XXL Nutrition

Eerste kuur, weet zeer weinig van anabolen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik stel voor dat jij heel gauw uit de anabolensectie verdwijnt en eens in de powerlifting/gewichthef en wetenschappelijke artikelen secties gaat kamperen.

Dit gecombineerd met stevig wat voedsel, goede training en GEDULD.

OK mensen, ik zal opnieuw beginnen. Jullie denken dat ik helemaal nix weet van trainen, nou dit is fout. In grote lijnen train ik al 3 jaar. Ik weet weinig van termen, zoals de namen van oefeningen of bepaalde termen zoals cuts enz. Dit betekent echter niet dat ik weinig weet van trainen zelf. Het enige wat hier nieuw voor me is zijn anabolen. Je moet toch ergens beginnen. Ik train al heel lang en heb mijn redenen om aan anabolen te denken. Plzz help me voordat ik een louche aanbieder met geld voor ogen op zn woord ga geloven...

En in de sportschool is het blijkbaar taboe om over anabolen te praten. Als je het vraagt voelen ze zich beledigd of ze keuren het af. Ik wil liever ook niet het woord van een 19 jarige geloven, maar van een heel forum die het al langer doet. Plz, help me en geen Dr.Phill gedoe aub. Ik kwam hier met de verwachting dat mensen behulpzaam zouden zijn. Ik ken de nadelen in grote lijnen: kans op agressie, pukkels op de rug, slappe pik, depressie en zelfs op de lange termijn kanker... Dus ik weet heel goed wat de nadelen/bijeffecten zijn. Kan iemand mij helpen aan een kuur? daarmee bedoel ik niet het spul ( voordat ik weer een pak op mn broek krijgt van de mods), maar een schema. Thnx.

Lees de FAQ en de stickies op dit board eens door kerel.
Dan kom je al een deel van de basis kennis over aas te weten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/

Voor aas zul je echt zelfstudie moeten gaan doen, verwacht niet dat men hier je zomaar alles voor gaat kauwen...

Lees de FAQ en de stickies op dit board eens door kerel.
Dan kom je al een deel van de basis kennis over aas te weten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/

Voor aas zul je echt zelfstudie moeten gaan doen, verwacht niet dat men hier je zomaar alles voor gaat kauwen...

Bedankt voor die link, ik had daar een tijdje geleden al wat rondgehangen. Maar het probleem is, ik lees zoveel verschillende soorten en merknamen dat ik de weg kwijtraak. Ik wil niet dat mensen me voorkauwen, maar er is gewoon geen beginnen aan. Dit is moeilijker dan wat ik bij natuurkunde kreeg vroeger:D ahhahaa.

Bedankt voor die link, ik had daar een tijdje geleden al wat rondgehangen. Maar het probleem is, ik lees zoveel verschillende soorten en merknamen dat ik de weg kwijtraak. Ik wil niet dat mensen me voorkauwen, maar er is gewoon geen beginnen aan. Dit is moeilijker dan wat ik bij natuurkunde kreeg vroeger:D ahhahaa.

Zorg dat dat je dit gewoon uit je hoofd kent.
Dan komen die merknamen vanzelf wel.

Begin bij testosteron, da's ongeveer de basis van elke kuur.
Kijk daarna welke producten je wanneer en ik wat voor soort kuur geruikt.
Dan ben je al een heel stuk op weg.

Succes kerel.

OK mensen, ik zal opnieuw beginnen. Jullie denken dat ik helemaal nix weet van trainen, nou dit is fout. In grote lijnen train ik al 3 jaar. Ik weet weinig van termen, zoals de namen van oefeningen of bepaalde termen zoals cuts enz. Dit betekent echter niet dat ik weinig weet van trainen zelf. Het enige wat hier nieuw voor me is zijn anabolen. Je moet toch ergens beginnen. Ik train al heel lang en heb mijn redenen om aan anabolen te denken. Plzz help me voordat ik een louche aanbieder met geld voor ogen op zn woord ga geloven...

En in de sportschool is het blijkbaar taboe om over anabolen te praten. Als je het vraagt voelen ze zich beledigd of ze keuren het af. Ik wil liever ook niet het woord van een 19 jarige geloven, maar van een heel forum die het al langer doet. Plz, help me en geen Dr.Phill gedoe aub. Ik kwam hier met de verwachting dat mensen behulpzaam zouden zijn. Ik ken de nadelen in grote lijnen: kans op agressie, pukkels op de rug, slappe pik, depressie en zelfs op de lange termijn kanker... Dus ik weet heel goed wat de nadelen/bijeffecten zijn. Kan iemand mij helpen aan een kuur? daarmee bedoel ik niet het spul ( voordat ik weer een pak op mn broek krijgt van de mods), maar een schema. Thnx.

gerbuik dan masteron ofzo als je echt aan de AS wil...

masteron met winny,kan je wel wat mooi kg mee winnen en met een goed voedingsschemawat droger komen ook...

koppig mannetje...

vergeet niet,dit is op eigen risico dat je eraan begint!!! beter eerst zelf opzoeken en over de verschillende stuff leren!!

achttien jaar en twee a drie kilo willen bijkomen. heb je daarvoor AS nodig? de zomer is binnen 6 maanden. als je serieus traint en eet heb je op je leeftijd die kilo's er zo bij. waarom heb je AS nodig? volgens mij ben je gewoon een zwakkeling die niet eens serieus traint maar wat met gewichtjes zit te spelen. het soort dat na 3 maanden nog altijd met dezelfde gewichten traint als toen ze begonnen waren. kun je dat geloven? een kuur, gewoon om 2 kg bij te komen.

Dit is al de zoveelste topic die voorbijkomt. Volgens mij heeft het te maken met de goeie voornemens dit jaar, stop met roken dan ga ik wel aan de anabolen.

Als je uit bent op 2-3 kg dan heb je geen AS nodig. Als je nou echt groot wilt worden dan zou ik zeggen ok maar nu echt niet, naturel is dit makkelijk te bereiken met een goed voedingsschema. Dus nergens voor nodig die AS en dan hebben we het niet eens over de risico`s.

Dit is al de zoveelste topic die voorbijkomt. Volgens mij heeft het te maken met de goeie voornemens dit jaar, stop met roken dan ga ik wel aan de anabolen.
Als je uit bent op 2-3 kg dan heb je geen AS nodig. Als je nou echt groot wilt worden dan zou ik zeggen ok maar nu echt niet, naturel is dit makkelijk te bereiken met een goed voedingsschema. Dus nergens voor nodig die AS en dan hebben we het niet eens over de risico`s.

:roflol: :roflol: :roflol:

Je bent gek man. Je weet er geen moer vanaf . Je hebt niet de discipline om te gaan trainen en je weet dat je te jong bent.

Stom dat is mijn conclusie

(...) Ik kwam hier met de verwachting dat mensen behulpzaam zouden zijn. (...)

We zijn ook zeer behulpzaam, medelevend zelfs, in die zin dat we het je afraden om aan de anabolen te gaan gezien je erg jonge leeftijd. Je testproductie is nog in ontwikkeling, die moet je niet plat gaan gooien in dit stadium. Je hebt kans dat dit je levenslang blijft achtervolgen.

We zijn ook zeer behulpzaam, medelevend zelfs, in die zin dat we het je afraden om aan de anabolen te gaan gezien je erg jonge leeftijd. Je testproductie is nog in ontwikkeling, die moet je niet plat gaan gooien in dit stadium. Je hebt kans dat dit je levenslang blijft achtervolgen.

@ TS: Kijk, dit is nu een beetje het punt, als jij nu fijn aan de anabooltjes gaat is de kans heel wat groter dat over 20 jaar bij je vrouw iedere week even door de postbode een 'pakketje wordt bezorgd' wat groter, aangezien jij de test productie van een rollator hebt. :D

Of je krijgt plots een zwart kindje ervanuitgaand dat jullie beide blank zijn. :roflol:

Dude je bent 18 , je moet nog eerst lichamelijk en geestelijk volwassen worden...

Dude je bent 18 , je moet nog eerst lichamelijk en geestelijk volwassen worden...

Ok ok, bedankt voor alle posts:rolleyes:

Voor de mensen die afkattend doen, heel triest. Maarja. En geloof me, ik weet hoe ik moet trainen. Ik ben het nu alleen een beetje zat. Geen geduld. Er is genoeg resultaat maar ik wil toch het beetje meer. Als je mijn eerste post hebt gelezen snap je dat ik geen lange kuur of sterke kuur wil en daarmee de schade wil beperken. En nee, wachten tot 21? Dan hoeft het al niet meer. Nog 2 en een half jaar gewoon naturel trainen, dan is het al helemaal top. Waarom zou ik DAN nog anabolen gebruiken? Ik snap het niet. Ik wil het juist nu het nog wat uitmaakt. Maarja, thanks anyway.

Oja, en hier ga ik kk veel kritiek mee krijgen, maar ik rook ook nog:) On top of everything. ahaha, dit heeft zeker ook gevolgen in combinatie met AAS? Kan iemand mij dit vertellen?

is dit een grap ofzo. Is dit niet Bolle22 ???

luister nou eens sukkeltje je weet gewoon niks dus steek je kop nog dieper in de grond wil je!?

ik zou em bannen en z'n zin laten doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven