AndroidHealthClinic

eerste kuur

Scorpio1970

Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
17%
Hoi

Na me ingelezen te hebben en met de nodige voorcontrole te doen (bloedonderzoek, etc) ben ik van plan om zo rond eind april met mijn eerste kuur te beginnen.
Ik heb vroeger nog een kuur gedaan maar dat is toch alweer enkele jaren geleden.

Ik had gedacht aan:

week
1-10 test e 500mg/w
1-3 winstrol (kickstart)
12 - 16 nolvadex 30mg p/d

Enkel ben ik er nog niet uit (meningen verschillen in wat ik lees) of het GG, EPL of GS wordt. Ik zie wat naar de reacties op deze post.

Mijn stats

45j
1m70
70kg

Daarbij wil ik een goed bulk dieet samenstellen.

Mijn verwachtingen zijn om de 85kg te halen, maar elke kilo dat ik bijkom is meegenomen. Wil er natuurlijk een paar kilos overhouden :)
Met mijn stats vraag ik mij af wat er te halen valt en nog meer wat er overgehouden wordt in gewicht.

Hoi

Na me ingelezen te hebben en met de nodige voorcontrole te doen (bloedonderzoek, etc) ben ik van plan om zo rond eind april met mijn eerste kuur te beginnen.
Ik heb vroeger nog een kuur gedaan maar dat is toch alweer enkele jaren geleden.

Ik had gedacht aan:

week
1-10 test e 500mg/w
1-3 winstrol (kickstart)

12 - 16 nolvadex 30mg p/d

Enkel ben ik er nog niet uit (meningen verschillen in wat ik lees) of het GG, EPL of GS wordt. Ik zie wat naar de reacties op deze post.

Mijn stats

45j
1m70
70kg

Daarbij wil ik een goed bulk dieet samenstellen.

Mijn verwachtingen zijn om de 85kg te halen, maar elke kilo dat ik bijkom is meegenomen. Wil er natuurlijk een paar kilos overhouden :)
Met mijn stats vraag ik mij af wat er te halen valt en nog meer wat er overgehouden wordt in gewicht.

15 kilo gainen op 500 test e?
winstrol voor een bulk? komop man wat is het met die debiele topics misschien moet dbb een vragenlijst maken voor je mag registreren hier iets in de richting van 5+5=?

als kickstart is winstrol best oke volgens mij

Als je denkt 15kg met een test kuurtje te gainen en je wil bulken, kan je beter met iets als dbol kickstarten ipv winnie, daar doelt ie ws op.

Daarbij is 70kg en dan willen kuren behoorlijk meh. Zelfs voor 1m70 lengte.

Ik zou je doel bijstellen naar 78kg, dit moet je makkelijk over kunnen houden omdat je nog niet zwaar bent. Ik denk overigens dat je naturel ook voor het einde van het jaar 78kg kan wegen, dus wat dat betreft versnel je het proces enkel met een half jaar als je het mij vraagt. Zonde om dan die chemicals in je lichaam te jagen voor iets wat je naturel met niet veel meer tijd ook makkelijk kan halen.

Merken mogen volgens mij niet hier besproken worden, maar als je goed de zoekfunctie gebruikt kan je er voor jezelf prima achter komen waarmee je safe zit. Hint: witte caps.

Geen HCG?

Kickstart zou ik trouwens 4 weken doen, en op 50mg ED.

Als je denkt 15kg met een test kuurtje te gainen en je wil bulken, kan je beter met iets als dbol kickstarten ipv winnie, daar doelt ie ws op. Daarbij is 70kg en dan willen kuren behoorlijk meh. Zelfs voor 1m70 lengte. Ik zou je doel bijstellen naar 78kg, dit moet je makkelijk over kunnen houden omdat je nog niet zwaar bent. Ik denk overigens dat je naturel ook voor het einde van het jaar 78kg kan wegen, dus wat dat betreft versnel je het proces enkel met een half jaar als je het mij vraagt. Zonde om dan die chemicals in je lichaam te jagen voor iets wat je naturel met niet veel meer tijd ook makkelijk kan halen. Merken mogen volgens mij niet hier besproken worden, maar als je goed de zoekfunctie gebruikt kan je er voor jezelf prima achter komen waarmee je safe zit. Hint: witte caps. Geen HCG? Kickstart zou ik trouwens 4 weken doen, en op 50mg ED.
Dit wil je 15kg proberen halen moet je dbol of tbol nemen en anders zou var nog beter zijn dan winny

Daarbij is 70kg en dan willen kuren behoorlijk meh. Zelfs voor 1m70 lengte. Ik zou je doel bijstellen naar 78kg, dit moet je makkelijk over kunnen houden omdat je nog niet zwaar bent. Ik denk overigens dat je naturel ook voor het einde van het jaar 78kg kan wegen

Waarom is kuren op 70 kg behoorlijk meh?

Tenzij hij daadwerkelijk op 6-7% VP zou staan, wat ik hoogst onwaarschijnlijk acht, is het zelfs met 1m70 nog geen dusdanige massa dat je zegt van god het wordt wel moeilijk om nog wat kilo's naturel te pakken.

Ik denk dat OP ook gewoon graag binnenkort lekker buff de zomer in wil gaan. Overigens zie ik ook nu pas dat hij 45j is, dacht 25 (verkeerd gelezen), wat het nog onwaarschijnlijker maakt dat hij er echt spang bijstaat op z'n 70kg.

je weet ten eerste zen VP al niet straks is het 1m 70 70kg 20% vet ^^

Nee daarom juist, kan ook zomaar 7% zijn..

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Tenzij hij daadwerkelijk op 6-7% VP zou staan, wat ik hoogst onwaarschijnlijk acht, is het zelfs met 1m70 nog geen dusdanige massa dat je zegt van god het wordt wel moeilijk om nog wat kilo's naturel te pakken. Ik denk dat OP ook gewoon graag binnenkort lekker buff de zomer in wil gaan. Overigens zie ik ook nu pas dat hij 45j is, dacht 25 (verkeerd gelezen), wat het nog onwaarschijnlijker maakt dat hij er echt spang bijstaat op z'n 70kg.

Zie nu pas dat ie 45 is ook, dan zal ie idd niet aan die 7% komen.

• Topic Starter Topic Starter
je weet ten eerste zen VP al niet straks is het 1m 70 70kg 20% vet ^^
VP is 17%

Nee ik ben niet iemand die de zomer er wil goed uitzien.
Met onderbreking van 3 jaar (verkeersongeval) train ik nu 25j.
Train 3 a 5 keer per week, zit nu een jaar op 70kg dus ga ik ervan uit dat ik naturel het plafond bereikt heb.
3 maanden bulk dieet van 3800 a 4000 Kcal.
max dat ik daarmee aangekomen van is 3.5kg.

17% 1m70 70kg je natuurlijk max bereikt ben je serieus ?

17% 1m70 70kg je natuurlijk max bereikt ben je serieus ?

Er kan nog wel wat werk gedaan worden zonder inderdaad, maar op 45j moet je je ook afvragen hoeveel moeite dit zal kosten. Laten we eerlijk zijn, er zijn er maar een handjevol die er echt alles uitgehaald hebben natty, alvorens zij begonnen te kuren..

Klopt maar als je al 25 jaar traint mag je toch wel stats verwachten die beter zijn de de gemiddelde puber die net een jaar traint.

Ja je zou het mogen verwachten, toch is de realiteit vaak anders.. Maakt verder ook niets uit.

OT: Ik zou lekker kickstarten met Dbol op 50mg voor 5-6w.

Midlife crisis?

Verder prima kuurtje als eerste keer. Inderdaad mogelijk dboll ipv winny als je echt maximaal kilo's wilt pakken.

Er kan nog wel wat werk gedaan worden zonder inderdaad, maar op 45j moet je je ook afvragen hoeveel moeite dit zal kosten. Laten we eerlijk zijn, er zijn er maar een handjevol die er echt alles uitgehaald hebben natty, alvorens zij begonnen te kuren..
Ja inderdaad ik weet nog toen jij begon met kuren op 70 kilo en 17% vet

huehue

Mooi voorbeeld dit van dat mensen niet zo moeten oordelen! Stats laten geen levensverhaal zien! En dan nog TS is uit 1970, moet je een volwassen man de les gaan lezen over trainen en natuurlijke max. Moeten mensen tegenwoordig examen doen voor het dbb tribunaal alvorens te mogen kuren ???

Vroeg er een week geleden ook al om? Kan het iets minder belerend? Er is een verschil tussen een puber die niets weet van kuren en trainen en in no time beachproof wil zijn en mensen met duidelijk meer ervaring en zoals nu blijkt ervaringen die bepaalde stats heel begrijpelijk maken.

Is het zo moeilijk om simpelweg antwoord op de vraag te geven?

Mijn antwoord; nolva op 20mg is genoeg 30mg is niet nodig. Als je een kickstart doet zou ik minimaal ruim 4 weken en max 6 weken doen. 3 is echt wat kort. Bij 17% zou ik dbol niet doen en kiezen voor winny anavar of informeer je eens op epistane/havoc. Ik verkies het prohormoon epistane heel erg boven winny. Veel meer krachtgains, meer anabool, minder uitdrogend voor gewrichten alleen wel uitkijken voor bloeddruk maar ja dat moet met winny ook.

Terug
Naar boven