SupersizeMe
Novice
- Waardering
- 0
Ik stel voor dat jij heel gauw uit de anabolensectie verdwijnt en eens in de powerlifting/gewichthef en wetenschappelijke artikelen secties gaat kamperen.
Dit gecombineerd met stevig wat voedsel, goede training en GEDULD.
OK mensen, ik zal opnieuw beginnen. Jullie denken dat ik helemaal nix weet van trainen, nou dit is fout. In grote lijnen train ik al 3 jaar. Ik weet weinig van termen, zoals de namen van oefeningen of bepaalde termen zoals cuts enz. Dit betekent echter niet dat ik weinig weet van trainen zelf. Het enige wat hier nieuw voor me is zijn anabolen. Je moet toch ergens beginnen. Ik train al heel lang en heb mijn redenen om aan anabolen te denken. Plzz help me voordat ik een louche aanbieder met geld voor ogen op zn woord ga geloven...
En in de sportschool is het blijkbaar taboe om over anabolen te praten. Als je het vraagt voelen ze zich beledigd of ze keuren het af. Ik wil liever ook niet het woord van een 19 jarige geloven, maar van een heel forum die het al langer doet. Plz, help me en geen Dr.Phill gedoe aub. Ik kwam hier met de verwachting dat mensen behulpzaam zouden zijn. Ik ken de nadelen in grote lijnen: kans op agressie, pukkels op de rug, slappe pik, depressie en zelfs op de lange termijn kanker... Dus ik weet heel goed wat de nadelen/bijeffecten zijn. Kan iemand mij helpen aan een kuur? daarmee bedoel ik niet het spul ( voordat ik weer een pak op mn broek krijgt van de mods), maar een schema. Thnx.
ahhahaa.
On top of everything. ahaha, dit heeft zeker ook gevolgen in combinatie met AAS? Kan iemand mij dit vertellen?