- Waardering
- 5
okee ff een vraagje he hoelang trainen jullie per trainingsdag als jullie kuren?
Totdat je 'vol' zit en verzadigd bent. Zit daar een tijd aan vast dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
okee ff een vraagje he hoelang trainen jullie per trainingsdag als jullie kuren?

okee ik train nu zo:
Maandag: borst , schouders , triceps
dinsdag: rug , biceps
woensdag: benen , buik
donderdag: Borst, schouders , triceps
vrijdag: rug , biceps
zaterdag: benen , buik
Borst doe ik 4 verschillende oefeningen voor 4x 8
schouders 3 verschillende oefeningen ook 4 x8
triceps 3 verschillende oefeningen 4x8
Rug 5 verschillende oefeningen 4x 8
biceps 3 verschillende 4x8
benen pak ik weer 4 verschillende oefeningen 4x8
buik doe ik meestal 15 a 20 min
hoe zou ik dit dan beter kunnen doen om het maximale deruit te halen?
Je kunt beter wat rustdagen inplannen......in plaats van ELKE dag (behalve Zondag) trainen.
Vrijdag rug = deadlift ? En dan Zaterdag's weer fijn squatten ?
elke spiergroep 1 keer per week trainen,als je deze deftig traint,kun je ze geen 2de keer doen op een week.
tussen borst en schouders voldoende rust laten,want je belast met beide oef je schouders.
ik doe
maandag:schouders:5 oef 12,10,8,6
dinsdag:armen:4 oef per spiergroep 10,8,6
woensdag:benen en kuiten 5 oef benen,2 oef kuiten.benen heb ik geen vaste sets,kuiten ook niet,maar meestel 8,8,8 voor kuiten.
donderdag:rug:6 oef 12,10,8,6 mijn rug is wel mijn beste spiergroep en groeit als een malle.
vrijdag:borst 5 oef 12,10,8,6
sommige gaan zeggen,dat dit teveel sets of reps zijn,maar dit werkt voor mij het beste.ik train ondertussen al meer dan 8 jaar,en weet wat bij mij werkt en wat niet.dit is wel mijn on schema,off doe ik iets minder,want anders herstel ik niet genoeg.
ik heb net 6 weken gedeadlift ben nu weer andere oefeningen aant doen en ga die pas weer over 4 weken doen.. Verrander mn schema om de 6 weken
---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------
Eetschema
07:00 2 Bbrood pindakaas, bord brinta, aminozuren en whey
10:00 4 Bbroodjes met 100gram kip en 1 ei
12:00 4 Bbroodjes met 100gram kip 1 ei
en aminozuren
15:00 4 Bbroodjes met 100gram biefstuk
18:00 Avondeten wat de pot schaft altijd met vlees of vis. whey
17:00 Trainen , aminozuren, banaan
21:15 blik tonijn, als er wat over was met avondeten neem ik dat en anders nog 2 broodjes
22.00 bak kwark, whey en aminozuren
aminozuren heb ik van MDoubleYou
bleu aminobol moet er 10 pd nemen
dan heb ik ook nog een Pre workout pack van performance zit alles wat je nodig hebt in kwa vitamine en mineralen zitten trouwens ook nog aminozuren in.

Dacht je dat te hoog gedoseerd kuren een alternatief is voor goed voeding ofzo
Te veel brood (zout). Geen plakjes kipfilet op brood (zout). Te weinig carbs. Je PWO schiet ernstig te kort (heel belangrijk!!!). Zie te weinig gezonde vetten. Te weinig fruit en groente. Neem wat lijnzaadolie voor het slapen.
Succes!