Fitness Seller

Eerste kuur, weet zeer weinig van anabolen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

SupersizeMe

Novice
Waardering
0
Beste mensen, ik kijk al een tijdje op dit forum. Ik vind het erg informatief, maar ik heb toch specifieke vragen die ik zou willen stellen. Nu wil ik beginnen met een kuur waar ik ook nog wat aan overhoud.

Ik ben nu 18.5 jaar oud. Ik trainde sinds me 15e, had goede resultaten na 8 maanden ongeveer, daarna een jaar ofzo nix gedaan. Ging alles weer weg, daarna weer wel trainen daarna weer niet. Je kan bijna nix meer zien van het feit dat ik heb getraind. Dit is wel klote, maar ik heb alleen mezelf te danken. Nu train ik al ongeveer 6 maanden, daarvoor was ik een beetje dikkig geworde. Ik heb mezelf 'gestarved' en nu zit ik weer goed. 14% ofzo bodyf*t. 1.86, ongeveer 82kg.

Nu wil ik jullie advies vragen. Dit zou mijn eerste kuur worden. Ik train ongeveer 4 keer per week een uur. Geen cardio. Ik zou graag een kuur doen waarbij ik zichtbaar en binnen niet al te lange tijd resultaten kan zien. Ik zeg niet dat ik opeens een Schwarzenegger wil worden in 2 maanden, en die verwachtingen heb ik ook niet. Ik wil alleen wat meer strepen zien op me lichaam:) Of lijntjes, wat je leuk vind. Nu wil ik geen gevaarlijke kuur doen (liever niet), dus waaraan een hoog risico gebonden is. Ik weet dat anabolen shit is en dat het gevaarlijk is, maar dit zal mijn eerste en laatste kuur zijn, gewoon voor een soort kickstart. Dat is ook waarom ik er iets aan over wil houden. Dus niet dat ik opeens spiermassa aankom en zodra ik stop alles weggaat.

Eisen: het moet een kuur zijn waar puur spierweefsel bij komt, geen vet.
het moet blijvend zijn.
zo min mogelijk bijwerkingen; agressie maakt mij nix uit.

Ik ben vast wel iets vergeten, maar dat vullen jullie wel aan neem ik aan. Ik verwacht zoals ik al zei geen wondermiddel, en ik zal ook gewoon blijven trainen na het kuur. Help aub..:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je zeer weinig van AAS afweet moet je niet gaan kuren.
Kuren is niet zonder gevaren, zeker niet als je niet weet wat je moet doen.

Mijn advies: wacht met kuren, en leer eerst over hoe en wat met AAS.

Zie trouwens net dat je pas 18 bent.... Je hoort nog niet eens te denken over kuren!

Mrj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek:

Eisen: het moet een kuur zijn waar puur spierweefsel bij komt, geen vet.
het moet blijvend zijn.
zo min mogelijk bijwerkingen; agressie maakt mij nix uit.

geen kuur voor jou dan!!

-vet kom je zowiezo bij,behalve bij tren...maar dat mag jij nog niet gebruiken!
-of het blijvend is,dat hangt van jou af,en hoe je nakuur is!
-bijwerkingen kun je altijd krijgen!in meer of mindere maten,maar ze kunne altijd opkomen..

als je met bovenstaande geen rust kan vinden,dan is kuren niets voor jou...over je leeftijd ga ik niets zeggen,want ben zelf vroeg begonnen.

wacht aub ff tot je 21 ( of ouder ) bent voordat je daaraan begint, de bijwerkingen op je nog niet helemaal volwassen lichaam kunnen ( hoeft niet , maar de kans is groter dan anders ) slechte uitwerkingen hebben op je lichaam/libido die je later pas gaat merken .

En je traint nu pas weer 6 mnd ??? Daarom zijn je stats imo niet zo dat je niet meer natuurlijk kunt gainen , je lichaam maakt nog steeds een hoge dosis test aan , als je dat combineerd met goed ( schoon ) veel eten kom je echt nog wel aan .
Maar vergeet niet dat je ook een goed trainings schema moet hebben om je spieren optimaal te trainen/belasten

Zou zeggen , kijk ff rond en zorg dat je eerst je trainings/voedings schema's optimaliseerd , hou dat nog ff een jaar of 3 vol en ga dan eens denken aan een kuur.

Voorbeeldje : ik trainde 8 jaar clean , van 65 kilo op 15 jaar naar 92 kilo op 23 , daarna heb ik mijn eerste kuur pas gepakt .
Ik weet dat het moeilijk is om te wachten jongen , maar geloof mij maar dat het het niet waard is om er na 6 mnd trainen al een spuit in te raggen puur buiten je leeftijd omdat je nu nog geen goede basis hebt en de behaalde resultaten zo weer kwijt zult zijn wanneer je stopt .

Iig Suc6 met trainen !

• Topic Starter Topic Starter
:D
Als je zeer weinig van AAS afweet moet je niet gaan kuren.
Kuren is niet zonder gevaren, zeker niet als je niet weet wat je moet doen.

Mijn advies: wacht met kuren, en leer eerst over hoe en wat met AAS.

Zie trouwens net dat je pas 18 bent.... Je hoort nog niet eens te denken over kuren!

Dat bedoel ik:) Ik weet weinig van AAS, daarom kom ik hier om er meer over te weten!! En waar kan je er beter achter komen dan het subforum Anabolen op een bodybuilding site, die nota bene in het Nederlands is:D

geen kuur voor jou dan!!

-vet kom je zowiezo bij,behalve bij trenbolone...maar dat mag jij nog niet gebruiken!
-of het blijvend is,dat hangt van jou af,en hoe je nakuur is!
-bijwerkingen kun je altijd krijgen!in meer of mindere maten,maar ze kunne altijd opkomen..

als je met bovenstaande geen rust kan vinden,dan is kuren niets voor jou...over je leeftijd ga ik niets zeggen,want ben zelf vroeg begonnen.

Ok, maar het vet dat erbij komt kan toch in de hand worden gehouden? Dus door middel van cardio, goed dieet?
Blijvend hangt af van een nakuur, maar daar moet ik dus ook wat over horen. Ik weet ook dat bijwerkingen verschillen per soort anabolen, daarom weten de profs misschien welke soort beter is in combinatie met welke nakuur. Kan iemand mij dit vertellen? Gewoon een kuur opnoemen die het beste past bij mij en na mijn eerste post te hebben gelezen??? Thanks.

Nu wil ik geen gevaarlijke kuur doen (liever niet), dus waaraan een hoog risico gebonden is. Ik weet dat anabolen shit is en dat het gevaarlijk is, maar dit zal mijn eerste en laatste kuur zijn

Ga er maar vanuit dat er niets " onschuldigs " te gebruiken is , er zitten overal risico's aan vast !!

Eerste en laatste ??? :D :D
Dat heb ik er meer horen zeggen ,..... Daarbij komt dat als je er echt maar 1 wilt pakken je veel beter ff kunt wachten en gelijk een goede kuur kunt pakken waar je meer aan hebt en meer van aankomt dan nu met een klein k*t kuurtje te gaan k*tten waar je nihil van gaint en waarna de verleideing om meer te gaan pakken vele malen groter is !!

Btw , wat denk jij dan wat een onschuldig kuurtje is ?

Nu wil ik geen gevaarlijke kuur doen (liever niet), dus waaraan een hoog risico gebonden is. Ik weet dat anabolen shit is en dat het gevaarlijk is, maar dit zal mijn eerste en laatste kuur zijn

Ga er maar vanuit dat er niets " onschuldigs " te gebruiken is , er zitten overal risico's aan vast !!

Eerste en laatste ??? :D :D
Dat heb ik er meer horen zeggen ,..... Daarbij komt dat als je er echt maar 1 wilt pakken je veel beter ff kunt wachten en gelijk een goede kuur kunt pakken waar je meer aan hebt en meer van aankomt dan nu met een klein k*t kuurtje te gaan k*tten waar je nihil van gaint en waarna de verleideing om meer te gaan pakken vele malen groter is !!

Er zijn geen onschuldige kuren, dat begrijp ik. Maar er zijn zware en lichtere kuren. Weightgain hoef ik niet echt. Ik wil meer iets waarbij ik en kilootje of 2 droge spiermassa erbij krijg. Voor zover dat kan. Ik ben nu behoorlijk droog, ik wil alleen een startje maken. Een beetje verschil zien. Ik ben nu niet dun, sterker nog, je kan zien dat ik train, maar ik wil toch een klein beetje extra. Geen 5, 6 kilo erbij. Gewoon 2 a 3 kilo spier. Geen massa, dat kan ik zelf maar al te goed. Maar de massa die ik zelf kan produceren gaat vooral rond de heupen zitten:D, dus laat dat maar. Kan er niemand mij helpen? Kuur+nakuur die mij het beste past?

Ik wil meer iets waarbij ik en kilootje of 2 droge spiermassa erbij krijg

2x een creatine kuurtje :D
3 kilo per keer , daarna vocht eraf halen en blijven trainen :D :D

Nee serieus , blijf er maar van af !
2 kilo kun je met een goed ( schoon ) dieet en een goed trainings schema makkelijk nog bijkomen met jou leeftijd en trainings ervaring .
( en je ook hardheid, gain maar eens 4-5 kilo en daarna een kleine kleine cut )

HAHAHA...

:cool:

Te jong, te onervaren, te weinig kennis, te weinig goede voorstellingen bij gains, aanmelden op DBB.com om toegang te verkrijgen tot middelen

KUREN IS NIKS VOOR JOU.

Vraag me zelfs af of je de verschillen tussen een front en een backsquat weet.

Kg of 2 droge spiermassa? :roflol: Echt een doel om voor te gaan kuren bro....

Ik wil meer iets waarbij ik en kilootje of 2 droge spiermassa erbij krijg

2x een creatine kuurtje :D
3 kilo per keer , daarna vocht eraf halen en blijven trainen :D :D

Nee serieus , blijf er maar van af !
2 kilo kun je met een goed ( schoon ) dieet en een goed trainings schema makkelijk nog bijkomen met jou leeftijd en trainings ervaring .
( en je ook hardheid, gain maar eens 4-5 kilo en daarna een kleine kleine cut )

Wat is dat? Een cut?

je leest al een tijdje rond ???

Maar om je toch te helpen en niet in het diepe te laten springen , een cut is voornamelijk het weg werken van je vocht en vet dmv cario en dieet ( in grote lijnen )

Maar serieus pak weightgainer of creatine of testo-sting en neem er wat eiwitten bij voor je spier herstel zodat je toch wat aankomt .
Maar blijf van die rotzooi af als je niet weet wat je doet !!!
ik zlef heb hier ook veel info opgedaan , maar was wel een stukkie ouder en verder dan jou vriend

Ik stel voor dat jij heel gauw uit de anabolensectie verdwijnt en eens in de powerlifting/gewichthef en wetenschappelijke artikelen secties gaat kamperen.

Dit gecombineerd met stevig wat voedsel, goede training en GEDULD.

Ga eerst 3/4 jaar serieus hard trainen. Kom dan terug.

Jouw doel is volgens mij prima te verwezenlijken met 'winstrol'. Nu zie ik dat iedereen het je afraadt en dat is ook terecht, maar mocht je alle welgemeende adviezen in de wind slaan, dan weet je waar je naar moet vragen op de hoek van de straat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven