Fitness Seller

eerste kuur test & tren Log

• Topic Starter Topic Starter
je eet veel te veel brood,en daardoor hou je vocht vast.
ik zie ook geen rijst staan.en na je training zit je met een groot gat zonder voeding.zo ga jij jou gains nooit vasthouden.ik eet minstens 3 keer per dag rijst en kip,soms 4 keer.ik eet ook geen brood,maar rijstwafels in de plaats.je zit ook niet zo hoog in je eiwitten,max 250gr als ik zo lees,kan dat?

ja ik hoop dit in de toekomst ook te kunnen gaan doen maar woon nu helaaas nog bij mn ouders...ga wel snel het huis uit en ga het dan zeker anders doen. Heb via pm dit voedingsschema gehad denk dat ik dit dan wil gaan aanhouden

07:00 2 lepel pindakaas. 70 gram brinta of rijstbloem, 2 scheppen whey

10:00 200 gram kip met 2 broodjes + 80 gram rijst

12:00 200 gram rundergehakt+120 gram pasta

15:00 150 gram kip+80 gram rijst+schep whey

18:00 200 gram extra magere rundergehakt+ 100 gram pasta

17:00 Whey voor trainen en amino's

19:00 150 gram kip plus 2 scheppen whey

21:15 blik tonijn + 1 schep casseine of whey

22.00 bak kwark

ja ik hoop dit in de toekomst ook te kunnen gaan doen maar woon nu helaaas nog bij mn ouders...ga wel snel het huis uit en ga het dan zeker anders doen. Heb via pm dit voedingsschema gehad denk dat ik dit dan wil gaan aanhouden

22.00 bak kwark

dat ziet er al veeeeeel beter uit,ik zou ook na de training vitargo of dextrose nemen.maar bouw dit voedingsschema stelselmatig op,want het is veel meer dan wat je nu eet,anders krijg je het niet binnen.

22.00 bak kwark

Kloppen je tijden wel helemaal, want je hebt maaltijden om 17:00 (voor trainen), 18:00 (dan zou je dus net klaar zijn met sporten) en 17:00 (waar je helemaal geen carbs eet)?

Ook een PWO-shake zou niet misstaan. Neem zelf 100 gram PWO45 van BBex.

Ook mag je s'morgens wel wat meer carbs nemen en neem er een handje rozijnen bij...

Daarnaast lijkt het mij verstandiger de carbs meer te verdelen, want dat schommelt met sommige maaltijden. Rijst en pasta droog ongekookt gewogen?

Niet naar seeker luisteren hoor, zeker niet als het om voeding gaat, hij is een enorme dikz*k! Hij weegt al bijna 130 kg. papz*k.

O sorry dacht een keer gelezen te hebben dat jij ook met tren begonnen bent en dat je van een volgende cycle test/tren niet meer de gewenste resultaten kreeg.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Je hoeft ook niet telkens de dosering te verhogen, doe ik ook niet, maar je speelruimte is wel geheel weg als je gelijk zo hoog en androgeen inzet als eerste kuur.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Een gevorderde bb'er zet geen één kuur van 10 a 12 weken per jaar, want dat is te weinig om je massa vast te houden ;). Of ze bridgen, maar dan kuren ze feitelijk het gehele jaar door...

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Yep laatste kuren waren 1000mg Test, andere 1000mg Primo, huidige 500mg Test/300mg Tren.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Zit er aan te denken om 8 van de 12 maanden achtereenvolgens te kuren op 250mg Test/week en 4IU Hyge 5/2 10 van de 12 maanden. Gewoon om mijn massa vast te kunnen houden zonder noemenswaardige gezondheidsrisico's en verder te "fine tunen". Wel een herstel van 4 achtereenvolgende maanden om niet afhankelijk te worden, waarna natuurlijk een bloedtest zal volgen alsmede midden in de 8 maanden cycle (2x per jaar dus).

Seeker denk je niet dat je dan in die 4 maanden gigantisch veel massa gaat verliezen?

Niet naar seeker luisteren hoor, zeker niet als het om voeding gaat, hij is een enorme dikz*k! Hij weegt al bijna 130 kg. papz*k.

Moet jij dan vochtbal! Jij bent 124 kilo spa rood: vocht, lucht en erg prikkelbaar haha :)

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Seeker denk je niet dat je dan in die 4 maanden gigantisch veel massa gaat verliezen?

Ik trek de HGH in die maanden door met eventueel wat IGF, dat heeft me vroeger al vaker gered mbt massa-verlies.

Het is nog maar een idee en constant op 250mg Test zou kwa massa-verlies idealer zijn, maar dat heeft natuurlijk ook zijn nadelen mbt herstel van de eigen testproductie. Wel denk ik dat eenmalig 4 maanden herstellen na 8 maanden on verstandiger is dan 2 x 2 maanden herstellen na 2 x 4 maanden on.

Al met al moet ik nog een beetje brainstormen, maar hoe dan ook wil ik steeds lager in mijn AAS gaan zitten in de toekomst en meer gaan richten op massa-behoud en fine tunen.

Overal waar ik heen ga, word ik tegenwoordig zo vreemd aangekeken dat meer massa gewoon too much zou zijn. Ik denk dat dat voor sommige ook niet onbekend is.

Laatst bewerkt:
Kloppen je tijden wel helemaal, want je hebt maaltijden om 17:00 (voor trainen), 18:00 (dan zou je dus net klaar zijn met sporten) en 17:00 (waar je helemaal geen carbs eet)?

Ook een PWO-shake zou niet misstaan. Neem zelf 100 gram PWO45 van BBex.

Ook mag je s'morgens wel wat meer carbs nemen en neem er een handje rozijnen bij...

Daarnaast lijkt het mij verstandiger de carbs meer te verdelen, want dat schommelt met sommige maaltijden. Rijst en pasta droog ongekookt gewogen?

Ik denk ongkookt?..dat van die rozijnen is idd ook wel een goed plan en zal ik zeker doen.
ene die tijden die kloppen idd niet helemaal ik hou dezelfde tijden als in mn vorige schema aan.

07:00 2 lepel pindakaas. 70 gram brinta of rijstbloem 30gr whey handje rozijnen

12:00 200 gram rundergehakt + 120 gram pasta

15:00 150 gram kip + 80 gram rijst

18:00 avondeten en vlees 30gr whey

19:00 trainen amino's

21:15 blik tonijn , 100 gram kip 2 broodjes 30gr whey

22.00 bak kwark amino`s

Laatst bewerkt:
Hoogstwaarschijnlijk ongekookt gewogen ja...

Je vergeet de rozijnen en belangrijker nog: de PWO-shake! ;)

PWO-45 van BBex, zie bodylab.nl

Je kan zelf een dergelijke shake samenstellen, maar hier zit alles al in en dat is wel zo makkelijk.

PWO-45 van BBex, zie bodylab.nl

Je kan zelf een dergelijke shake samenstellen, maar hier zit alles al in en dat is wel zo makkelijk.

Wel duur voor iets wat uit 70% carbs/suikers bestaat? Imho neem je liever minder suikers en meer complexe carbs rondom je training.

Ik ben niet ON en die andere jongens zijn nooit ON geweest

Trt deed je toch? imo is dat ON

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Moet jij dan vochtbal! Jij bent 124 kilo spa rood: vocht, lucht en erg prikkelbaar haha :)

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Ik trek de HGH in die maanden door met eventueel wat IGF, dat heeft me vroeger al vaker gered mbt massa-verlies.

Het is nog maar een idee en constant op 250mg Test zou kwa massa-verlies idealer zijn, maar dat heeft natuurlijk ook zijn nadelen mbt herstel van de eigen testproductie. Wel denk ik dat eenmalig 4 maanden herstellen na 8 maanden on verstandiger is dan 2 x 2 maanden herstellen na 2 x 4 maanden on.

Al met al moet ik nog een beetje brainstormen, maar hoe dan ook wil ik steeds lager in mijn AAS gaan zitten in de toekomst en meer gaan richten op massa-behoud en fine tunen.

Overal waar ik heen ga, word ik tegenwoordig zo vreemd aangekeken dat meer massa gewoon too much zou zijn. Ik denk dat dat voor sommige ook niet onbekend is.

Oke mij lijkt 8 maanden On en 4 maanden Off ook relaxter..
Haha aangekeken word je toch wel man hoort bij BB toch ;)

Trt deed je toch? imo is dat ON

Dat TRT niet natural is ben ik met je eens, maar daar gaat het niet om in dit verhaal.
Beweren dat TRT hetzelfde effect heeft wat betreft eiwitsynthese als echt ON zijn slaat nergens op.

Ik heb met mijn 100mg per week echt niet meer potentie dat een andere man. ;)

edit: Ik heb wel het voordeel dat ik na een kuur geen terugval heb aangezien ik na een kuur niks op gang hoef te laten komen. Dat wel ja

Laatst bewerkt:
Dat TRT niet natural is ben ik met je eens, maar daar gaat het niet om in dit verhaal.
Beweren dat TRT hetzelfde effect heeft wat betreft eiwitsynthese als echt ON zijn slaat nergens op.

Ik heb met mijn 100mg per week echt niet meer potentie dat een andere man. ;)

edit: Ik heb wel het voordeel dat ik na een kuur geen terugval heb aangezien ik na een kuur niks op gang hoef te laten komen. Dat wel ja

Dat is dan jou mening ;)

Feiten zijn geen meningen.
Als jij denkt dat je met 100mg test E harder gaat dan een gemiddelde man ben je niet zo slim.

edit: Ik ga trouwens niet meer verder in discussie met je aangezien dat niet leuk is voor de TS en volgens mij komt er toch niet echt veel zinnigs uit je. Ciao!

Laatst bewerkt:
goed log:thumbup:

Terug
Naar boven