MuscleMeat

Eerste kuur, weet zeer weinig van anabolen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek eens op synthol, snel resultaat en het is redelijk blijvend. Weinig schadelijke effecten en je wordt er meteen een stuk groter door. Sommige pros en amateurs gebruiken het ook, ideaal spul.

En je wilt waarschijnlijk ook weer niet te groot worden, want dat gebeurd als snel al je een kuurtje anabolen zet, synthol wordt je niet te groot, maar krijgt wel een mooie look!

Er zijn hier veel mensen aan het kuren precies, wat een agressieve flamende beren zeg...

Niet dat ik de TS gelijk geef, zijn beweegredenen zijn evengroot als de typische br33z4h, en zijn stats zuigen nog niggadick. Daar moet nog bij dat 90% van de 18jarigen hun stats nog eens zoon 3-5kg opblazen ook, net zoals de meeste vrouwen 5kg eraf doen :p

Laat zulke mensen doen, negeer ze, ze komen er later zelf wel achter :)

supersizeme, post eens een foto, dan praten we verder of het de moeite is...

BAN BAN BAN!!! :study:

• Topic Starter Topic Starter
Zoek eens op synthol, snel resultaat en het is redelijk blijvend. Weinig schadelijke effecten en je wordt er meteen een stuk groter door. Sommige pros en amateurs gebruiken het ook, ideaal spul.

En je wilt waarschijnlijk ook weer niet te groot worden, want dat gebeurd als snel al je een kuurtje anabolen zet, synthol wordt je niet te groot, maar krijgt wel een mooie look!

YES!! Hier heb ik wat aan. Geen geflame, maar gwn rustig en informatief:)

En ja idd, het blijkt dat veel mensen spuiten, wat een agressie zeg:p .

Grapjuuuh. En nee, ik ben niet iemand met een alias.

Er zijn hier veel mensen aan het kuren precies, wat een agressieve flamende beren zeg...

Niet dat ik de TS gelijk geef, zijn beweegredenen zijn evengroot als de typische br33z4h, en zijn stats zuigen nog niggadick. Daar moet nog bij dat 90% van de 18jarigen hun stats nog eens zoon 3-5kg opblazen ook, net zoals de meeste vrouwen 5kg eraf doen :p

Laat zulke mensen doen, negeer ze, ze komen er later zelf wel achter :)

supersizeme, post eens een foto, dan praten we verder of het de moeite is...

Ja, je post begon nog zo goed. Waarom zou ik mijn stats opblazen? Hhaha, wie heb ik daarmee eigenlijk? Een beetje liegen achter mn pc of tegen jullie opscheppen? Waarom? De meesten van jullie zijn bijna profs en ik train gewoon om in shape te blijven. Ik weeg gewoon rond de 83-84 kg, dat is toch geen Schwarzenegger ofzo?? Gewoon een beetje breed en ik zou nu wat meer streepjes willen zien. Dat is het hele doel van mijn post en dat ik me hier aanmeld. Heel triest die flamers hier. Heel kinderlijk. 47 jarige opa's die een jongen van 18 flamen omdat hij iets vraagt. Sorry hoor maar waar gaat dit heen zo:) En dan nog oproepen om me te bannen??!! waarvoor eigenlijk?

Ok, ik heb gezocht naar synthol en het blijkt troep te zijn:) Sarcastisch bedoeld, die post?

:haha:

hij heeft het door....

YES!! Hier heb ik wat aan. Geen geflame, maar gwn rustig en informatief

:roflol:

ga creatine nemen vriend...ga achter een weight gainer en vreet als een beest...binnen de maand zit er bij jou gegarandeerd 5 kg op,dan ga je rustig cutten en je hebt je 2kg en je streepjes!!!!!

:haha:

hij heeft het door....

:roflol:

ga creatine nemen vriend...ga achter een weight gainer en vreet als een beest...binnen de maand zit er bij jou gegarandeerd 5 kg op,dan ga je rustig cutten en je hebt je 2kg en je streepjes!!!!!

Zal ik doen. Mss was het te voorbarig om aan anabolen te denken:)
Mijn neef neemt ook creatine en hij raadt he met ook aan. Bedankt!

Ok ok, bedankt voor alle posts:rolleyes:
En nee, wachten tot 21? Dan hoeft het al niet meer. Nog 2 en een half jaar gewoon naturel trainen, dan is het al helemaal top. Waarom zou ik DAN nog anabolen gebruiken? Ik snap het niet.

DAT IS DE BEDOELING!! de bedoeling van AAS gebruik is trainen tot je aan je top zit!! en DAN pas mag je naar de aas grijpen om nog meer uit je lichaam te halen.. je draait de zaken om! :shut:

yu manne
ik train nu drie jaar en zou graag een kuur doen
was er vroeger altijd tegen maar nu boeit het me niet meer wil breed worden
dus wat raden jullie me aan om te nemen ?winstrol ? Deca Durabolin ?

Is dit topic nou nog steeds open?

yu manne
ik train nu drie jaar en zou graag een kuur doen
was er vroeger altijd tegen maar nu boeit het me niet meer wil breed worden
dus wat raden jullie me aan om te nemen ?winstrol ? Deca Durabolin ?

YUUUUUUUU!!!!

kheb compassie met je...

als dit een cloon is,ben je zwak...

indien je dit niet bent,ben je nog zwakker...

wilt ge breed worde...kheb een schoon voorstel,stop me trainen,blijfe gewoon doorvreten en doe voor de rest niets anders dan slapen...je zal wel breed worden...

waarom denkt iedereen toch dat het zo gemakkelijk gaat...naïeve mensen toch...

Jouw doel is volgens mij prima te verwezenlijken met 'winstrol'. Nu zie ik dat iedereen het je afraadt en dat is ook terecht, maar mocht je alle welgemeende adviezen in de wind slaan, dan weet je waar je naar moet vragen op de hoek van de straat.

goed advies man...

misschien moet je er ook ff bijzeggen hoe ze eruit zien ;)

ik zal t stiekem verklappen, als je t niemand doorverteld, t word namelijk ook verkocht in oli caps. Deze kan je overal op de hoek van de straat halen... CLA, en wordt verkocht, bij.... de DA... oraal kuurtje winstrol

omfg:roflol: !!!!!!!

Ik hoop maar zo dat dit topic niet te snel dicht gaat door MrJ!!!Dit had (s)Martie kunnen wezen!!!:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven