XXL Nutrition

eerste kuur test & tren Log

• Topic Starter Topic Starter
ok ja want ik trainde normaal een uurtje omdat ik dan wel vol zat maar nu train ik 2 uur omdat ik dan pas het gevoel heb dat ik genoeg heb gedaan:)

Ik denk dat je wil aankomen ? Minder lang trainen meer eten je mist teveel voeding bij twee uur trainen. Of je moet tussendoor eten je kan beter. Elke dag trainen uurtje

2 uur is veel te lang. dan train je niet intensief genoeg als je na een uur nog niet vol zit. gewoon supersets doen. zit je binnen een half uur wel vol als t moet:D

het is ook niet zo,hoe meer oef je doet en hoe langer je traint hoe meer spiermassa je wint.
je gaat je op den duur overtrainen en blessures krijgen.een training moet geen 2 uur duren of een uur.stel een schema op,en doe deze dan,duurt het maar 45min,dan is het zo.op den duur doe je 7 oef voor borst,omdat je anders niet het gevoel hebt dat je traint.en zo werkt het niet.

Is het niet zo dat je sneller hersteld tijdens je kuur dus ook meer kan trainen? Ik heb tot nu toe 5,5 kilo gepakt in 4 weken en dat is niet verkeerd volgens mij..mischien dat als ik minder lang train ook meer kilo`s kan gainen?

ik ga hem denk een half uur inkorten want je verbrand idd wel erg veel..

Laatst bewerkt:
ja,maar dat vat je verkeerd op.je kracht word ook veel groter bij een kuur,waardoor je ook meer tijd nodig hebt om te herstellen.vroeger dacht ik ook zo.nu doe ik elke dag 1 spiergroep en concentreer me er helemaal op,zonder te moeten denken,straks moet ik nog biceps trainen of triceps.en dat werkt voor mij perfect.ik doe mijn aantal oef en reps,en zorg dat ik ze voel.het is je eerste kuur,dan is het normaal dat je zoveel gaint,maar er zal ook vocht bij zijn,hoor.overdaad schaadt ;-)

okee ik train nu zo:

Maandag: borst , schouders , triceps
dinsdag: rug , biceps
woensdag: benen , buik
donderdag: Borst, schouders , triceps
vrijdag: rug , biceps
zaterdag: benen , buik

Borst doe ik 4 verschillende oefeningen voor 4x 8
schouders 3 verschillende oefeningen ook 4 x8
triceps 3 verschillende oefeningen 4x8

Rug 5 verschillende oefeningen 4x 8
biceps 3 verschillende 4x8

benen pak ik weer 4 verschillende oefeningen 4x8
buik doe ik meestal 15 a 20 min

hoe zou ik dit dan beter kunnen doen om het maximale deruit te halen?

Je kunt beter wat rustdagen inplannen......in plaats van ELKE dag (behalve Zondag) trainen.

Vrijdag rug = deadlift ? En dan Zaterdag's weer fijn squatten ?

Krijg het idee dat je weer een voorbeeld bent van "kuren zonder basiskennis, basisfysiek".

Laatst bewerkt:
okee ik train nu zo:

Maandag: borst , schouders , triceps
dinsdag: rug , biceps
woensdag: benen , buik
donderdag: Borst, schouders , triceps
vrijdag: rug , biceps
zaterdag: benen , buik

Borst doe ik 4 verschillende oefeningen voor 4x 8
schouders 3 verschillende oefeningen ook 4 x8
triceps 3 verschillende oefeningen 4x8

Rug 5 verschillende oefeningen 4x 8
biceps 3 verschillende 4x8

benen pak ik weer 4 verschillende oefeningen 4x8
buik doe ik meestal 15 a 20 min

hoe zou ik dit dan beter kunnen doen om het maximale deruit te halen?

elke spiergroep 1 keer per week trainen,als je deze deftig traint,kun je ze geen 2de keer doen op een week.
tussen borst en schouders voldoende rust laten,want je belast met beide oef je schouders.
ik doe
maandag:schouders:5 oef 12,10,8,6
dinsdag:armen:4 oef per spiergroep 10,8,6
woensdag:benen en kuiten 5 oef benen,2 oef kuiten.benen heb ik geen vaste sets,kuiten ook niet,maar meestel 8,8,8 voor kuiten.
donderdag:rug:6 oef 12,10,8,6 mijn rug is wel mijn beste spiergroep en groeit als een malle.
vrijdag:borst 5 oef 12,10,8,6
sommige gaan zeggen,dat dit teveel sets of reps zijn,maar dit werkt voor mij het beste.ik train ondertussen al meer dan 8 jaar,en weet wat bij mij werkt en wat niet.dit is wel mijn on schema,off doe ik iets minder,want anders herstel ik niet genoeg.

Je kunt beter wat rustdagen inplannen......in plaats van ELKE dag (behalve Zondag) trainen.

Vrijdag rug = deadlift ? En dan Zaterdag's weer fijn squatten ?

ik heb net 6 weken gedeadlift ben nu weer andere oefeningen aant doen en ga die pas weer over 4 weken doen.. Verrander mn schema om de 6 weken

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

elke spiergroep 1 keer per week trainen,als je deze deftig traint,kun je ze geen 2de keer doen op een week.
tussen borst en schouders voldoende rust laten,want je belast met beide oef je schouders.
ik doe
maandag:schouders:5 oef 12,10,8,6
dinsdag:armen:4 oef per spiergroep 10,8,6
woensdag:benen en kuiten 5 oef benen,2 oef kuiten.benen heb ik geen vaste sets,kuiten ook niet,maar meestel 8,8,8 voor kuiten.
donderdag:rug:6 oef 12,10,8,6 mijn rug is wel mijn beste spiergroep en groeit als een malle.
vrijdag:borst 5 oef 12,10,8,6
sommige gaan zeggen,dat dit teveel sets of reps zijn,maar dit werkt voor mij het beste.ik train ondertussen al meer dan 8 jaar,en weet wat bij mij werkt en wat niet.dit is wel mijn on schema,off doe ik iets minder,want anders herstel ik niet genoeg.

oke bedankt man ik ga ff proberen mn schema aan te passen..

ik heb net 6 weken gedeadlift ben nu weer andere oefeningen aant doen en ga die pas weer over 4 weken doen.. Verrander mn schema om de 6 weken

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Deadlift zou ik er juist altijd inlaten....is een van de betere oefeningen.

je moet sowieso de basisoef doen.je moet zo denken.je gaat trainen,je zorgt dat je je ding daar doet,en dan moet je jou spieren gaan voeden,en dat zorgt voor groei.

Eetschema

07:00 2 Bbrood pindakaas, bord brinta, aminozuren en whey

10:00 4 Bbroodjes met 100gram kip en 1 ei

12:00 4 Bbroodjes met 100gram kip 1 ei
en aminozuren

15:00 4 Bbroodjes met 100gram biefstuk

18:00 Avondeten wat de pot schaft altijd met vlees of vis. whey

19:00 Trainen , aminozuren, banaan

21:15 blik tonijn, als er wat over was met avondeten neem ik dat en anders nog 2 broodjes

22.00 bak kwark, whey en aminozuren

aminozuren heb ik van MDoubleYou
bleu aminobol moet er 10 pd nemen

dan heb ik ook nog een Pre workout pack van performance zit alles wat je nodig hebt in kwa vitamine en mineralen zitten trouwens ook nog aminozuren in.

Laatst bewerkt:
Eetschema

07:00 2 Bbrood pindakaas, bord brinta, aminozuren en whey

10:00 4 Bbroodjes met 100gram kip en 1 ei

12:00 4 Bbroodjes met 100gram kip 1 ei
en aminozuren

15:00 4 Bbroodjes met 100gram biefstuk

18:00 Avondeten wat de pot schaft altijd met vlees of vis. whey

17:00 Trainen , aminozuren, banaan

21:15 blik tonijn, als er wat over was met avondeten neem ik dat en anders nog 2 broodjes

22.00 bak kwark, whey en aminozuren

aminozuren heb ik van MDoubleYou
bleu aminobol moet er 10 pd nemen

dan heb ik ook nog een Pre workout pack van performance zit alles wat je nodig hebt in kwa vitamine en mineralen zitten trouwens ook nog aminozuren in.

je eet veel te veel brood,en daardoor hou je vocht vast.
ik zie ook geen rijst staan.en na je training zit je met een groot gat zonder voeding.zo ga jij jou gains nooit vasthouden.ik eet minstens 3 keer per dag rijst en kip,soms 4 keer.ik eet ook geen brood,maar rijstwafels in de plaats.je zit ook niet zo hoog in je eiwitten,max 250gr als ik zo lees,kan dat?

Dacht je dat te hoog gedoseerd kuren een alternatief is voor goed voeding ofzo???

Te veel brood (zout). Geen plakjes kipfilet op brood (zout). Te weinig carbs. Je PWO schiet ernstig te kort (heel belangrijk!!!). Zie te weinig gezonde vetten. Te weinig fruit en groente. Neem wat lijnzaadolie voor het slapen.

Succes!

Dacht je dat te hoog gedoseerd kuren een alternatief is voor goed voeding ofzo???

Te veel brood (zout). Geen plakjes kipfilet op brood (zout). Te weinig carbs. Je PWO schiet ernstig te kort (heel belangrijk!!!). Zie te weinig gezonde vetten. Te weinig fruit en groente. Neem wat lijnzaadolie voor het slapen.

Succes!

dat is waar wat je zegt,maar groenten,daar heb ik mijn mening over.ik neem heel het jaar door vitaminen en mineralen,waarom dan nog volproppen met groenten,dan steek ik liever extra rijst en kip in mijn mond

Vitaminen neem ik ook en dat is heel leuk en aardig allemaal, maar geen vervanging voor ECHTE voeding zoals groenten. Kan je geen theoretisch onderbouwd antwoord geven, maar gezondheidshalve voel ik dat zo.

Neem bijv. Avocado (vrucht): bomvol vitaminen, mineralen en vele andere goede stoffen (ook voor de huid en tegen puisten). Mijns inziens onontbeerlijk in een gezond bb dieet... Oke je kan die vitaminen en mineralen uit een pilletje halen, maar er zitten ook stoffen in voor een goede cholesterol verhouding en die bloeddruk verlagend werken.

Laatst bewerkt:
ja,maar ik lust 3/4 van de groenten niet,en mijn darmen kunnen er niet tegen,daarom vervang ik ze zo ;-)maar het is idd zoals je zegt;eerste kuur,zo zwaar kuren,met zo weinig voeding,dat is achteraf alles terug verliezen van gains.

Terug
Naar boven