SupersizeMe
Novice
- Waardering
- 0
Beste mensen, ik kijk al een tijdje op dit forum. Ik vind het erg informatief, maar ik heb toch specifieke vragen die ik zou willen stellen. Nu wil ik beginnen met een kuur waar ik ook nog wat aan overhoud.
Ik ben nu 18.5 jaar oud. Ik trainde sinds me 15e, had goede resultaten na 8 maanden ongeveer, daarna een jaar ofzo nix gedaan. Ging alles weer weg, daarna weer wel trainen daarna weer niet. Je kan bijna nix meer zien van het feit dat ik heb getraind. Dit is wel klote, maar ik heb alleen mezelf te danken. Nu train ik al ongeveer 6 maanden, daarvoor was ik een beetje dikkig geworde. Ik heb mezelf 'gestarved' en nu zit ik weer goed. 14% ofzo bodyf*t. 1.86, ongeveer 82kg.
Nu wil ik jullie advies vragen. Dit zou mijn eerste kuur worden. Ik train ongeveer 4 keer per week een uur. Geen cardio. Ik zou graag een kuur doen waarbij ik zichtbaar en binnen niet al te lange tijd resultaten kan zien. Ik zeg niet dat ik opeens een Schwarzenegger wil worden in 2 maanden, en die verwachtingen heb ik ook niet. Ik wil alleen wat meer strepen zien op me lichaam
Of lijntjes, wat je leuk vind. Nu wil ik geen gevaarlijke kuur doen (liever niet), dus waaraan een hoog risico gebonden is. Ik weet dat anabolen shit is en dat het gevaarlijk is, maar dit zal mijn eerste en laatste kuur zijn, gewoon voor een soort kickstart. Dat is ook waarom ik er iets aan over wil houden. Dus niet dat ik opeens spiermassa aankom en zodra ik stop alles weggaat.
Eisen: het moet een kuur zijn waar puur spierweefsel bij komt, geen vet.
het moet blijvend zijn.
zo min mogelijk bijwerkingen; agressie maakt mij nix uit.
Ik ben vast wel iets vergeten, maar dat vullen jullie wel aan neem ik aan. Ik verwacht zoals ik al zei geen wondermiddel, en ik zal ook gewoon blijven trainen na het kuur. Help aub..
Ik ben nu 18.5 jaar oud. Ik trainde sinds me 15e, had goede resultaten na 8 maanden ongeveer, daarna een jaar ofzo nix gedaan. Ging alles weer weg, daarna weer wel trainen daarna weer niet. Je kan bijna nix meer zien van het feit dat ik heb getraind. Dit is wel klote, maar ik heb alleen mezelf te danken. Nu train ik al ongeveer 6 maanden, daarvoor was ik een beetje dikkig geworde. Ik heb mezelf 'gestarved' en nu zit ik weer goed. 14% ofzo bodyf*t. 1.86, ongeveer 82kg.
Nu wil ik jullie advies vragen. Dit zou mijn eerste kuur worden. Ik train ongeveer 4 keer per week een uur. Geen cardio. Ik zou graag een kuur doen waarbij ik zichtbaar en binnen niet al te lange tijd resultaten kan zien. Ik zeg niet dat ik opeens een Schwarzenegger wil worden in 2 maanden, en die verwachtingen heb ik ook niet. Ik wil alleen wat meer strepen zien op me lichaam
Of lijntjes, wat je leuk vind. Nu wil ik geen gevaarlijke kuur doen (liever niet), dus waaraan een hoog risico gebonden is. Ik weet dat anabolen shit is en dat het gevaarlijk is, maar dit zal mijn eerste en laatste kuur zijn, gewoon voor een soort kickstart. Dat is ook waarom ik er iets aan over wil houden. Dus niet dat ik opeens spiermassa aankom en zodra ik stop alles weggaat.Eisen: het moet een kuur zijn waar puur spierweefsel bij komt, geen vet.
het moet blijvend zijn.
zo min mogelijk bijwerkingen; agressie maakt mij nix uit.
Ik ben vast wel iets vergeten, maar dat vullen jullie wel aan neem ik aan. Ik verwacht zoals ik al zei geen wondermiddel, en ik zal ook gewoon blijven trainen na het kuur. Help aub..

Laatst bewerkt door een moderator:

Daarom zijn je stats imo niet zo dat je niet meer natuurlijk kunt gainen , je lichaam maakt nog steeds een hoge dosis test aan , als je dat combineerd met goed ( schoon ) veel eten kom je echt nog wel aan .

Echt een doel om voor te gaan kuren bro....
EricR