AndroidHealthClinic

eerste kuur test & tren Log

• Topic Starter Topic Starter
voedingsschema

vandaag gegeten volgens nieuwe voedingsschema ging prima...nu laatste 6 weken knallen en hoop er met dit schema nog meer uit te halen en te behouden..

update

Nog 2 dagen en dan zit ik op 5 weken. Begin nu beetje last te krijgen van pukkels vooral onder de oksels best wel vervelend moet ik zeggen maargoed als het bij dit blijft vind ik het wel best. Voel me ook al weken bok en bokgeil heb nu net een nieuwe vriendin die der nix van weet en die vraagt zich denk ook wel af waar al die libido vandaan komt:D

vandaag weer even op de weegschaal gestaan en verrekt ik tik de 90 kilo aan! nu dus 7 kilo zwaarder geworden in die 5 weken...

K ga der een beetje vanuit dat ik dit zal behouden en alles wat er nu nog bijkomt weer zal verliezen maar dat zullen we dan wel zien! Zit nu op de helfd van me kuur en ben zeer tevreden..

okee nou sta ik even voor een raadsel. Zelfde tijd zelfde weegschaal 2 kilo lichter...vreet als een gek en val gwoon 2 kilo af in een dag? snap er helemaal nix van

niet iedere dag wegen... ;)
gewoon 1 a 2 x per week smorgens op lege maag

Ik lees nu pas deze log, heel spijtig. Aan de eerste reacties uit dit topic is wel te zien waarom. Gezeur en gezanik allemaal, terwijl juist dit juist wel een goede log is (en dat zijn er niet veel).

Aan TS:
Goede log, keep it up!

niet teveel op gewicht afgaan.meet je omtrekken van je armen,borst,benen en buik.want stel je voor dat je 5kg bijkomt op de weegschaal en alle omtrekken hetzelfde blijven,behalve jou buik,dan doe je iets verkeerd,snap je.gewicht zegt niet alles.

Nice log

bedankt jongens voor de positieve reacties,

ik heb ff me inname berekend en kom nu op ongeveer 3500 calorieen bij 350 gram eiwitten. Ik ga nu idd ff minder op de weegschaal af want merk dat ik wel droger word. Zal binnenkort even een meetlintje kopen om die maten op te meten en die zal ik dan even posten.

zat zelf te denken dat ik vocht ben kwijtgeraakt want het is toch zo dat test vocht vasthoud en tren juist niet of zelfs afstoot..of sla ik hier de plank volledig mis correct me if im wrong

Klopt als een bus, na de kuur trekt t weer bij, dus zou ook je vp in de gaten houden :-)

Ik lees nu pas deze log, heel spijtig. Aan de eerste reacties uit dit topic is wel te zien waarom. Gezeur en gezanik allemaal, terwijl juist dit juist wel een goede log is (en dat zijn er niet veel).

Aan TS:
Goede log, keep it up!

Daar is een log toch voor! hij heeft er iig van geleerd;)

nieuw trainschema

dag1 borst biceps
dag2 benen buik
dag3 schouders triceps
dag4 rug trapecius
dag5 biceps triceps

Iemand mischien een beter idee?

je izt aan de aas en vraagt nu om een schema :S? deze vind ik zelf erg lekker:

Mon: Chest
Tues: Quads + Hams
Wed: Back
Thurs: Shoulders
Fri: Bis + Tris
Sat: Rest
Sun: Extra Back or Leg day

6 dagen aan 1 stuk door trainen en 1 dag rust.... niet echt optimaal maarja.

ik vind wel chill hoorj e kan alle spiergroepen goed pakken ipv dat je na 1 spiergroep al moe bent...

Dat kan best, maar je spieren krijgen minder herstel tijd dus minder groei.

hoezo kleine spiergroep= 48 uur, grote 72

Dat kan best, maar je spieren krijgen minder herstel tijd dus minder groei.

onzin is voor iedereen anders, heb alles geprobeerd qua schema's, 1x per week, 2 x per week, 3x per 2 weken. Ik herstel prima met 2x in de week alles pakken, zeker als ik on ben

Elke spiergroep 1x in de week maximaal, behalve die k*t kuiten.:shoot::shoot::shoot::shoot:

tren

okee jongens van het weekend ben ik dus uitgeweest voor het eerst weer sinds 2 maanden. Nou had ik vrijdag maar een paar uur geslapen en zaterdag ook weer een paar uur. Wat ik merkte was dat ik geestelijk helemaal gesloopt was ik miste opeens me ex heel erg en de tranen rolde over me wangen. Achteraf denk ik bij mezelf wtf was er met mij aan de hand dit heb ik nog nooit gehad. Voorlopig dus ff niet meer zown weekend voor mij. denk ook wel dat ik een flinke klap ga krijgen als ik met de tren stop over een aantal weken maar dat zien we dan wel weer:D

Ben zondag ook ziek geworden griep enzo. Hopen dat het gauw overgaat ben al blij dat het nu gebeurd en niet in me nakuur. Door de keelpijn kortademig en dit is ten nadele van me training ben snel uitgeput zal overigens ook wel zijn omdat ik gewoon ziek ben.

ik train dus wel gewoon maar wel een stuk minder hard. Eten lukt ook wel maar ook een stuk minder..best wel balen maargoed nog niet veel massa kwijt gelukkig sta nog op 89 kilo

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven