk zo hoog en androgeen inzet als eerste kuur.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Een gevorderde bb'er zet geen één kuur van 10 a 12 weken per jaar,
want dat is te weinig om je massa vast te houden ;). Of ze bridgen, maar dan kuren ze feitelijk het gehele jaar door...

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Yep laatste kuren waren 1000mg Test, andere 1000mg Primo, huidige 500mg Test/300mg Tren.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Zit er aan te denken om 8 van de 12 maanden achtereenvolgens te kuren op 250mg Test/week en 4IU Hyge 5/2 10 van de 12 maanden. Gewoon om mijn massa vast te kunnen houden zonder noemenswaardige gezondheidsrisico's en verder te "fine tunen". Wel een herstel van 4 achtereenvolgende maanden om niet afhankelijk te worden, waarna natuurlijk een bloedtest zal volgen alsmede midden in de 8 maanden cycle (2x per jaar
dus).

Nee de eerste kuur heb ik meer gegaind en 2 de ging ik minder hard drogere massa heb dan ook niet verhoogd maar ik pakte eerste kuur meer vocht tweede drogere massa % naar beneden waardoor het lijkt of je niet aankomt .
En of de vergevorderde bb heeft niet echt iets met roids te maken wel de grote van de bb maar je hebt gelijk dat het zonde is van een eerste kuur 500 test kun j mis evenveel massa pakken als combi test en Tren

okee ff een vraagje he hoelang trainen jullie per trainingsdag als jullie kuren?

pfff,wat een vraag.wil je miss ook weten hoe vaak we naar de wc gaan???

niet,anders verlies je gewicht.geef nu toe dat het een domme vraag is.iedereen traint anders.sommigen doen 2 spiergroepen,sommigen maar 1.sommigen doen 5 oef per spier,anderen maar 3,en ga zo maar verder.je kunt er gewoon geen tijd op plakken.

Terug
Naar boven